Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Alweer een stuntelige Vlaams Belanger (https://forum.politics.be/showthread.php?t=60498)

Reza 22 september 2006 10:17

Alweer een stuntelige Vlaams Belanger

Citaat:

VB-kandidaat moet het zonder Laura Lynn doen

De Affligemse VB-kandidaat Tim t' Kint heeft liedjes van de Vlaamse zangeressen Laura Lynn en Natalia van zijn website moeten verwijderen. Hij had die zonder toestemming op zijn site gezet, maar volgens t' Kint gaat het om een misverstand.

Vlaams Belang in Affligem pakte uit met een originele verkiezingscampagne. In plaats van de gebruikelijke persconferentie, verspreidde de partij promotiefilmpjes op de website van lijsttrekker Tim t' Kint. In deze filmpjes werd muziek van Laura Lynn en Natalia gebruikt.
t' Kint had echter geen toestemming gevraagd voor het gebruik van de muziek, wat niet zomaar mag. Het gaat om "Je hebt me duizendmaal belogen" van Laura Lynn en "I've only begun to fight" van Natalia.
t' Kint heeft de liedjes meteen van zijn website gehaald. Hij spreekt van een misverstand. "Ik dacht dat het juridisch wel kon, maar dat blijkt niet te kloppen", reageert hij op zijn site.
De Vlaams Belanger is wel kwaad over de manier waarop hij het te weten kwam. "Ik las het in de krant en merkte dat men blijkbaar het management meteen had verwittigd. Men heeft mij zelf niet gecontacteerd."
Vlaams Belang zal zijn campagne nu toch op de traditionele manier voeren: met de post.

Nu gaat meneertje de wet overtreden, gaat ie zich ook nog eens kwaad maken dat ze hem niet persoonlijk aan z'n oor komen trekken.
Hij speelt liever de domme kwezel.

Ik geloof best wel dat hij de fout gemaakt heeft onder het mom dat hij te lomp was om het te weten. Het zou nogal vreemd zijn, moest hij de enige Vlaams Belanger zijn die eerst nadenkt voordat hij iets doet hé! ;)

Zeker als de moraalridderkes van het Vlaams Belang iedereen de vinger wijzen omtrent regeltjes en wetgeving, maar zelf zich onschendbaar achten.

Bij deze mag hij zijn eigen prijs "De banaan van de maand" bij zichzelf in ontvangst te nemen! :rofl:

Jong N-VA'er 22 september 2006 10:54

Artikel is ok, maar de toon van de commentaar doen mij een domme linkse vermoeden...

Reza 22 september 2006 12:11

Dat dom vermoeden doet u meer lijken op een linkiewinkie dan ik zenne.
;)

DenDane 22 september 2006 12:35

Hebben jullie ook al opgemerkt dat "de linksen" hier meer threads starten over het VB dan de VB'ers zelfs ?

Blijkbaar, buiten hun haat voor het VB, is er inhoudelijk niets meer...

Dat gaat hier nogal een post-electorale depressie worden :p

Raven 22 september 2006 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 2008373)
Artikel is ok, maar de toon van de commentaar doen mij een domme linkse vermoeden...

:-),

Great minds think alike

Raven 22 september 2006 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DenDane (Bericht 2008661)
Hebben jullie ook al opgemerkt dat "de linksen" hier meer threads starten over het VB dan de VB'ers zelfs ?

Ik heb ooit eens een propaganda-filmpje gezien van Hamas waar hun spirituele leider (en die worden nog meer vervangen dan de westerse vrouw van partner) een toespraak in gaf.

Na 1 minuut, als ik nog een keer "jood" hoorde sloeg ik het dicht. Joden dit, Joden dat, Joden verantwoordelijk voor het slechte weer, Joden doen melk zuur smaken, ...

Zo is dat ook hier. Die redneck anti-Vlaams Belangers kunnen geen 2 zinnen zeggen of't gaat over het Vlaams Belang en waar ze schuld aan hebben.

Nynorsk 22 september 2006 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reza (Bericht 2008269)
Nu gaat meneertje de wet overtreden, gaat ie zich ook nog eens kwaad maken dat ze hem niet persoonlijk aan z'n oor komen trekken.
Hij speelt liever de domme kwezel.

