![]() |
In deze poll wordt gepeild naar de motivatie van de VB-stemmer. Op één na zijn alle vragen gericht op de VB-stemmer. Gepeild wordt naar de voornaamste reden waarom u op het VB stemt. Een combinatie van factoren is in dit bestek niet toegelaten.
achteraf: ik ben blijkbaar de optie "omwille van het veiligheidsprobleem' vergeten, ik kan de poll niet meer veranderen, gelieve de 3e vraag aan te stippen, indien u daaraan dacht |
Je verraadt je opzet al omdat zowel op 2 als 3 dezelfde vraag wordt gesteld: omwille van het migratieprobleem.:lol:
Verander maar gauw één van de twee in: Omdat België België is en een onding voor Vlaanderen. |
Citaat:
|
Ik denk dat je "Omwille van het veiligheidsprobleem" vergeten bent.
|
Domme vraag, je stemt niet op een partij voor één reden. Je stemt op een partij omdat die het dichts in de buurt komt bij je mening over de maatschappelijke problemen en de aanpak daarvan.
Kan je diezelfde vraag stellen aan de VLD, CD&V? Aan de de SP.a'sten kan je dat wel die hun hoofdreden is waarschijnlijk de "alles gratis" strategie van Steve "is god" Stevaert. |
Nog een optie: "omdat de rest van de partijen mij niet aanstaat".
|
Een meer waardevolle Poll was geweest:
"Waarom stemt slechts 2 man en een paardekop op de BUB": 0 Omdat unitaristen veel weg hebben van fossielen 0 Omdat de geschiedenis vakkundig verkracht wordt op hun site 0 Omdat potentiële BUB-stemmers meer bezorgd zijn om de toestand van hun prostaat 0 Omdat een hobbyclubje, niet te groot mag zijn. |
De vraagstelling is totaal verkeerd. Om de eenvoudige reden dat het migratieprobleem wellicht een van de belangrijkste Vlaamse (en West-europese) problemen is.
|
De voorzitter het Vlaams Blok-Deurne-Antwerpen(Jan Van Wesembeeck)heeft mij laten weten dat de meeste mensen op het Vlaams Blok stemmen,vanwege hun haat tegenover mensen van vreemde origine. (racisme)
Men stemt eveneens op het Vlaams Blok om zijn onvrede te uiten(huidig beleid). Een kleine minderheid stemt op het Vlaams Blok vanwege het programma. Hooguit 10% van de 761.000 kiezers,kent het programma. Hooguit 5% van de 761.000 kiezers begrijpt het programma en kan de standpunten van de partij duidelijk expliceren. |
Citaat:
|
Nog een antwoordmogelijkheid:
Omdat het Blok duidelijke standpunten heeft. BTW, ik ben hier niet cynisch hoor, ik meen dat. Deryck, hoe kom jij aan die cijfers? Hoewel ik niet betwijfel dat het migrantenprobleem en de onvrede met de huidige politiek de belangrijkste punten zijn, heb ik toch wel mijn bedenkingen bij jou cijfers. |
Aan de uitslag te zien is het duidelijk dat de BUBbelkes met 8 man zijn (of 4 man die elk twee keer gestemd hebben?)
|
Citaat:
Het Vlaams Blok heeft zijn programma moeten aanpassen(proces). Filip De Winter schrijft het 70-puntenplan,en neemt bijna 10 jaar later een bocht van 180°,door afstand te nemen van het programma. Het standpunt van het Vlaams Blok,betreffende de Antwerpse Joden :?: Het standpunt van het Vlaams Blok,betreffende de anders sexueel geaarden :?: Gerolf Annemans minimaliseerd steeds de haat van het Vlaams Blok,tegenover deze gediscrimineerde groep. Wanneer men met deze mensen praat,dan moet ik vaststellen,dat een grote meerderheid niet op het Vlaams Blok stemt vanwege dit standpunt. Waarom weigerd het Vlaams Blok,om dit standpunt aan te passen :?: Waarom past men de lidkaarten aan,van eigen volk eerst,naar eigen volk laatst :?: Men is een andere koers gaan varen uit schrik voor een mogelijke veroordeling,dat is volgens mij heel duidelijk. Waarom wil Filip De Winter de rechtstaat onderuit halen,naar aanleiding van het visa-schandaal :?: Neen,het Vlaams Blok heeft voor de meerderheid van zijn kiezers één duidelijk standpunt dat gebaseerd is op racisme,extremisme,facisme. _Hand in hand terug naar eigen land _Eigen volk eerst _Abou Jahjah,dada en vertrek samen met al uw Ali's(uitspraak F.D.W.) |
Citaat:
Citaat:
|
Ik stem enkel op een partij die voor 100 % gaat voor volledige onafhankelijkheid van Vlaanderen.
Het VB is daar het langste mee bezig en krijgt dus mijn stem. De NVA heb ik zo af en toe mijn twijffels of ze niet via nog wat compromissen het voortbestaan van belgie niet zouden rekken. :roll: Over Vlaamse onafhankelijkheid sluit men geen compromissen. Ik toch niet. :wink: |
Citaat:
De voorzitter van het Vlaams Blok-Deurne-Antwerpen,heeft onlangs een enquête gehouden betreffende dit onveiligheidsgevoel. Niet de veiligheid,maar wel de onveiligheid speelt in de kaarten van het VB. Buiten de inbraken,en de diefstallen heeft men onlangs een spoor van vernieling door onze gemeente getrokken(bekrassen van auto's,vernielen van autobanden,inwerpen van ruiten,enz.....) U moet toegeven dat deze criminele feiten het Vlaams Blok goed uitkomen. :wink: |
Gewoon maar een vraagje Peter. Hoeveel keer verander jij eigenlijk van partij per jaar ? 8O
Maakte jij tot voor kort geen reclame voor LA ? |
Citaat:
|
Peter, jij verandert vlugger van politieke partij dan ik van hemd. :wink: :roll:
|
Citaat:
Ik was tot voor kort nog lid van het Liberaal Appel, en schaduwgemeenteraadslid. Waarom ik zelf mijn ontslag heb gegeven binnen het Liberaal Appel,ondanks de beloofde bestuursfunctie(PR-verantwoordelijke-Deurne-Antwerpen),staat vermeld op dit forum. De BUB kan rekenen op mijn symphatie en op mijn stem. ''Hij loopt jaren in hetzelfde hemd rond'' :lol: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be