![]() |
Gaan zitten
Jawel, ik heb prijs. Ik mag gaan meewerken aan het grote particratische circus. Volgens het papieren vonnis dien ik te fungeren als secretaris. Iemand enig idee wat dat inhoudt?
|
Pak uw pen maar al mee, Distel....
|
tja en met het nieuwe akkoord van paars zult ge moeten blijven zitten tot na nieuwjaar...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie dan maar dat de lijstjes kloppen want anders kun je opnieuw gaan controleren....
Maar de mensen die ik hoor die het al gedaan hebben die vonden het uiteindelijk wel leuk. Maar dat hangt ook een beetje van gemeente tot gemeente af he. In de gemeente waar ik enkele zitters van ken van de vorige keren die vonden het echt wel leuk. Gratis drank, gratis koffiekoeken, gratis broodjes, nog een aalmoes in euro's... |
Citaat:
|
Citaat:
Voor geen geld ter wereld laat ik die verkiezingsprogramma's aan mij voorbijgaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondertussen heb ik vernomen dat ik blijkbaar zal moeten instaan voor het verschepen van de resultaten van het kiesbureau naar godweetwaar. Het wordt dus een lange dag... :(
|
hmmm , normaal moet de voorzitter da zelf doen , u nie in't zak laten zetten , he
|
LOL... ge zijt aangenomen als werkpaard, sorry werkkoe.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen, de voorzitter doet dat.
De voorzitter dicteert de functies van de andere zitters dus ook de secrataris. Als bvb de computer van de voorzitter defect raakt, wordt het stemlokaal gesloten. Te weinig volk, dan benoemt de voorzitter een van de eerste stemgerechtigden die binnenkomt. Vooral gewone bijzitters blijkt een probleem te zijn. De secretaris dient in weze om de werklast van de voorzitter wat te verlichten. |
Citaat:
|
Zeg dat ge moet optreden als special geust in de cirque de soleil....
|
N I M B Y
Zegt u dat iets ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be