ERLICH |
22 september 2006 08:49 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serge
(Bericht 2007961)
men heeft hem gelokt met het feit dat men handtekeningen nodig had om met een nieuwe partij op te komen,
Leefbaar vlaanderen
Achteraf kwam de aap uit de mouw dat dit natuurlijk onze "vrienden" van het blok zijn.
Gezien zijn functie kan hij dit echter niet waarmaken.
Dat hij niet eerder reageerde is omdat ik hem pas eergisteren vertelde dat hij ook effectief op de lijst staat
|
En hoe goed sommige zijn of proberen te zijn om personen of partijen juist voor de verkiezing in opspraak te bengen. Uw zogezegde vriend is zelf niet mondig genoeg om zijn uitleg te geven, u als goede vriend doet dat is zijn plaats. Gezien zijn functie? Klinkt wel als heeft uw vriend een bijzondere funcie, zou toch denken dat ge voor het uitoefenen van een mogelijke bijzondere functie moet, kunnen lezen, moet kunnen nadenken en zeker het verstand hebben alles te lezen voor ge iets tekent? Dus vrij simpel uitgedrukt, kwestie geloofwaardigheid scoort uw verhaal een een dikke 0.
Of was het van uw viend mischien de bedoeling, ik teken hier iets hang de symphatisant wat uit en juist voor de verkiezing gebaar ik mij van kromme haas en zeg dat ze mij onterecht op hun lijst hebben geplaats en mijn goede vriend maakt dat dan openbaar, gezien mijn FUNCTIE ik dit zelf niet kan. Moet er eens achter gaan luisteren, ongewild op en lijst worden geplaatst zou wel strafbaar kunnen zijn, maar u met goedkeuren op een lijst laten plaatsen (dit is het geval u hebt getekend) en juist voor de verkiezing een ander verhaal komen ophangen om zo een partij in opspraak te brengen, denk wel dat dit evenzeer strafbaar zou kunnen zijn. Zou maar nadenken als ik u was voor ge zulke verhaaltjes de wereld in stuurt.
Kunt mischien met dit verhaaltje scoren bij linkse pc'ers die springen toch op alles zonder nadenken, zelfs op de mestkar als dit hun uitkomt om een partij in een slecht daglicht te stellen.
|