![]() |
Voor de opblijvers... Wat is nacht?
Threadje voor de nachtdieren onder ons. ;-)
Leef je uit! :-P Dit is nacht voor mij; spelen met kleuren, contrasten, percepties, ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Foto nr 1, genomen van boven op het Empire State ?
|
Yup. Niet mijn foto's hoor. (I wish!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn perfecte nacht is : in een groot bos, op open plek, aan de voet van een grote boom gaan zitten, en naar de open hemel kijken, liefst met veel sterren en de maan (liefst vol). Enorme boost van energie dat ik daarvan krijg. Het is ook zowat de enige moment dat een mens nog echte rust heeft en kan vinden...Tenzij je net als ik de voorbijkomende boswachter de stuipen op het lijf doet krijgen...:-P
Niets zo mooi voor mij als de natuur 's nachts...De moment om tot jezelf te komen, om na te denken of gewoon te 'zijn' en te genieten. 's Nachts lukt ook alles beter wat ik doe. Ik zal een nachtraafje zijn, denk ik. |
Citaat:
|
Voor mij is nacht het moment dat ik ga slape, al is dat rond de middag...:-)
|
de nacht is het gevoel hebben dat je in een andere wereld bent
|
De nacht is het heerlijkste moment van de dag.
Stilte, rust, geen verkeer, geen postbodes (en ook geen bruine envellopes met een venstertje dus), geen telefoon, geen deurbel,... Mocht ik de kans hebben, ik ging pas om 6u 's ochtends slapen. Spijtig genoeg moet ik dan net vertrekken naar mijn werk. :-( |
Citaat:
|
Nacht is leuker dan dag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Den dezen kruipt zijn bed in. Slaapwel mensen der aarde! ;-)
|
Ik vind de nacht geweldig. Het lijkt ook plots zo'n andere wereld. Ik had dat vooral tijdens examens, 's nachts leek dat examen zo ver weg... terwijl het de avond ervoor zo dichtbij leek.
's nachts met de auto rijden is ook al zo'n plezier, geen kat op de baan,... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm.....precies toch niet zoveel opblijvers:|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be