![]() |
Bestaat er een Vlaams-Nationalistische mediaboycot tegen het belgicisme
Al ettelijke jaren steken bepaalde partijvoorzitters het mislukken van hun partij op de 'vlaemsch-nationalistische mediaboycot'.
Vandaar het volgende vraagje: Bestaat er een Vlaams-Nationalistische mediaboycot tegen het belgicisme? |
Ik heb neen gestemd, misschien vreemd, maar laat het me toelichten.
In het verleden heb ik eveneens verklaard dat er een gebrek aan aandacht van de media was voor de kleine partijen. Dit is ook zo, maar de vraag is of er effectief ook een boycot bestaat. En dat is er niet. Ik ben bij BUB gekomen omdat ik Hans I op tv zag verschijnen. BUB heeft in het verleden vele leden gewonnen door acties die, jawel, op tv verschenen. Mijn inziens is het probleem eerder de geloofwaardigheid van sommige partijen, en/of hun ideologen, voorzitters, kaderleden,... Het is echter wel een feit dat de tv partijen kan maken en kraken. |
Citaat:
Een min of meer genuanceerde visie... 8O WAUW! |
UNIE heeft hem geen windeieren gelegd :p
|
Liberaal Appel kreeg veel aandacht en maakte het ook niet.
Ik denk dat er vooral vraag moet zijn naar een partij en een voedingsbodem moet zijn. Dan gaat het volgens mij zelfs met beperkte middelen. Charismatische en bekwame kopstukken zijn uiteraard onontbeerllijk. |
Tuurlijk, maar met enkel charisma dek je op de duur de lading ook niet meer. Daar komt altijd een einde aan. Tegen dan moet een partij een stevig geraamte zijn, of het is gedaan.
|
Citaat:
|
Leuke sig overigens, Van Maerlant. Nog zo'n kwibus die mijns inziens enkele vogeltjes verdient. 8-)
|
Yep :)
|
Citaat:
|
Citaat:
verstandig geworden ofzo? allesins, geloofwaardiger, dat wel. |
Citaat:
Wij zin dan ook wel degelijk het slachtoffer van een boycot. |
Citaat:
Kom geloofwaardig naar voren, of hou ludieke acties (ik denk zo terug aan de geslaagde BUBactie op de Ijzerbedevaart, toen we het nieuws haalde, ik denk terug aan onze aanwezigheid op 11 juli te Brussel, toen we samen met Voorpost op het nieuws en in de kranten kwamen,...). Zie wel dat er achter die acties meer zit als de slogan "België Unitair". Probeer eens zo nu en dan in te pikken op de echte problemen, los van enkel het institutionele. Akkoord, dat is belangrijk, maar de mensen nemen het niet als prioriteit. N-VA en VB bewijzen dit net. Als ze enkel op hun separatisme zouden teren, zou er niet veel volk op stemmen (bewijst het VB in haar beginperiode). Ideologische verruiming, Hans, zou u een zekere, echter bescheiden, toegang verlenen tot de media, en akkoord, zonder deze toegang wordt groeien zeer moeilijk, echter, de toegang tot impliceert niet onmiddellijk electoraal succes (wat Beysen heeft aangetoont). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het VB wordt ook geboycot, en tóch zijn ze groot geworden. |
Citaat:
D�*t, beste Hans, is het verschillen tussen onze partijen en het FN. Het FN hééft verkozenen, en hééft stemmen. Wij, beste Hans, hebben niets. En je kan nu niet gaan zeggen dat het FN dagenlang op televisie komt hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is goed mogelijk, maar het is geen unanieme mediaboycot dan. Er zijn genoeg voorbeelden in de media die het Vlaams nationalisme onterecht met extreem-rechts linken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be