Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   In aanbieding: boeken! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=60805)

Kim 24 september 2006 18:18

In aanbieding: boeken!

Beste mensen, ik doe een aantal van mijn boeken weg.

Het gaat over:

1. Anthony Giddens, "sociology". Een Engelstalig boek over de basisprincipes van de sociologie.
2. Denis Mcquail, "Mcquail's Mass communication theory". Eveneens een Engelstalig boek (maar dat had je waarschijnlijk al wel door ;)).
3. Peter Thijssen, "Van statistiek naar inzicht". Een inleiding in de statistiek, best wel boeiend en niet echt "droog".
4. Baarda en de Goede, " Basisboek methoden en technieken". Handleiding voor het opzetten en uitvoeren van onderzoek. Een heel goed boek dat meer info geeft over de verschillende peilingen, waar je rekening mee moet houden e.d.

Voila, dat zijn er al vier die de deur uitgaan. Ze zijn allemaal nog in perfecte staat en de prijs zit tussen de vijf en de tien euro, als er iemand geïnteresseerd is, komen we wel tot een prijs.

lombas 24 september 2006 18:22

1 en 2

Dank u

:-)

Kim 24 september 2006 18:23

Ok, dan breng ik ze ineens mee als ik u nog eens zie! ;)

lombas 24 september 2006 18:23

Ik bied tienzesvijftigduizend euro.

Kim 24 september 2006 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2014697)
Ik bied tienzesvijftigduizend euro.

Hm, nice... 8-)

Armadel 24 september 2006 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2014689)

Het gaat over:

1. Anthony Giddens, "sociology". Een Engelstalig boek over de basisprincipes van de sociologie.
2. Denis Mcquail, "Mcquail's Mass communication theory". Eveneens een Engelstalig boek (maar dat had je waarschijnlijk al wel door ;)).
3. Peter Thijssen, "Van statistiek naar inzicht". Een inleiding in de statistiek, best wel boeiend en niet echt "droog".
4. Baarda en de Goede, " Basisboek methoden en technieken". Handleiding voor het opzetten en uitvoeren van onderzoek. Een heel goed boek dat meer info geeft over de verschillende peilingen, waar je rekening mee moet houden e.d.

Voila, dat zijn er al vier die de deur uitgaan. Ze zijn allemaal nog in perfecte staat en de prijs zit tussen de vijf en de tien euro, als er iemand geïnteresseerd is, komen we wel tot een prijs.

Of hoe Kim haar handboeken van de unief wegdeed...

Kim 24 september 2006 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Armadel (Bericht 2014784)
Of hoe Kim haar handboeken van de unief wegdeed...

Enkel die van dat jaartje communicatiewetenschappen...

Kim 24 september 2006 19:39

Citaat:

Het gaat over:

Deze mag er ook nog bij:

5. Christ'l De Landtsheer, "Politiek impressiemanagement in Vlaanderen en Nederland". Boek over de verschillende overtuigingstechnieken van politici (perceptie e.d.).

Kaffer 24 september 2006 19:46

Kunt ge die boeken eens doormailen om ze in te zien ?

Kim 24 september 2006 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2014912)
Kunt ge die boeken eens doormailen om ze in te zien ?

En dan vraagt hij zich af waarom vrouwen naar tegen hem doen... :roll:

:-P

Heftruck 24 september 2006 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2014888)
Deze mag er ook nog bij:

5. Christ'l De Landtsheer, "Politiek impressiemanagement in Vlaanderen en Nederland". Boek over de verschillende overtuigingstechnieken van politici (perceptie e.d.).

Hmm, dat spreekt me aan...

DaBlacky 24 september 2006 20:08

Ik ga da hier ook es proberen, se

1 Tabellenboek voor metaaltechniek, W. De Clippeleer, vijfde druk (1991), uitg Plantijn, 320 blz, ISBN 9030156953. Een boekje met de noodzakelijke gegevens, formules en cijfertabellen voor alle technische opleidingen en beroepen binnen de metaalsector.
2 Materiaalkunde voor Technici, Budinski, tweede druk (1999), uitg Academic Service, Schoonhoven, 856 blz, ISBN 90 395 1325 2. Een boek dat alle materialen die toegepast worden in werktuigbouwkundige constructies (metalen - kunststoffen - keramiek) behandelt. Met de belangrijkste eigenschappen, hoe ze worden verwerkt, de beperkingen, hoe men materialen in een technische tekening of een ontwerp correct kan specifieren...
3 Mechanica voor technici - statica, R.C. Hibbeler, eerste druk (1999), uitg idem boek 2, 490 blz, ISBN 90 395 0398 2. Dit boek is een vertaling van Engineering Mechanics.
4 Mechanica voor technici - dynamica, R.C. Hibbeler, uitg idem 2&3, 538 blz, ISBN 90 395 0399 0.
5 Vaktekenen en tekeninglezen - leerboek deel 1, L. Van de Wiele, L.A. De Bruijn, J. Nuyes, negende druk (1998), uitg Plantyn, Deurne, 122 blz, ISBN 90 301 5485 3. In dit boek wordt in een beknopt overzicht de belangrijkste technische beginselen van het vaktekenen en tekeninglezen ingeoefend.
6 Vaktekenen en tekeninglezen - leerboek deel 2A, idem boek 5, achtste druk (1998), uitg Wolters Plantyn, Deurne, 148 blz, ISBN 90 301 5487 X. Dit boek behandelt uitvoerig bijzondere tekengereedschappen, meetkundige constructies van technische krommen, projectietekenen, lijnsoorten en hun toepassingen, bijzondere aanzichten en doorsneden, bijzondere maataanduidingen, het inschrijven van maten ten opzichte van referentievlakken, ontstaan en inrichting van een werktuigbouwkundige tekening, tekeningsystemen, schroefbouten, non-ferrometalen, oppervlakteruwheid en het ISO-passingsstelsel.

Alle boeken zijn quasi ongebruikt! ()

DaBlacky 24 september 2006 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2014954)
Hmm, dat spreekt me aan...

Ik bied meer!

Distel 24 september 2006 20:41

Citaat:

"Van statistiek naar inzicht".

En toch nog altijd Belgicist? Vandaar de perfecte staat: je hebt het nooit gebruikt! ;) ;) ;) :mrgreen:

(Sorry, de bal en het open doel he.)

Heftruck 24 september 2006 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2014980)
Ik bied meer!

Ik bied het meest. ;-)

Kim 24 september 2006 21:28

Voor heftruck en DaBlacky: stuur me een PB daarover aub. :)

Reza 25 september 2006 07:49

Citaat:

Het gaat over:

Amai, wat is dat voor een ontspannende nachtkastlectuur! ;)

puud 25 september 2006 08:10

Citaat:

Het gaat over:

Staan er veel foto's van blote madammen in?

Antoon 25 september 2006 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2014977)
Alle boeken zijn quasi ongebruikt! ()

:lol:

Mitgard 25 september 2006 18:49

anthony giddens heb ik.
peter thijssen was ook mijn prof statistiek.

ik verkoop geen enkel van mijn uniefboeken.
soeveniers van mijn studententijd. er hangen veel herinneringen aan vast, en soms blader ik er nog eens door.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be