Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Belgisch koppel vermoord in Rabbat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=60098)

colargo 19 september 2006 10:30

Belgisch vrouw & italiaan vermoord in Marokko

Belgische vrouw en Italiaan vermoord in Marokko

HLN UPDATE 06:48 Een Italiaanse medewerker van de Europese Unie en zijn Belgische vrouw werden maandag dodelijk gewond terug gevonden in hun huis in de Marokkaanse hoofdstad Rabat. Dat meldt het nieuwsagentschap MAP.

Het koppel, Alessandro Messir Dulisianio en La Gasse Delos Ariena, waren net verhuisd naar Rabat om daar voor de Europese Commissie te werken. De Commissie was erg geschokt door de gewelddadige dood. Benita Ferrero-Waldner, de commissaris voor buitenlandse relaties in Brussel, sprak haar medeleven uit voor de vier kinderen van het koppel en voor hun collega's en vrienden.

De auto van het koppel en verschillende zaken werden gestolen. De politie zei dat het een roofmoord betrof, zonder connectie met moslimwoede naar aanleiding van de recente uitspraken van paus Benedictus XVI. De autoriteiten in Marokko hebben beloofd de zaak te onderzoeken en de daders te vinden, aldus Ferrero-Waldner. (belga/hln)

</STRONG></EM></U></I></B>

werkgroep morkhoven 19 september 2006 10:36

De wereld zal er de komende jaren niet veiliger op worden en westerlingen zullen minder en minder welkom zijn in het Midden-Oosten.

colargo 19 september 2006 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven (Bericht 2000008)
De wereld zal er de komende jaren niet veiliger op worden en westerlingen zullen minder en minder welkom zijn in het Midden-Oosten.

Midden oosten laten we dan maar links liggen he, er zijn veeeel mooiere & aangenamere plaatsen op onze planeet.

lantjes 19 september 2006 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colargo (Bericht 2000012)
Midden oosten laten we dan maar links liggen he, er zijn veeeel mooiere & aangenamere plaatsen op onze planeet.

Dat geloof ik, de Caraïben bijvoorbeeld...
Mij zullen ze daar in elk geval niet vermoorden, bij die mannen zien ze me niet meer....zelfs Turkije is als reisbestemming uitgesloten. Nu, als wij Westerlingen daar niet meer welkom zijn, kunnen we daar toch op inspelen hé..

werkgroep morkhoven 19 september 2006 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colargo (Bericht 2000012)

Afghanistan misschien ?

Wat je artikeltje over die moord in Jordanië betreft: het zal dus er dus de komende jaren niet op verbeteren, zeker niet in het Midden-Oosten.
Zelfs in Turkije is men al niet meer welkom.

Er is een spreekwoord dat zegt: Wie door middel van wapengeweld heerst, zal door wapengeweld ten onder gaan. ;-)

Cynical Ice 19 september 2006 10:54

Als het in een stroomversnelling komt, dat geen enkele Westerling nog welkom is in het Midden-Oosten, dan moeten we ze maar met dezelfde middelen terugbetalen: geen "Midden-Oosterlingen" meer in het Westen... aaah de democratie...:twisted:

werkgroep morkhoven 19 september 2006 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice (Bericht 2000050)
Als het in een stroomversnelling komt, dat geen enkele Westerling nog welkom is in het Midden-Oosten, dan moeten we ze maar met dezelfde middelen terugbetalen: geen "Midden-Oosterlingen" meer in het Westen... aaah de democratie...:twisted:

Het zit al in een stroomversnelling.

En ik weet niet of dat een goede zaak wordt voor het Westen en voor Europa.

Een Europa dat door middel van een muur is afgesloten en dat door extreem-rechts en neo-nazi's (Duitsland) wordt geregeerd, is ook niet onmiddellijk een vooruitgang te noemen.
;-)

Cynical Ice 19 september 2006 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven (Bericht 2000065)
Het zit al in een stroomversnelling.

