![]() |
Gaat de VLD platliggen tegenover PS en Onkelinx?
Crisisoverleg in Wetstraat 16
![]() ![]() ![]() Citaat:
Wat denken jullie? |
Er is een akkoord (net gehoord op radio 1) waarbij het slachtoffer een belangrijke stem krijgt in de voortijdige of voorlopige invrijheidsstelling.
|
Er zal ongetwijfeld een compromis gesloten worden. Verdere spanningen tussen VLD en SPA/PS zal leiden (en lijden) tot een ongewenste verkiezingsuitslag bij de gemeenteraadsverkiezingen.
|
1 en 2 sluiten elkaar absoluut niet uit ... lastig in een peiling
|
Citaat:
Och ja, ik was vergeten dat het VB gewoon géén inhoud heeft...:? |
De Vlamingen van de VLD gaan zoals verwacht weer plat op de buik voor het NON van Di Rupo.
|
Hans 1 ziet alweer een reden om het VB er bij te halen. Die sukkelaar heeft weer de vraag niet begrepen.
|
Citaat:
Di Rupo heeft verkeerd gegokt en Premier Guy Verhofstadt (VLD) heeft deze ronde gewonnen. De grote winst zal wel naar het VB gaan, en gaat het zo verder dan zit de VB zeer goed. De thema’s van het VB veiligheid en communautaire aangelegenheden trekken alle aandacht. Men zal die bij de volgende nationale verkiezingen moeilijk kunnen ontwijken. ;-) |
Citaat:
|
De guy is zo verknocht aan de macht, en ziet die rupette zo graag, dat hij ondertussen aan die rupette beloofd heeft vanavond mekaar te ontmoeten aan den afrit van Waasmunster, (locals zullen wel weten waar ;-) )
en verder zullen ze wel zorgen dat hij op zijn troontje kan blijven zitten. |
Citaat:
|
Het ziet er naar uit dat de guy zijn broek nog maar eens heeft afgestoken voor den Die Puppo, Je kunt je eigenlijk afvragen, waarom die man, eigenlijk nog een broek aandoet...
|
k'denk niet dat de VLD plat op de buik gaat voor de PS.....
de Guy zal waarschijnlijk eerder op zijn buik liggen met zijn broek op zijn enkels en zijn kont een klein beetje opgeheven zodat DiRuppo niet te veel druk moet zetten als hij zijn "compromis" er langs achter inschuift... :lol: |
De VLD is dus weer plat op de buik gegaan. Stel je voor dat de slachtoffers nu een advies mogen uitbrengen voor vrijlating. Een niet bindend advies uiteraard. Dus....
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke 'normale' advokaat zal er dan onschuldigen als bliksemafleider bij betrekken, zeker? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik kan haast niet wachten tot ik weer eens slachtoffer wordt. |
Citaat:
Hij zou hier heel toepasselijk zijn. |
Ik ben blij dat de Belgische belangen hebben geprimeerd op wat anti-politieke zever van flaminganten. Er is dan toch nog wat verstand bij onze traditionele politici, al is het tijd dat ze vervangen worden door Belgisch-gezinde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be