![]() |
Neef Verhofstadt komt op voor Belang
Het kwade afzweren :lol::lol::lol::lol:
Een gek bestuurt dit land. Neef Verhofstadt komt op voor Belang ![]() Jan Janssens, de 49-jarige neef van premier Guy Verhofstadt, staat op 8 oktober op de kieslijst van het Vlaams Belang in Dendermonde. "Een keuze die mij door neef Guy niet in dank is afgenomen", zegt Janssens. "Volgens hem moet ik 'het kwade' afzweren als ik opnieuw in de familie wil opgenomen worden", aldus Janssens. Janssens is Verhofstadts neef langs moeders zijde en was lange tijd aangesloten bij de ter ziele gegane Volksunie (VU). Toen het Egmontpact ('77-'78), een overeenkomst tussen Vlaamse en Waalse partijen over de hervorming van België naar een federale staat, niet werd uitgevoerd, werd Janssens VB-militant. "Ik was van mening dat wie Vlaams-nationalist was, zich sterker moest laten horen", zegt Janssens. "Het VB was daarvoor de best geschikte partner." (belga) http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeHVDN |
Heeft Verhofstadt nog niet ontkent dat hij deze neef rijk is?
Of is het uit de eigen familie stoten van 'kwade geesten' voldoende als volgende stap ik het stilaan overbekende uitsluitingsproces? |
De broer van Verhofstadt is daarentegen al even vol van Rawls als dat hij het libertarisme dat hij ooit omhelsde, nu veracht.
|
Neef Verhofstadt op kieslijst Vlaams Belang
Neef Verhofstadt op kieslijst Vlaams Belang BRUSSEL - Jan Janssens, de 49-jarige neef van premier Guy Verhofstadt, staat op 8 oktober op de kieslijst van het Vlaams Belang in Dendermonde. "Een keuze die mij door neef Guy niet in dank is afgenomen", zegt Janssens. "Volgens hem moet ik 'het kwade' afzweren als ik opnieuw in de familie wil opgenomen worden", aldus Janssens in Het Laatste Nieuws. Janssens is Verhofstadts neef langs moeders zijde en was lange tijd aangesloten bij de ter ziele gegane Volksunie (VU). Toen het Egmontpact ('77-'78), een overeenkomst tussen Vlaamse en Waalse partijen over de hervorming van België naar een federale staat, niet werd uitgevoerd, werd Janssens VB-militant. "Ik was van mening dat wie Vlaams-nationalist was, zich sterker moest laten horen", zegt Janssens. "Het VB was daarvoor de best geschikte partner".
Bron/De Standaard Daar zit ook een haar in de boter in die familie Het is wel grappig dat hij nu juist de neef is van Guy En wat is het kwade waar Guy het over heeft? Bij mij moet dit kunnen ieders zijn waarheid hé |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wist al dat Verhofstadt een snul was, maar blijkbaar zit 't ook in de familie! :rofl:
|
Als het enige belangrijke en intressante aan die kerel is dat hij de neef is van Verhofstadt, dan is dat echt wel een waardevolle kandidaat met ideeën en inhoud :roll:
|
Neen, neen...Guy kent zijn neef niet.....
Hij heeft zelfs geen neef..... Want die hij kent heet volgens hem Jean....en die heeft hij al 30 jaar niet meer gezien... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jan... het zwarte schaap van de familie....
|
:lol: :lol: :lol: Binnenkort gaat Verhofstadt wellicht in een zwarte leren jas met een riotgun onder verborgen in Antwerpen een paar mensen afschieten....
En ja.... Het VB zal de schuld krijgen....:lol: :lol: :lol: :lol: |
Guynokkio heeft zijn broer in het cordon sanitair opgesloten = als hij op bezoek komt sluit hij hem op in het toilet !
|
Citaat:
|
Kijk of dit al dan niet waar is van die neef van Verhofstadt laat ik nog in het midden maar mocht ik iemand uit mijn familiekring hebben die opkomt voor het VB zou dit mijn familie blijven; ik zou uiteraard wel zeggen dat ik zijn mening totaal niet deel maar bij familiebijeenkomsten zou ik daarom niet behandelen als grof vuil en zou hem ook niet negeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk eens géén hielenlikker ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be