Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Help BUB! Bedenk een media stunt! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=60053)

Tantist 18 september 2006 22:11

Help BUB! Bedenk een media stunt!

BUB is een leuk partijtje. Niet alleen is de helft van de leden psychisch gestoord, de partij houdt er ook psychisch abnormale ideeën op na als het gaat over hun eigen aanhang.

De partij lult er op los en smijt met cijfers allerhande: 40% unitaristen/uniefederalisten (en zelf verzonnen term die geen kat gebruikt om het gebrek aan unitaristen toch maar te coveren) - 70% unitaristen is het nu al zelfs. Uiteraard weet iedere normale mens dat die cijfers compleet uit de duim gezogen zijn. Maar de BUB is niet normaal natuurlijk...

Dat die aanhang niet zo groot is, is heel eenvoudig op te meten aan de verkiezingen. De BUB haalt nog geen kwart procent van de stemmen. Nu, niet iedere unitarist zal op BUB stemmen. Maar als je claimt dat er 70% unitaristen zijn, is 0,25% wel een beetje mager he?

In plaats van zich intern te bezinnen over zin en onzin, verdringt men het probleem en gaat men een externe aanleiding verzinnen, nl. de zogezegde mediaboycot. Precies alsof de flaminganten overal geïnfiltreerd zijn in het journalistieke wezen. Qua conspiracy theory kan dat tellen. Helaas is het niet zo ;-)
BUB komt af en toe wel degelijk in de media (zoals zatte Cottonjé, of Hans op TV Brussel, Vloemans in Metro, Hans in Z/W feat. "Stotterende Bruno uit Leuven",...). Dus een mediaboycot is er niet en klachten worden begrijpelijkerwijze ongegrond verklaard. De waarheid is gewoon te moeilijk om te accepteren: BUB is niet belangrijk genoeg... En zo gaat de schizofrenie door...

Daarom deze oproep aan vriend en vijand, aan flamingant en belgicist.
Aangezien die mediaboycot er niet is, kan de BUB wel degelijk de media halen. Alleen moet ze iets doen opdat ze die aandacht krijgt. Als oplossing voor gelijk welk probleem, inclusief het slechte weer, België unitair voorstellen is nu eenmaal niet echt spectaculair. Op het podium klimmen bij de IJzerwake is wel tof, maar voor men weet dat het om BUB gaat zijn ze al weg. Ook een vlagje gaan hangen aan de IJzertoren of het Van Raemdonck bros monument als er niemand is, is ook niet echt spectaculair.

Dus mensen: bedenk een stunt opdat de kleine mannen hun aandacht krijgen, iedereen weet dat BUB bestaat en dan zullen we eens zien hoe groot die aanhang van het unitarisme zich electoraal vertaalt.

Creatieve geesten: aan het werk...

vooruit 18 september 2006 22:33

Ik heb al lang het idee dat een documentaire over BUB een potentiële kaskraker moet zijn...

Als ik in de nabije toekomst eens tijd heb... Maar dan ga ik me wel moeten haasten want ze vallen nog sneller uit elkaar als het land zelf.

Jong N-VA'er 18 september 2006 23:09

Een SF-film voor de BUB: de Belgische Metten

Heftruck 19 september 2006 00:05

Een gigantische, tricolore, 50 meter hoge vogel op de Grote Markt van Brussel!

Jong N-VA'er 19 september 2006 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 1999506)

Laat die mesttruck dan maar al aanrukken om da allemaal op te ruimen...:lol:

Fozzie 19 september 2006 00:15

Delphine Boël aan duiden als enige ware troonopvolgster (met blijde intredes in in elke provinciehoofdstad & Brussel = 11 keer in de media!);-)

Patriot! 19 september 2006 00:19

Citaat:

Vogels zijn de vijanden der mensen.

pinbag 19 september 2006 00:41

Ik weet een stunt!

"bestorming van het koninklijk paleis."

ow shit hmmm

Oke ander ideetje iemand ???

Niemand ???

Jong N-VA'er 19 september 2006 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1999517)

Mensen, mensen, wat een zever...:roll:

Jong N-VA'er 19 september 2006 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pinbag (Bericht 1999531)
Ik weet een stunt!

"bestorming van het koninklijk paleis."

ow shit hmmm

Oke ander ideetje iemand ???

Niemand ???

Nog eens de Ijzertoren opblazen misschien? Dan moeten we niet ver zoeken naar de daders en aangezien ze van België houden, zullen ze niet gaan lopen.

Rudy Van Nespen 19 september 2006 06:38

Misschien moeten ze een prins als lijsttrekker vragen? Of de VRT dagvaarden om meer media-aandacht te eisen? of de N-VA dagvaarden voor racisme? Of een schuppezot als lijstrekker in Brugge aanstellen?

Wow, ik krijg net een déj�*-vu gevoel...

stab 19 september 2006 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
De waarheid is gewoon te moeilijk om te accepteren: BUB is niet belangrijk genoeg... En zo gaat de schizofrenie door...

Zelfs een geëerd / gewaardeerd Belgicist, wiens naam ik hier fatsoenlijkheidshalve ( :rofl: ) niet wil noemen, 'vindt het niet nodig om voor de bub te stemmen'.
:mrgreen:

Tantist 19 september 2006 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 1999639)
Misschien moeten ze een prins als lijsttrekker vragen? Of de VRT dagvaarden om meer media-aandacht te eisen? of de N-VA dagvaarden voor racisme? Of een schuppezot als lijstrekker in Brugge aanstellen?

Wow, ik krijg net een déj�*-vu gevoel...

Dat zijn allemaal marginale zaken. Er moet iets zijn dat de mensen wéten dat de BUB bestaat (en voor mijn part ook UNIE, want das voor mijn part hetzelfde, alleen niet zo schizofreen).

Misschien een happening in Bruxelles? Een betoging in drie stroken zwart geel rood. Een stoet waarbij het Vlaams-nationalisme belachelijk wordt gemaakt. Een piepschuimen IJzertoren die telkens weer gedynamiteerd wordt. En op het einde een reuzepop van Geert Bourgeois die in de fik wordt gestoken.

Of zo...

Anna List 19 september 2006 10:18

Citaat:

Delphine maakte hier zelfs al een model voor !

.
.

Knuppel 19 september 2006 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1999517)

Tiens, ik dacht dat het net andersom was.

Weezer 19 september 2006 10:39

Als streaker het veld oprennen tijdens een CL-wedstrijd van Anderlecht misschien??? Miljoenen tv-kijkers gegarandeerd! Maar wacht... waar moet je die BUB-vlag dan steken? :mrgreen:

Knuppel 19 september 2006 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 2000014)
Als streaker het veld oprennen tijdens een CL-wedstrijd van Anderlecht misschien??? Miljoenen tv-kijkers gegarandeerd! Maar wacht... waar moet je die BUB-vlag dan steken? :mrgreen:

Ruben Cottenjé schildert zijn naakte lijf wel zwart-geel-rood.

DenDane 19 september 2006 11:18

Citaat:

Ruben Cottenjé schildert zijn naakte lijf wel zwart-geel-rood.

Weezer 19 september 2006 11:20

Of ze ontketenen een oorlog met Nederland door in Delft de grafkelder van Willem I op te blazen. Dat zal hem leren, die vreemde overheerser! :twisted: :twisted: :twisted:

Havana 19 september 2006 14:07

simpel, kidnap manneke pis

Eens benieuwd hoeveel losgeld hij opbrengt...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be