En ik weet niet of dat een goede zaak wordt voor het Westen en voor Europa.

Een Europa dat door middel van een muur is afgesloten en dat door extreem-rechts en neo-nazi's (Duitsland) wordt geregeerd, is ook niet onmiddellijk een vooruitgang te noemen.
;-)

Dat we niet moeten terugkeren naar Hitler-toestanden is ook wel duidelijk. Maar een 20 meter hoge muur rond Europa... Kweetni... als we dan alle grafittispuiters oproepen, kan het wel iets moois worden :twisted:

werkgroep morkhoven 19 september 2006 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice (Bericht 2000078)
Dat we niet moeten terugkeren naar Hitler-toestanden is ook wel duidelijk. Maar een 20 meter hoge muur rond Europa... Kweetni... als we dan alle grafittispuiters oproepen, kan het wel iets moois worden :twisted:

Daar geef ik je gelijk in !

colargo 19 september 2006 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven (Bericht 2000049)
Afghanistan misschien ?

Wat je artikeltje over die moord in Jordanië betreft: het zal dus er dus de komende jaren niet op verbeteren, zeker niet in het Midden-Oosten.
Zelfs in Turkije is men al niet meer welkom.

Er is een spreekwoord dat zegt: Wie door middel van wapengeweld heerst, zal door wapengeweld ten onder gaan. ;-)

moord in jordanië!!! weet ik niet meer. In al die moslim landen worden er dagdagelijks gemoord in naam v allah:lol: .
Marocco "het land zelf" is mooi alleen de bevolking valt tegen, maar dat is vanzelfspreken omdat het maghrebs zijn.

Mooie & aangename bestemmingen

Noord & Zuid America, Antillen, Canada
Stille Zuidzee
Australië, Nieuw-Zeeland
De niet Moslimlanden in Africa;-)
Azië
Rusland
europa
........................

Wat is de wereld mooi & aangenaam, wel jammer dat bepaalde gebieden aan het bederven zijn door islam.

werkgroep morkhoven 19 september 2006 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colargo (Bericht 2000091)
moord in jordanië!!! weet ik niet meer. In al die moslim landen worden er dagdagelijks gemoord in naam v allah:lol: .
Marocco "het land zelf" is mooi alleen de bevolking valt tegen, maar dat is vanzelfspreken omdat het maghrebs zijn.

Mooie & aangename bestemmingen

Noord & Zuid America, Antillen, Canada
Stille Zuidzee
Australië, Nieuw-Zeeland
De niet Moslimlanden in Africa;-)
Azië
Rusland
europa
........................

Wat is de wereld mooi & aangenaam, wel jammer dat bepaalde gebieden aan het bederven zijn door islam.

Zolang er maar af en toe een Belgisch koppel vermoord wordt, valt het nog wel mee.

Het aantal burgers in Irak dat door het Amerikaanse leger in de naam van God werd vermoord, lag wel ietske hoger. ;-)

colargo 19 september 2006 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice (Bericht 2000078)

pfff als je iets zegt over islam dan zijn ze daar over neo-nazis!;-)

Als men dat wil doen teruglomen, moet men gewoon verder doen als men nu bezig is. Niet naar de kreten van de mensen luisteren tot de haat de bovenhand haalt. Nogmaals BBET enz.... zijn signalen dat het hier anders moet. Europa MOET europees blijven in hart en nieren, Ik vind zelfs dat arabische landen arabisch moeten blijven.

En ja na de chinese muur, de europese muur en die is meer dan nodig.
Als je ziet dat op de canarische eilanden +/-1000 man per dag soms toespoelen.

werkgroep morkhoven 19 september 2006 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colargo (Bericht 2000104)
pfff als je iets zegt over islam dan zijn ze daar over neo-nazis!;-)

Als men dat wil doen teruglomen, moet men gewoon verder doen als men nu bezig is. Niet naar de kreten van de mensen luisteren tot de haat de bovenhand haalt. Nogmaals BBET enz.... zijn signalen dat het hier anders moet. Europa MOET europees blijven in hart en nieren, Ik vind zelfs dat arabische landen arabisch moeten blijven.

