![]() |
Zijn vrouwen goed of slecht ?
De vrouwen op dit forum laten zelden van zich horen , maar ze zijn er .
Om het in vrouwentaal te zeggen : ik voel het . Bedoeling van dit onderwerp is dat de mannen kritiek geven op de vrouwen , waarna de vrouwen repliceren . Daarna geven de mannen opnieuw kritiek op de vrouwen waarop de vrouwen opnieuw repliceren . En dat alles tot in het oneindige . MOAR SEG JONK . |
Volgens mij is mijn vriendin slecht , want ze wil niet meer koken voor mij .
Als er ook goede vrouwen zitten op dit forum , t'is den moment. |
Wel, ik vind dat vrouwen tegenwoordig zo vermannelijkt zijn zodat de polariteit tussen de geslachten verdwenen is.
Dat is nog maar enkele stappen naar homoseksualiteit. Bovendien wordt het andere geslacht door deze vervrouwelijking vernederd en wordt het mietjesschap de norm .... mijn punt van kritiek : waarom bestaat er feminimse en waarom is dat zogezegd positief ? |
volgens mij moet jij je eigen homosexualiteit nog ontdekken, Pajot ... ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ze slecht zijn . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want ik tracht altijd het goede te doen . Zoals hier nieuwe onderwerpen plaatsen , en daar hebben die vrouwen geen respect voor . |
slim is niet per definitie slecht.
waarom je respect zou moeten krijgen voor het openen van een topic op een forum, is me wel een raadsel. |
Citaat:
Geen enkele vrouw op deze site had daar ooit al aan gedacht . En toch voelen ze zich beter dan mannen . |
Citaat:
|
Citaat:
Het is toch zo modern om alles wat hoger en meer verheven is in het moeras van laagheid met zich mee te sleuren. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: jij gekkerd jij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be