![]() |
Op de Zevende Dag zei café-baas Stevaert dat hij niet wil dat Limburg wordt zoals de Ardennen.
Mag ik er de heer politicus toch op wijzen dat de Ardennen het mooiste natuurgebied zijn van België en vooral bestaan uit bossen, velden, natuurparken, mooie en propere rivieren en bergen en heuvels. Het is het geliefkoosd vakantie-oord van heel wat Belgen. De uitspraak van Stevaert is dus een belediging voor de Ardennen en zijn inwoners ! Gelukkig voor hem heeft hij er geen kiezers, maar dat neemt niet weg ! |
Van mij mag heel Vlaanderen worden als de Ardennen. Hoe vroeger hoe liever.
|
Was ook grappig oen Stevaert de cafébaas (nadat de prof. vertrokken was) dat die theorie van die prof. verkeerd was :roll:
|
Stevaert is een populist. Dat is nu wel weer eens bewezen. Hij wil de nakende sluiting van Ford Genk niet onder ogen zien. Ik vind dat de gouverneur van Limburg volledig gelijk heeft wanneer ze zegt dat er een tweede reconversie nodig is.
Wat ook positief is, is dat er duidelijk gewezen werd op de specificiteit van Limburg als provincie wat onze stelling dat de gewesten nutteloos zijn en moeten afgeschaft worden, versterkt. |
Belgisch Limburg heeft veel meer baat bij een goede samenwerking met Nederlands Limburg. Op termijn smelten ze best samen.
|
De werkloosheid licht wellicht lager in de Ardennen dan in Limburg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel jammer dat er niet gereageerd werd op de (overigens erg domme) uitspraken van de Limburgse gouverneur mevr. Houben-Bertrand (CD&V) dat Ford weldra zijn deuren definitief zal sluiten. |
Citaat:
|
ik denk dat die uitspraak van de limburgse gouverneur nog zo dom niet is,maar er zal toch niemand schuld willen bekennen aan hetgene er zich nu afspeeld,iedereeen ziet toch dat het met de auto niet kan blijven duren,de markt is nu al oververzadigd,en meer werklozen is minder inkomen en minder te verteren,zodat vele luxe aankopen zullen uitgesteld worden of zelfs niet meer zullen gedaan worden. 8)
|
Citaat:
Zo was er al de grote gein over "madame pipi"-Maria Vindevoghel van de lijst MARIA, en nu moet Stevaert eraan geloven omdat hij maar cafébaas was blijkbaar... |
Citaat:
bergen? de les aardrijkskunde moet dringend aangepast worden naar de BUB-normen :roll: het geliefkoosd??? een geliefkoosd, zoals de kust ook een geliefkoosd vakantieoord is.... toch typisch dat de Bub-ers houden van alles wat uit Wallonië komt of er ligt... |
Ik heb ook de uitspraken gezien van de Limburgse provinciegouverneur, en die vrouw had 100% gelijk. Het wordt tijd dat het provinciale niveau opgewaardeerd wordt.
Zie ook: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=6455 |
Citaat:
[size=6]En dan is men verwonderd dat een Vlaamse politicus niet in debat wenst te gaan met de BUB-idioten!!![/size] :roll: |
Ik denk trouwens dat die heuveltjes en boompjes daar niet zwaar aan tillen hoor ;)
|
Dit is totaal ontoelaatbaar. Hoe durft die Steve wel.
Maar gene schrik hebben zenne Een protestbetoging is al in volle organisatie. De sparren zullen de spits afbijten gevolgd door de bergen. Als Steve niet naar de berg wil komen, dan komt de berg wel naar Steve. Hij gaat er niet goed vanzijn deze keer. Ik zie dat er hier nog lolbroeken zitten zoals ik. |
Ze heeft ons programma waarschijnlijk gezelen ! :wink: Ook de gouverneur van Antwerpen kwam de laatste dagen goed in het nieuws met zijn politiecontroles.
|
Citaat:
Ttz: de streek van Oudenaarde, Ronse, Zottgem en Geeraardsbergen. Vlaamse Ardennen: http://www.vlaamse-ardennen.be/ ![]() Op de foto: Een autochtone bewoner van de Vlaamse Ardennen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be