![]() |
De Wever tegen auteur anti-Warandeboek
Bart De Wever in debat met Rudy Aernoudt over het Warandemanifest en anti-Warandeboek van Aernoudt. Dit debat heeft plaats op Kanaal Z en is te bekijken in doorlopende herhalingen vanaf 19u vanavond.
Zeker kijken dus! Met Vlaams-nationale groeten, Jong N-VA'er |
Bedankt voor de tip!;-)
|
Dat wordt lachen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een voorbeeld: hij stelt dat separatisme leidt tot toestanden in Joegoslavië, terwijl daar net het unitarisme en de overheersing van één bevolkinsgroep tot die oorlogen heeft geleid en waarbij de Serviërs de rest wouden 'zuiveren'
Vervang door België en Vlaanderen en je weet al dat die vent daar al een zware misser maakt. |
Daar ga ik straks eens naar kijken...
|
Citaat:
|
Uitzending is blijkbaar voor dit weekend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was niet slecht, slotconclusie is dat Rudy Aernoudt een enorme naïeveling is. Alsof de Walen zijn voorstel om België te redden ooit zouden aanvaarden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Rudy'tje maar steeds weer herhalen dat de Walen géén luierikken zijn. Het was ahw zijn enige argument.... Dit debat was duidelijk een 1-0 voor De Wever:-) |
Citaat:
Dit zal enkel de onafhankelijkheid van Vlaanderen versnellen.....which is nice;-) (Onkelinkx helpt ook een handje:-) ) |
Citaat:
Doet me denken aan gekke Yammine die zat te razen over "Blut und Bodem" tegen De Wever. |
Citaat:
Ik denk dat u me kompleet verkeerd inschat hoor. Ik zal die beschuldiging van belgicist zijnde maar met de mantel der liefde bedekken eh. Hoewel ik ze er nog steeds ver over vind :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be