![]() |
Koning blundert, premier en minister blozen
Citaat:
|
Dat klinkt als de Flippe die een journalist die uit oorlogsgebied terugkeert vraagt of hij een goede reis heeft gehad...
Zo dom de zoon, zo lomp de vader zullen we maar denken, zeker? |
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien zie ik niet de politieke relevantie in van dit topic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel plezant om te lezen. Die gast lijkt wel een figuur uit een mislukte tekenfilm. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij was hij zelf al lang afgetreden. Hij is oud en moe. Maar ja, hij weet ook dat wat na hem zou moeten komen gewoon niet te doen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Humorist Hans echter....:lol: Citaat:
Maar toch reageerde zelfs jij erop, zij het maar zuurtjes. De Belgische VVorst is zo te zien zelfs in de sportwereld lang niet meer zo onschendbaar als zijn kroonjuweel volgens de bubbels hoort te wezen.8-) |
Deze topic lijkt volgens mij niets met binnenlandse politiek te maken te hebben.
|
Citaat:
Waarschijnlijk had onze Vorst de avond ervoren gewoon naar het RTBF-jouraal gekeken waarin er misschien een paar seconden aandacht was voor de stopzetting van de carrière van Everts... En de koning heft het glas "op naar de 11de wereldtitel!" :lol: |
Citaat:
Als u hier had toegegeven dat Philip onnoemelijk veel fouten heeft, en in feite niet in staat is koning te worden, dan had u heel wat meer indruk gemaakt. Nu ja, we kunnen natuurlijk weer wat lachen nu, m'n vogeltje. |
Weeral slechte punten voor Jaques van Ypersele de Strihou d'Udekem d'Acoz d'Aerschot Dauphin de Belgique.
|
Citaat:
En Stefan Everts zit ook in het complot als VlaemSSche fascist: toen hij de woorden van de koning hoorde, heeft hij opzettelijk zijn carrière stopgezet om onze doorluchtige vorst te vernederen. Hangen, moeten ze, al die Vlamingen. Ze zijn een schande voor ons eengemaakt arisch Belgisch ras. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be