Reza |
22 september 2006 10:17 |
Alweer een stuntelige Vlaams Belanger
Citaat:
VB-kandidaat moet het zonder Laura Lynn doen

De Affligemse VB-kandidaat Tim t' Kint heeft liedjes van de Vlaamse zangeressen Laura Lynn en Natalia van zijn website moeten verwijderen. Hij had die zonder toestemming op zijn site gezet, maar volgens t' Kint gaat het om een misverstand.
Vlaams Belang in Affligem pakte uit met een originele verkiezingscampagne. In plaats van de gebruikelijke persconferentie, verspreidde de partij promotiefilmpjes op de website van lijsttrekker Tim t' Kint. In deze filmpjes werd muziek van Laura Lynn en Natalia gebruikt.
t' Kint had echter geen toestemming gevraagd voor het gebruik van de muziek, wat niet zomaar mag. Het gaat om "Je hebt me duizendmaal belogen" van Laura Lynn en "I've only begun to fight" van Natalia.
t' Kint heeft de liedjes meteen van zijn website gehaald. Hij spreekt van een misverstand. "Ik dacht dat het juridisch wel kon, maar dat blijkt niet te kloppen", reageert hij op zijn site.
De Vlaams Belanger is wel kwaad over de manier waarop hij het te weten kwam. "Ik las het in de krant en merkte dat men blijkbaar het management meteen had verwittigd. Men heeft mij zelf niet gecontacteerd."
Vlaams Belang zal zijn campagne nu toch op de traditionele manier voeren: met de post.
|
Nu gaat meneertje de wet overtreden, gaat ie zich ook nog eens kwaad maken dat ze hem niet persoonlijk aan z'n oor komen trekken.
Hij speelt liever de domme kwezel.
Ik geloof best wel dat hij de fout gemaakt heeft onder het mom dat hij te lomp was om het te weten. Het zou nogal vreemd zijn, moest hij de enige Vlaams Belanger zijn die eerst nadenkt voordat hij iets doet hé! ;)
Zeker als de moraalridderkes van het Vlaams Belang iedereen de vinger wijzen omtrent regeltjes en wetgeving, maar zelf zich onschendbaar achten.
Bij deze mag hij zijn eigen prijs "De banaan van de maand" bij zichzelf in ontvangst te nemen! :rofl:
|