![]() |
EETFESTIJN 4 OKTOBER 2003 – 19u.30
KREEFTENHOEVE LISPERSTEENWEG 69 2530 BOECHOUT MENU Aperitief * * * Torentje van gemarineerde zalm met appel en komkommer * * * Lamskroon met groentjes en gratinaardappeltjes Zeewolf met saffraan en venkel * * * Dessertenbuffet:Tiramisu – Javanais Roomijs Prijs per persoon: € 40 (dranken niet inbegrepen) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Inschrijvingsformulier Naam: …………………………………………� �…………….. Adres: …………………………………………� �…………….. schrijft zich in voor het Eetfestijn van 4 oktober e.k. Aantal personen: …………… x € 40 Gelieve dit bedrag te storten op rekeningnummer 733-0084610-56 met als vermelding ‘Eetfestijn’. Gelieve uw inschrijving terug te sturen of te faxen of mailen naar het secretariaat: 03/830.50.22 10-56 met als vermelding ‘Eetfestijn’. |
Citaat:
Eikeltje, ik heb just keiveel honger, maar ik zit op't werk, en hier is geen eten!! Aaaargh!! :wink: :wink: :wink: |
Citaat:
|
Is het:
Lamskroon met groentjes en gratinaardappeltjes & Zeewolf met saffraan en venkel ? Of is het: Lamskroon met groentjes en gratinaardappeltjes of Zeewolf met saffraan en venkel? Duidelijkheid a.u.b. :!: :evil: :!: :evil: |
Citaat:
Deze eetfestijnen worden georganiseerd door zowel onze partij als door het Vlaams Blok. Zaterdag 4 Oktober/eetfestijn Liberaal Appel in Antwerpen Zondag 18 Oktober/eetfestijn Vlaams Blok in Gent |
Dank u, maar nee, dank u.
|
Citaat:
het blijven de Derby pilskes van den BUB :wink: |
Citaat:
Voila, de maskers vallen af. Het Liberaal Appel is een bende kannibalen in maatpak! |
Citaat:
En het Vlaams Blok niet te vergeten ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lust het liever rauw. :wink:
|
Vraag dan Philippe De Winter inplaats van Bourgeois op je debatavondje.
Wie het langst het hoofd koel kan houden mag de andere rauw opeten. :D |
Citaat:
Niet dat ik Dewinter de meest intelligente figuur vindt hoor, verre van |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be