![]() |
Voor of tegen staatsgreep?
Wat als het afblokken van het Belang door de democratische partijen lukt? Wat als Vlaams Belang er niet in slaagt om deel te nemen aan het beleid?
Wat als de samenleving waar eeuwenlang voor gestreden is op instorten staat? Vindt u dan dat een staatsgreep door het leger gerechtvaardigd is? |
voor ; ;-)
|
De evolutie in Thailand brengt idd wel een oplossing naar voor om van onze totalitaire PC-politici af te raken:twisted:
|
Ik zie nog eerder een staatsgreep plaatsvinden om het VB van de macht te houden. Tuur Van Wallendael (SPA) heeft een tijdje terug in Humo zelfs ideeën in die richting opgeworpen.
|
Ik vind staatsgrepen stoer, maar die optie staat er niet tussen.
|
voor ^^
|
Citaat:
Indien echter een partij die voor een groot deel van de bevolking staat verboden wordt, (en dan bedoel ik zowel het blok, als de PS als de PVDA ) dan vind ik dat een generaal inderdaad zijn conclusies mag trekken, en met de tanks eerlijke verkiezingen mag afdwingen. |
Citaat:
|
Een staatsgreep door het leger?
Welk leger? De bevolking is bovendien ook al vakkundig ontwapend en gefichieerd, dus daar zie ik ook al niet veel heldhaftigheid meer uit voortkomen. De arme schaapkes... |
Citaat:
en mijn gevoel zegt toch dat het ooit zo ver wel zal komen dat belgië geteisterd zal worden door rellen enz. Maar ja liever niet hé 8O |
Citaat:
Ik denk persoonlijk ook dat in bepaalde scenario's die kans bestaat... |
ik zie nu pas dat ik verkeerd gestemd heb... hoe maak ik dat ongedaan? :(
Ik ben hoe dan ook voor een staatsgreep namelijk, door Nederland natuurlijk ;) |
Ik ben tegen een staatsgreep. Geef mij maar democratie.
|
Ik ben tegen een staatgreep, maar voor een revolutie 8-)
|
Citaat:
|
Ik dacht eerst dat hem om een linkse mop ging maar blijkbaar is het een serieuze vraag. Het is eerste dat ik me dan ook afvroeg was "wonen we g-hier in het westen of in één of ander ontwikelingsland?"
Altijd maar zeiken over westerse waarden maar eigenlijk hunkeren ze naar dezelfde waarden waar moslim fundamentalisten naar streven. Walgelijk om dit soort posts te moeten tegenkomen. Het bevestigd nog maar eens hoe de simpele vlaams nationalistische geest werkt. En dan verschieten jullie ervan dat het vlaams belang zijn plafond heeft bereikt. :roll: |
Een burgeroorlog is beter! :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be