![]() |
Jobs jobs jobs... bij de overheid
Citaat:
|
Goh in Vlaanderen is werken voor de overheid ook heel wat ruimer geworden dan in Wallonië, maar ik ben het er wel mee eens met diegenen die nog meer de kaart van de privaat-publieke samenwerking (PPS) willen trekken. Dus als het kan, toch het aantal ambtenaren afbouwen.
|
Citaat:
Wat misschien wel goed zou zijn, is een volledige herziening van de ingenomen plaatsen in de verschillende afdelingen. Ik bedoel hiermee dat het werk in sommige afdelingen kan worden gedaan door 1 of 2 man en waar dan 10 man zit, terwijl andere afdelingen dan onderbemand zijn. Dit aantal wordt samengeteld en als het totaal van ambtenaren is bereikt, komt er geen meer bij. Dit geeft een totaal vals beeld van de ambtenarij in zijn totaliteit. Dus neem ambtenaren weg op plaatsen waar er te veel zitten en plaats ze daar waar er een tekort is. Geef Caesar wat Caesar toekomt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit ook vaak op internet tijdens m'n werk. Geen probleem, tot zolang m'n werk maar afgeraakt. |
Verdoken werkloosheid.
Maar tegen die profiteurs zullen ze ni beginnen zagen natuurlijk, want in de ogen van de doorsnee burgertrut werken ze tenminste. Het al dan niet nut hebben daarvan, dat is nogal vergezocht voor over na te denken. Lekker simpel en oppervlakkig. |
Citaat:
Ik heb -afhankelijk van het project- regelmatig wel wat mensen in dienst, maar geen haar op m'n kop dat er ooit aan denkt om die mensen op hun uren te controleren. Zoals Nynork het al stelde: het belangrijkste is dat het werk gepresteerd wordt. Of die mensen dat nu doen door 40 uur te werken elke week of dat kunnen aflappen op 10 uur, dat maakt voor mij niks uit. Voor mijn part werken ze zelfs liefst nog thuis, dan hoef ik er tenminste niet op te zitten kijken. |
Citaat:
Moest hij in de privé werken, maakte ik er geen punt van, omdat het daar ten koste van een bedrijf gaat die daar al dan niet mee akkoord gaat. Maar iemand die voor de overheid werkt (zoals "Lodi" dus) wordt door "ons" allemaal betaald. Dus als hij dan ergens oppert : Citaat:
|
[quote=Pietje;2000508
vind ik dat ik daartegen mag gepast reageren. 8-)[/quote] Nog beter is het om met belastingsgeld 25% van de belastingsbetalers te schofferen samen met het uitbouwen van naambekendheid (lees:zelfverrijking)...zoals 0110....:rofl: |
Citaat:
die werken meestal van thuisuit en hebben daarenboven 50 dagen verlof ... toch niet jaloers ?! ik alleszins niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Heel late middagpauze :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs posts tot ver na 15h. En dat komt dan op tegen 'sociaal profitariaat'. Wordt betaald door de overheid en doet de hele dag geen zak buiten wat internetten. :roll: Go Vlaams Belang, de partij van de gewone (blijkbaar luie) man :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be