Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De nieuwe wereldorde volgens Mahmoud Ahmadinejad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=60140)

Derk de Tweede 19 september 2006 15:24

De nieuwe wereldorde volgens Mahmoud Ahmadinejad

Iraanse president lanceert plan om hele wereld te besturen

TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een plan voor het besturen van de wereld. Ahmadinejad zei dat dinsdag na aankomst in New York. Hij houdt dinsdagavond in New York een toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.
Ahmadinejad zei dat Iran een "efficiënt systeem heeft voor het besturen van de wereld. Met het plan hoopt Iran oplossingen aan te dragen voor "de problemen in Irak, Libanon, Afghanistan en Afrika".

De islamitische republiek wil over de voorstellen met andere landen discussiëren. Het is onduidelijk of de Iraanse president in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de VN over zijn plan zal uitweiden.
bron: nu.nl

Die man wordt met de dag gekker.
Hopelijk zal hij geen medestanders vinden in zijn onzalige plan om de wereld te besturen.
Of is het soms een goddelijke opdracht?

werkgroep morkhoven 19 september 2006 15:25

Zit ik hier soms op het forum van het Vlaams Belang ? :lol:

Derk de Tweede 19 september 2006 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven (Bericht 2000762)
Zit ik hier soms op het forum van het Vlaams Belang ? :lol:

Nee, het is gewoon een nieuws-item.
Of ligt het onderwerp te gevoelig bij de werkgroep.

Cynical Ice 19 september 2006 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2000753)
Ahmadinejad zei dat Iran een "efficiënt systeem heeft voor het besturen van de wereld. Met het plan hoopt Iran oplossingen aan te dragen voor "de problemen in Irak, Libanon, Afghanistan en Afrika".

Als hij die vijf landen als de wereld beschouwd, zitten we nog redelijk goed :twisted:

Derk de Tweede 19 september 2006 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice (Bericht 2000830)
Als hij die vijf landen als de wereld beschouwd, zitten we nog redelijk goed :twisted:

Uitbreiding naar andere Islamitische landen kan altijd nog.

Cynical Ice 19 september 2006 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2000854)
Uitbreiding naar andere Islamitische landen kan altijd nog.

Zolang hij ginder blijft... misschien breidt hij dan zijn nucleair programma ook uit, en lost het probleem zich vanzelf op... :twisted:

Heftruck 19 september 2006 21:12

Een soort van Midden-Oosten Unie dan?

Mamaloe 19 september 2006 21:21

Citaat:

TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft een plan voor het besturen van de wereld. Ahmadinejad zei dat dinsdag na aankomst in New York. Hij houdt dinsdagavond in New York een toespraak voor de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.

De islamitische republiek wil over de voorstellen met andere landen discussiëren. Het is onduidelijk of de Iraanse president in zijn toespraak voor de Algemene Vergadering van de VN over zijn plan zal uitweiden.

Hopelijk zal hij geen medestanders vinden in zijn onzalige plan om de wereld te besturen.

Wie zegt er dat hij de wereld wil besturen?

StevenNr1 19 september 2006 21:46

Laat maar komen zou ik zeggen, alles beter dan de VS als wereldflik van het kapitaal.

Chipie 19 september 2006 21:48

Ongelooflijk...8-)

Mamaloe 19 september 2006 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 2001764)
Ongelooflijk...8-)

Waarom?

Er zijn zoveel landen die menen dat de VN op een verouderde manier werkt. Niet alleen Iran, ook de meeste Afrikaanse landen bijvoorbeeld.

Derk de Tweede 20 september 2006 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe (Bericht 2001682)
Wie zegt er dat hij de wereld wil besturen?

De overstap van Afrika naar Europa is niet zo groot.

Mamaloe 20 september 2006 17:27

-oeps, denk dat ik een foutje heb gemaakt, ik haal mijn reactie eventjes weg -

Mamaloe 20 september 2006 18:20

Ik was toch juist, zo blijkt.

Hier is de volledige tekst van de speech van Ahmadinejad bij de VN, inclusief zijn zogenaamde apocalyptische plan om "de wereld te besturen", volgens sommigen hier:

http://www.turkishpress.com/news.asp?id=142910

Toch wel wat anders hé, paniekzaaiers? :roll:

Webcrusader 20 september 2006 19:07

Citaat:

Via de sha'riah wellicht?

Mamaloe 20 september 2006 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Webcrusader (Bericht 2004016)
Via de sha'riah wellicht?

En je hebt zijn toespraak gelezen of niet? Ik gaf je daarnet een link naar de volledige tekst, mijn beste.
Niks sha'riah.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be