![]() |
Antivirus
Binnenkort is het voor mij tijd om een nieuwe anti-virus te kopen. Ik ben Norton eerlijk gezegd een beetje beu, omdat mijn systeem er stukken trager door gaat.
Welke kunnen jullie me aanraden? |
Durex!
|
Moet er een firewall bij zijn?
Zoja: misschien es kijken in de McAfee-stal? zoneen: Avast. Is gratis, maar zeker niet slecht (ik gebruik hem al jaren en ben nog niet geïnfecteerd geraakt). |
Citaat:
![]() AVG heel goede virusscanner. Voor de gratis versie, moet je hier zijn... |
Ik ben genetisch gemanipuleerd om virussen af te stoten .
|
f secure
|
Ik gebruik al 4 jaar AVG (free antivirus) samen met Zone-Alarm (free firewall).
Nog nooit geen problemen gehad! Een aanrader |
Zal ik eens testen. Alvast bedankt.
|
Citaat:
|
AVG free. Gebruik het nu bijna een jaar en heel tevreden over.
|
Apple
|
Een spuit cortizone?
|
norton op de éne computer
AVG free op de slechte computer (kan norton niet draaien) (PS norton for free ;) ) |
Citaat:
Wij gebruiken dat al jaren, en volgens mijn bescheiden mening is het nog altijd de absolute nr 1. Samen met Norton. en voor de professionele markt zijn er nog een aantal andere. Maar deze is betaalbaar, en steeds up to date. |
Je moet Avast! nemen. Het fijne ervan is: HIJ IS GRATIS! en het kost nauwelijks energie van je computer. De kwaliteit is getest en kwam even goed uit als andere virusscanners.
www.avast.nl |
AVG free. Gebruik dat al twee jaar en ik ben er echt tevreden over.
|
Het voordeel aan AVG (en ook aan zone-alarm) is dat het zeer weinig van je systeem eist!
|
Citaat:
zoek de demo @ rapidshare ;) |
Momenteel heb ik AVG en Zone-Alarm erop staan, maar ik heb al veel goeds gehoord van NOD32. Ga ik ook nog eens testen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be