![]() |
Ga niet stemmen
Dat is een nobel advies in een klimaat van ontevredenheid. Maak er gewoon een leuke dag van en kom mee naar een studiedag die de wolken doet verdwijnen.
Beu partijen te zien showen met onbekwame BV's? Beu programma's te zien die zo mogelijk nooit eens iets zeggen wat jij hélemaal leuk vindt? Beu om in de rij te staan omdat je naam met een "D" of "V" begint - voel je je ongemakkelijk bij het gevoel van de lijnmaatschappij die mensen in het Oostblok tachtig jaar meemaakten? Is er niets interessants in je gemeente, en wil je eigenlijk niet gaan stemmen - zonder daarvoor het risico te willen lopen een boete te krijgen of die kegels naar verlies van burgerrechten om te stoten? Anderen staan klaar om je te helpen. |
'k moet gaan zitten, en als ik het weiger riskeer ik een boete van 1000 euro... 't probleem is bij mij niet zozeer gaan zitten, echter wel om 7u30.. da's tegen m'n bioritme, 'k ben niet bepaald een ochtendmens, en al zeker niet op zondag.
Maja morgen ga ik naar ons gemeentehuis eens zien hoe dat allemaal in z'n werk gaat, of er rookpauzes zijnetc.. want daar maak ik me eigenlijk nog 't meeste zorgen om met die fascho anti smoke wet hiero ... |
Tja, wat wil je, als ik mijn stem ga uitbrengen wil ik niet staan aanschuiven in een rooklucht en mijn zwangere vrouw al helemaal niet. De grote meerderheid is niet roker, life with it !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga dan zelf zitten :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een tip voor mensen die al heel vroeg naar het stembureau willen gaan: niet doen! Indien er in jouw stembureau iemand van de opgeroepen bijzitters niet is komen opdagen heeft de voorzitter van het stembureau het recht om de eerste de beste die zich ter stemming aanbiedt op te vorderen om als bijzitter te fungeren.
|
Ik ga op de middag in de hoop dat de rijen, die er altijd en overal staan waar ik moet stemmen, minder dik zijn.
Stemmen doe ik ik elk geval. :evil: |
Citaat:
Wees gerust, u zal niet meten gaan zitten... 8-) :twisted: |
Citaat:
Die Tania zou wel eens veel stemmen kunnen trekken... |
Citaat:
(nog geen enkele verkiezing meegemaakt waarbij dit artikel niet overtreden werd ... die mannen staan altijd binnen ... ) |
Citaat:
Alle verkiezingen zijn dus ongeldig... Jawade, ik zou die mannen als voorzitter nogal buitensmijten, ... ze zouden mij da geen twee keer meer vragen... |
Citaat:
Kijk, dat vind ik zo idioot aan nee: ze willen niet dat je op hen stemt, maar ze voeren wel campagne. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be