![]() |
Nieuwe Vlaamse leeuw
En wat vindt je ervan ?
![]() |
Ik vind het maar zozo.
|
Citaat:
|
Dit is het verhaal erachter:
Citaat:
|
Ik hou in geen geval van 'de oude' : zwart op geel is geen mooie kleurencombinatie. Een mooiere 'leeuw' vind ik : groen of blauw op gele achtergrond.
Maar nog mooier is de nog veel oudere 'beer' : een bruine beer op lichtgroene achtergrond, bijvoorbeeld. |
![]() |
Het ergste is dat zinnetje "past je perfect". Vlaanderen slaat blijkbaar echt niet aan bij de burger. Blijkbaar moet men de burger echt bevestigen dat hij zich er goed zou bij voelen. Vlaanderen is een utopie!
|
trekt op geen kl..... :?
|
typisch voor onze prutspolitiekers......
hebben we het schoonste symbool dat traditie en degelijkheid uitstraalt en over de gansen aardbol gekend is sinds eeuwen..... en dan gaan ze net dat symbool door den eenen of den anderen prutser laten verklooien met flasshy kleurkes..... om der voor veel geld ne "jeanetten-leeuw" van te maken..... mickey mouse ziet er beter uit !:cry: de "echte Vlaamse Leeuw" is zwart op een veld van goud (geel) en daarmee uit ! ![]() |
Trekt op niets met al die kleuren. Ziet er veel te braaf uit.
Ach ja de echte reden is dat men de leeuw te agressief vond overkomen. Zever in pakskes natuurlijk, dat iemand als Bourgeois die zich een Vlaams nationalist durft noemen dit goedkeurt zegt veel. |
Citaat:
Nu ja voor op producten te plakken die in het buitenland verkocht worden gaat het nog net, maar als symbool voor een regering , ... sorry hoor. |
Citaat:
Net wat ik dacht, inderdaad een symbool van kracht, onverzettelijkheid, ... |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
En dat heeft dan 100.000€ gekost ... wat een farce. boerswa had het beter aan de papschool uitbesteed...
Tsjonge toch wat een onbenul. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo mogen die kutleeuw zoveel veranderen en bijkleuren als ze maar willen, maar desondanks blijft een extreem-rechts en racistisch symbool waar ik niks mee te maken heb/wil te maken hebben.
|
Citaat:
:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be