![]() |
Oostende: aanslag op huis Avanti! - kandidaat Frederik Van Moeffaert
Oostende
Verkiezingen In de nacht van 20 op 21 september werd een aanslag gepleegd op het huis van Frederik van Moeffaert, vastgoedconsulent en 4e kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen op de lijst Avanti!. Een massieve kasseisteen werd rond middernacht door het raam gegooid van het herenhuis, gelegen Prinses Clementinaplein 56. Diezelfde nacht werden ook alle affiches van Frederik van Moeffaert van de officiële borden gescheurd, volgens ooggetuigen door een plakploeg van het Vlaams Belang. De politie kwam ter plaatse en ging over tot het opsporen van enkele vermoedelijke daders. De partij Avanti! is woest omwille van deze aanslag. "Als ze denken ons hiermee te intimideren, hebben ze het mis. Wie deze spelletjes wil spelen, moet weten waaraan hij of zij begint. We laten het gerecht zijn werk doen en zetten onze campagne voor een andere politiek in Oostende onverminderd verder", aldus lijsttrekker Arne Baillière en Frederik van Moeffaert in een gemeenschappelijke verklaring. voor meer info, bel Arne Baillière 0486 360 168 www.avanti-oostende.be |
Wie is Arne Baillière?
|
Wie is Prinses Clementina? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb eens de deelnemerslijst bekeken om te zien of er geen bekenden bijstonden.
Noppes dus. Maar ik heb wel enkele vraagjes. Micheline Tavernier is 0 jaar oud en geeft - wat normaal is - geen beroep op. Toch heb ik mijn bedenkingen bij zo'n jonge kandidate. Vanessa Vansteene is een cocktail lady. WTF is een cocktail lady. Anita Vogelaere geeft evenmin haar beroep op. Zou zij doen wat ik denk dat zij doet? Rare dames daar bij avanti. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be