Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Homohaat kent geen grenzen: hond opgeknoopt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=60105)

bartje 19 september 2006 11:00

Homohaat kent geen grenzen: hond opgeknoopt

:evil: :evil: :evil: Ben er nog niet goed van .

Een homohater heeft de hond van een homokoppel opgehangen aan een boom achter de tuin van het koppel. Een of andere gek moet hun pijn hebben willen doen en hen zo hebben willen treffen.
Ze beschouwen Lola als hun eigen kind waarmee ze perfect gelukkig waren.

Ongelofelijk dat er nog zo'n mensen rondlopen, allé ja moet ik dat mensen noemen??? en mensen en dieren op zo'n manier treffen.

Derk de Tweede 19 september 2006 11:13

Vijf jaar het gevang in!:evil:
Zware dierenmishandeling en net zo erg als homohaat.

Fozzie 19 september 2006 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje (Bericht 2000070)

Een homohater heeft de hond van een homokoppel opgehangen aan een boom achter de tuin van het koppel. Een of andere gek moet hun pijn hebben willen doen en hen zo hebben willen treffen.

Ongelofelijk dat er nog zo'n mensen rondlopen, allé ja moet ik dat mensen noemen??? en mensen en dieren op zo'n manier treffen.

What's next, homohaters die hun haat uit gaan werken op de kinderen van holebi's?

Tegendradigaard 19 september 2006 12:58

Citaat:

Ben er nog niet goed van .

Met alle respect Bartje, maar kan het ook niet gewoon een hondenhater zijn ?
Of hing er een briefje aan die hond met opeising of verwijzing naar die homo's ?

Bourne 19 september 2006 13:02

Of iemand die het beu was dat het beest een hele dag door blafte?
wat nog geen reden is om het op te knopen.

Anna List 19 september 2006 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2000107)
Vijf jaar het gevang in!:evil:

8O ik hoop dat deze niet sarcastisch bedoeld is ...

vermits het bij homohaat om mensen gaat is dit ontegensprekelijk erger dan gelijk welke dierenmishandeling.

in dit geval is het wellicht gewoon beide.

Bhairav 19 september 2006 13:08

Iemand voor Janet uitschelden is ni zo erg als een beest doden.

Boadicea 19 september 2006 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 2000454)
Iemand voor Janet uitschelden is ni zo erg als een beest doden.

Ben ik het 100% mee eens. Als je je homo buren niet kan uitstaan, om welke reden dan ook, probeer dat dan op een andere manier duidelijk te maken dan door een levend wezen op te knopen.

Verhuis desnoods.

Als dierenliefhebber kommen mijn haren hiervan recht naar omhoog. Je laat geen onschuldig dier een gruwelijke dood sterven, omwille van het feit dat je een pik op de baasjes hebt.

De dader van deze feiten is in mijn ogen een lafbek en mag wat mij betreft flink gestraft worden.

ilfalco 19 september 2006 19:20

Citaat:

ik vind dit weerzinwekkend... zowel de homohaat als de dierenmishandeling.

Walgelijk.

Fozzie 19 september 2006 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2000680)
Ben ik het 100% mee eens. Als je je homo buren niet kan uitstaan, om welke reden dan ook, probeer dat dan op een andere manier duidelijk te maken dan door een levend wezen op te knopen.

Verhuis desnoods.

Inderdaad, als ik een probleem zou hebben met mijn buren dan zou ik eerst proberen om het uit te praten. Met een beetje goede wil van beide kanten moet dat wel haalbaar zijn. Maar elkaar uit schelden, elkaars eigendommen beschadigen of elkaars huisdieren doden kan echt wel niet (dat laatste is natuurlijk het ergst, laat daar geen twijfel over bestaan, al zijn die 2 andere minder erge zaken ook verwerpelijk).

bartje 19 september 2006 20:16

Ik hou meer en meer mijn hart vast als ik zo'n toestanden lees.

Duupje 19 september 2006 20:41

DEGOUTANT zoiets ! :evil:

Fozzie 19 september 2006 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 2001309)
ik vind dit weerzinwekkend... zowel de homohaat als de dierenmishandeling.

Walgelijk.

Aangezien beide walgelijke zaken bestaan, dan toch maar maatregels treffen ter preventie van dierenmishandeling en homohaat? Ik denk maar aan sensibiliseringscampagnes, of via het onderwijs?
En een strafrechterlijke vervolging als er toch daden die kunnen omschreven worden als dierenmishandeling of uiting van homo-haat?

Mambo 19 september 2006 21:20

Ik ben wel tegen de vermenselijking van de dieren als zijn adoptie kinderen die op 4 poten lopen.
Ik denk dan, die sukkelaar heeft ook zijn ouders niet kunnen kiezen.

Fozzie 19 september 2006 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 2001677)
Ik ben wel tegen de vermenselijking van de dieren als zijn adoptie kinderen die op 4 poten lopen.
Ik denk dan, die sukkelaar heeft ook zijn ouders niet kunnen kiezen.

Ik denk dat niemand zijn ouders kiest. De ouders (of degenen die de zorg van een levend wezen - mens of dier - op zich heeft genomen) moeten natuurlijk wel hun uiterste best doen om wezen zo goed mogelijk op te voeden, met respect voor de eigenheid van het wezen zelf. In dat opzicht ga ik met u accoord: een hond moet je als hond op voeden, niet als een soort "vervangingskind". Natuurlijk kan je je ook vragen stellen bij het houden van (huis-)dieren an sich...

Pietje 19 september 2006 21:52

Citaat:

Disgusting !!!

King of beggars and fleas 20 september 2006 07:58

een ding is er toch positief aan

iedereen veroordeelt het tenminste

en idd walgelijk is het

Anna List 20 september 2006 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2000680)
, omwille van het feit dat je een pik op de baasjes hebt.

kan je in dat geval nog van homohaat spreken ?

ok die is flauw, nog ni goe wakker ...

Tavek 20 september 2006 08:52

dierenbeulen zijn meestal ook niet zo vriendelijk tov de mens, dus best 5 jaar de bak in draaien.

VL Straatvechter 20 september 2006 09:17

Citaat:

Hebben die roze ballerina's nu niks beters te doen dan hun eigen honden op te knopen om weer hun roze di-rupo revolutie te sponseren? :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be