Ik geloof best wel dat hij de fout gemaakt heeft onder het mom dat hij te lomp was om het te weten. Het zou nogal vreemd zijn, moest hij de enige Vlaams Belanger zijn die eerst nadenkt voordat hij iets doet hé! ;)

Zeker als de moraalridderkes van het Vlaams Belang iedereen de vinger wijzen omtrent regeltjes en wetgeving, maar zelf zich onschendbaar achten.

Bij deze mag hij zijn eigen prijs "De banaan van de maand" bij zichzelf in ontvangst te nemen! :rofl:

Ze noemen dat ook wel t' Kint uithangen.

Reza 22 september 2006 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 2008749)

:rofl: :rofl:

Jong N-VA'er 22 september 2006 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2008738)
Ik heb ooit eens een propaganda-filmpje gezien van Hamas waar hun spirituele leider (en die worden nog meer vervangen dan de westerse vrouw van partner) een toespraak in gaf.

Na 1 minuut, als ik nog een keer "jood" hoorde sloeg ik het dicht. Joden dit, Joden dat, Joden verantwoordelijk voor het slechte weer, Joden doen melk zuur smaken, ...

Zo is dat ook hier. Die redneck anti-Vlaams Belangers kunnen geen 2 zinnen zeggen of't gaat over het Vlaams Belang en waar ze schuld aan hebben.

Zoals gisteren op het nieuws van dat interview op de Waalse RTL. VLD doet zo door Vlaams Belang...mijn pa en ik fronsten wel zéér de wenkbrauwen...:roll:
Linkse zielepoten...ze zouden beter eens kijken wat ze hebben aangericht met hun progressieve methode.

Jong N-VA'er 22 september 2006 13:37

Citaat:

Bij sommigen ook postnataal...die sossen kweken tegenwoordig dat t geen naam heeft...begrijpelijk...zo sterft hun soort niet uit:oops:

(is er eigenlijk een beetje over, ik weet het:))

Reza 29 september 2006 08:45

Der moet toch iemand gevoel voor humor hebben ls het gaat over de flaters van het eigenbelang! ;)

Tegendradigaard 29 september 2006 10:02

al goed dat andere partijen geen fouten maken....

Zwartengeel 29 september 2006 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reza (Bericht 2027755)
Der moet toch iemand gevoel voor humor hebben ls het gaat over de flaters van het eigenbelang! ;)

Gelukkig dat mensen als jij en Hans er nog zijn om leven in de brouwerij te brengen. t' Zou hier anders een saaie boel zijn.

Kay_ 29 september 2006 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 2008749)

Goeie :lol: :lol: :lol: :lol:

Kay_ 29 september 2006 15:37

Citaat:

Zullen we eens gaan tellen hoeveel topics de VB'ers opstellen om andere politiekers of partijen in een slecht daglicht proberen te stellen? Of mag kritiek al niet meer op het VB:
- Een VB'er bekritiseren andere partijen = recht op vrije meningsuiting
- Het VB bekritiseren = een hetze

Gimme a break :lol:

Reza 29 september 2006 17:23

Misschien eens topics tellen van VB'ers over moslims.

Daartegen zijn de anti-vb topics peanuts tegen!

Kay_ 29 september 2006 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reza (Bericht 2028936)
Misschien eens topics tellen van VB'ers over moslims.

Daartegen zijn de anti-vb topics peanuts tegen!

We kunnen de anti-moslim, de anti-linkse, de anti-VLD, de anti-CD&V, de anti Spa; de anti-Groen!, de anti-Vn, enz... door de VB'ers tellen.
Maar dat is allemaal recht op vrije meningsuiting. Maar o wee als je artikels post over dingen die de VB'ers niet aanstaan, dan zijn we bezig met een hetze en zijn we anti-democratisch :roll:

maarte 29 september 2006 20:02

als die als ze ooit besturen ook zoveel misverstanden gaan begaan dan hou ik mijn hart vast

Reza 29 september 2006 20:11

als ze ooit besturen ... dan hou ik mijn hart vast!

... was eigenlijk overbodig ;)

Marlboro 29 september 2006 22:00

Wat een futuliteit jongens,pf.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be