Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Burgelijke stand (https://forum.politics.be/showthread.php?t=60930)

Boadicea 25 september 2006 21:50

Burgelijke stand

Oké, we hebben hier al een goede "battle of the sexes", een homodiscussie en ga zo verder, maar wat is de burgelijke stand van de forumleden?

Kim 25 september 2006 21:50

Vrijgezel.

And proud of it! :cheer:

Duupje 25 september 2006 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2017933)
Vrijgezel.

And proud of it! :cheer:

You lucky girl !!! ;-)
Ik ben alleenstaande met 2 kindjes.

Kim 25 september 2006 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 2017938)
You lucky girl !!! ;-)
Ik ben alleenstaande met 2 kindjes.

Hoe oud zijn je kindjes als ik vragen mag?

Boadicea 25 september 2006 21:53

Joeps, net gepost en al antwoord. Sneller kon niet.

Duupje 25 september 2006 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2017941)
Hoe oud zijn je kindjes als ik vragen mag?

Tuurlijk mag je dat vragen. 1 zoontje van 10 jaar en 1 zoontje van 13 maanden.
Tellen de huisdieren ook mee ? ;-) Dat zijn ook zo'n beetje mijn kindjes namelijk.:-P

Kim 25 september 2006 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 2017944)
Tellen de huisdieren ook mee ? ;-) Dat zijn ook zo'n beetje mijn kindjes namelijk.:-P

Leuke leeftijden! :)

Huisdieren mag je er gerust bijrekenen, ik heb zelf ook zoiets harig en klein thuis rondlopen. ;)

Mitgard 25 september 2006 21:56

vrijgezel

Boadicea 25 september 2006 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 2017944)

Natuurlijk tellen die mee. Mijn man en ik willen geen kinderen, maar beschouwen onze dieren als dusdanig.

Duupje 25 september 2006 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2017952)
Leuke leeftijden! :)

Huisdieren mag je er gerust bijrekenen, ik heb zelf ook zoiets harig en klein thuis rondlopen. ;)

Een muis ? :-D

Ik heb 5 Perzen (1 exotic shorthair en 4 langharige), 1 Mechelaar, 2 valkparkieten, 2 gewone parkieten, 2 schildpadden, 4 goudvissen en een warmwateraquarium. Jep, i know, ben gek! :lol:

Duupje 25 september 2006 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2017957)
Natuurlijk tellen die mee. Mijn man en ik willen geen kinderen, maar beschouwen onze dieren als dusdanig.

Wat hebben jullie van dieren zitten ?

Kim 25 september 2006 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 2017958)
Een muis ? :-D

Nee, een vlinderhondje van zes maanden oud, zoiets dus:

Alleen is mijn hondje nog wat kleiner en heeft hij bijlange zoveel haar nog niet.

Citaat:

Ik heb 5 Perzen (1 exotic shorthair en 4 langharige), 1 Mechelaar, 2 valkparkieten, 2 gewone parkieten, 2 schildpadden, 4 goudvissen en een warmwateraquarium. Jep, i know, ben gek! :lol:
Gezellig! :-D

Duupje 25 september 2006 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2017967)
Nee, een vlinderhondje van zes maanden oud, zoiets dus:

Alleen is mijn hondje nog wat kleiner en heeft hij bijlange zoveel haar nog niet.

Gezellig! :-D

Kjoet éh, die kreeg ik vroeger veel in het hondenkapsalon, de langharige dan toch ! Ik zal maar geen foto's plaatsen van mijn beesten, of heel de draad staat vol ! :lol:

Boadicea 25 september 2006 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 2017966)

Een troep katten, 2 hoogbejaarde fretten en 2 honden (mechelaars).

Jaani_Dushman 25 september 2006 22:07

Citaat:

Konijnen. In ben mijn legioen knagertjes aan het opleiden! :-D
Zullen er zo'n 20 �* 30 zijn. Je kan ze eigenlijk niet tellen, want altijd zitten er wel een aantal in hun ondergrondse pijpen.
Maar het zijn zalige beestjes. :-)

En daartussen lopen dan nog twee kippen.

Duupje 25 september 2006 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2017980)
Konijnen. In ben mijn legioen knagertjes aan het opleiden! :-D
Zullen er zo'n 20 �* 30 zijn. Je kan ze eigenlijk niet tellen, want altijd zitten er wel een aantal in hun ondergrondse pijpen.
Maar het zijn zalige beestjes. :-)

En daartussen lopen dan nog twee kippen.

Zolang mijn oudste zoon het niet leest is dat ok. Hij zaagt al maanden om een konijntje. Het vorige dat ik had, heeft mij hopen geld aan de dierenarts gekost en lag na exact 5 dagen dan nog dood ook. :-(

Karma 25 september 2006 22:09

Citaat:

wij zijn nogal poezenfanaten, maar onze liefste paco (lappenkatje) is onlangs gestorven (leeftijd zeventien jaar) Ik hoor nog steeds haar laatste "miauw" (denk er nog dagelijks aan) terwijl ze, ocharme niet eens meer deftig op haar pootjes kon staan. Tijdens dat laatste "kreetje" was ze wel heel zachtjes nog aan het spinnen. Moest mijn oor op haar lichaampje leggen om het te horen, zo zacht. Ik weet nu dat ze afscheid nam. Toen we 's avonds thuis kwamen ....... was het al voorbij. Ik vervloek mezelf nog steeds dat ik die dag moest gaan werken.
Momenteel blijft enkel onze pinguin over.

Duupje 25 september 2006 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 2017989)
Momenteel blijft enkel onze pinguin over.

Mja, dat haat ik ook altijd zo, dieren houden is super, maar ze moeten afgeven...Heb in april mijn rotweiler moeten laten inslapen, denk daar echt nog alle dagen aan.

Pinguin ? Naam van poes mag ik hopen ? :-D

Jaani_Dushman 25 september 2006 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 2017984)
Zolang mijn oudste zoon het niet leest is dat ok. Hij zaagt al maanden om een konijntje. Het vorige dat ik had, heeft mij hopen geld aan de dierenarts gekost en lag na exact 5 dagen dan nog dood ook. :-(

Ze kunnen idd nogal eens snel door ziekte geveld worden. Ik heb ook al een tiental van die pluizige diertjes moeten begraven. :cry:

Karma 25 september 2006 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 2017994)
Mja, dat haat ik ook altijd zo, dieren houden is super, maar ze moeten afgeven...Heb in april mijn rotweiler moeten laten inslapen, denk daar echt nog alle dagen aan.

Pinguin ? Naam van poes mag ik hopen ? :-D

Inderdaad, dochter van paco. Was de enige uit het nest dat na lange tijd nog niet deftig kon lopen (ze liep echt als een pinguin). No way dat ik die zou wegdoen. Ondertussen ook al zestien jaar oud, maar loopt als de beste, speelt nog (op haar leeftijd) terwijl haar zus, Cobra (poes van ons ma), die de felste van de nest was, nu blind is en met een serieus gezwel zit. De kater uit de nest, Duvel, acht kilo pure spierkracht (niet dik dus maar een kolos van een kat), is na enkele jaren weg gebleven. Hij komt af en toe nog eens naar huis, eet een beetje, blijft een poosje en is dan weer weg. Als hij gewond is komt hij ook, zelfs na jaren, blijft dan enkele maanden en is plots weer weg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be