En ja na de chinese muur, de europese muur en die is meer dan nodig.
Als je ziet dat op de canarische eilanden +/-1000 man per dag soms toespoelen.

Blood and Honor in de regering ! Desnoods met aanslagen op politici !

Cynical Ice 19 september 2006 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven (Bericht 2000115)
Blood and Honor in de regering !

En hoelang denkt ge dat we daarop moeten wachten? Zelfs het VB mag niet meebesturen :-P

colargo 19 september 2006 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven (Bericht 2000100)
Zolang er maar af en toe een Belgisch koppel vermoord wordt, valt het nog wel mee.

Het aantal burgers in Irak dat door het Amerikaanse leger in de naam van God werd vermoord, lag wel ietske hoger. ;-)

Nie moeilijk ze gebruiken die burgers opzettelijk als menselijk schild!!
Zo ziek zijn die kereltjes;-)
Zie ook de Gaza-strook, dat graptje duurt al 1500 jaar:lol: en zal nog 1500 jaar duren. Toch normaal dat wij die moslim zotjes niet in ons land willen.
Dictators moeten eruit, is dat nu Sadam, Pinochet, Mobuttu, Gaucesco, Kim-jong, hitler....................

Ze kunnen tilt slaan en landen vernietigen met hun wapens.

werkgroep morkhoven 19 september 2006 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice (Bericht 2000119)
En hoelang denkt ge dat we daarop moeten wachten? Zelfs het VB mag niet meebesturen :-P

Ha, vandaar dus dat ze in alle gemeentebesturen, provinciebesturen, de Vlaamse Raad en het VRT-bestuur zetelen ! :lol:

Cynical Ice 19 september 2006 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven (Bericht 2000127)
Ha, vandaar dus dat ze in alle gemeentebesturen, provinciebesturen, de Vlaamse Raad en het VRT-bestuur zetelen ! :lol:

Maar das allemaal hush-hush. Ik zie Dewinter niet als minister-president, laat staan als premier hoor :lol:

colargo 19 september 2006 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven (Bericht 2000115)

Blood and Honor in de regering ! Desnoods met aanslagen op politici !

dit is een prachtig voorbeeld van hoever het gekomen is.
Nu zitten we terug in 1936.
Er is een massaal probleem met vreemdelingen en de islam in europa en politiekers doen niets. Je hebt dan van die pipo's die het zelf in handen willen nemen. Wel BBET is het product van de nalatigheid van onze politici.

Ojaa ik kan hier ook foto's plaatsen van Theo Van Gogh, Pim Fortuyn, Bommen in London, Madrid, Bali, enz...onthoofdingen van journalisten enz...Parijs in een Vlammenzee,.........................

Je valt in herhaling en verwijst telkens naar neo-nazi's!!!!!!!!!
Je denk toch niet dat al die oudjes die niet meer op straat en winkelcentra's durven omwille van dat marokkaans gespuis voor het VB stemmen omdat het neo nazies zijn!! Die hebben de oorlog zelf meegemaakt en weten dat het een triestige zaak is.

werkgroep morkhoven 19 september 2006 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice (Bericht 2000140)
Ik zie Dewinter niet als minister-president, laat staan als premier hoor :lol:

Wat een geluk ! Ik kan mij niet voorstellen dat ik dan dagelijks op zijn gezicht op TV zou moeten kijken. Verhofstadt is niet onmiddellijk moeders mooiste maar dat kan men van Dewinter zéker niet zeggen ! :lol:

vjeeke 19 september 2006 11:33

Dat ze is een nieuwe brandstof op de markt brengen in plaats van aardolie enzo, het zal rap gedaan zijn daar. Hebben ze niks meer om te chanteren. Kunnen ze boel daar plat gooien. Dan zal Allah heel klein zijn ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be