Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Gaan zitten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=61353)

Distel 28 september 2006 12:21

Gaan zitten

Jawel, ik heb prijs. Ik mag gaan meewerken aan het grote particratische circus. Volgens het papieren vonnis dien ik te fungeren als secretaris. Iemand enig idee wat dat inhoudt?

Tegendradigaard 28 september 2006 12:22

Pak uw pen maar al mee, Distel....

Tegendradigaard 28 september 2006 12:22

tja en met het nieuwe akkoord van paars zult ge moeten blijven zitten tot na nieuwjaar...

Distel 28 september 2006 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2025451)
Pak uw pen maar al mee, Distel....

Ik pak in de eerste plaats mijn uurwerk mee. Om 16 uur ten laatste kuis ik mijn schup af als het ook maar enigzins kan.

Distel 28 september 2006 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2025453)
tja en met het nieuwe akkoord van paars zult ge moeten blijven zitten tot na nieuwjaar...

Ik kan natuurlijk altijd een opblaaspop gaan installeren en dan claimen dat de bezetting in evenwicht is. Boerenbedrog, maar what comes around...

Tegendradigaard 28 september 2006 12:28

Zie dan maar dat de lijstjes kloppen want anders kun je opnieuw gaan controleren....

Maar de mensen die ik hoor die het al gedaan hebben die vonden het uiteindelijk wel leuk. Maar dat hangt ook een beetje van gemeente tot gemeente af he.
In de gemeente waar ik enkele zitters van ken van de vorige keren die vonden het echt wel leuk.
Gratis drank, gratis koffiekoeken, gratis broodjes, nog een aalmoes in euro's...

Distel 28 september 2006 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2025471)
Zie dan maar dat de lijstjes kloppen want anders kun je opnieuw gaan controleren....

Maar de mensen die ik hoor die het al gedaan hebben die vonden het uiteindelijk wel leuk. Maar dat hangt ook een beetje van gemeente tot gemeente af he.
In de gemeente waar ik enkele zitters van ken van de vorige keren die vonden het echt wel leuk.
Gratis drank, gratis koffiekoeken, gratis broodjes, nog een aalmoes in euro's...

Alleen het gedeelte "gratis mijn dure en al weken op voorhand bestelde tickets van Cirque (hoe ironisch) Du Soleil in mijn gat steken" vind ik wat minder.

Tegendradigaard 28 september 2006 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 2025477)
Alleen het gedeelte "gratis mijn dure en al weken op voorhand bestelde tickets van Cirque (hoe ironisch) Du Soleil in mijn gat steken" vind ik wat minder.

Ik wil wel in uw plaats gaan... als ik niets aan de hand heb maar even denken... op verkiezingsavond de verzuurde gezichten van de winnende verliezers niet kunnen zien... neen sorry Distel, ge zult uw kaarten niet aan mij kwijt geraken.

Voor geen geld ter wereld laat ik die verkiezingsprogramma's aan mij voorbijgaan...

Rogier 28 september 2006 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 2025449)
Jawel, ik heb prijs. Ik mag gaan meewerken aan het grote particratische circus. Volgens het papieren vonnis dien ik te fungeren als secretaris. Iemand enig idee wat dat inhoudt?

Het wil zeggen dat de overheid U intellectuele vaardigheden op waarde weet te schatten. 8O Dat had ik nu echt niet verwacht. ;-) Bij de volgende sollicitatie mag je dat in je C.V. vermelden. :-D

Knuppel 28 september 2006 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 2025449)

Arme drommel....

Brecht Laitem 28 september 2006 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 2025477)

Ik zou met plezier de boete betalen om toch maar naar cirque du soleil te gaan kijken. Ik ben enkele weken geleden geweest en het was echt prachtig.

Distel 28 september 2006 14:45

Ondertussen heb ik vernomen dat ik blijkbaar zal moeten instaan voor het verschepen van de resultaten van het kiesbureau naar godweetwaar. Het wordt dus een lange dag... :(

Duvel 28 september 2006 14:57

hmmm , normaal moet de voorzitter da zelf doen , u nie in't zak laten zetten , he

Tegendradigaard 28 september 2006 14:57

LOL... ge zijt aangenomen als werkpaard, sorry werkkoe.....

Tegendradigaard 28 september 2006 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvel (Bericht 2025814)
hmmm , normaal moet de voorzitter da zelf doen , u nie in't zak laten zetten , he

Hij is misschien voorzitter... ?

Duvel 28 september 2006 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2025820)
Hij is misschien voorzitter... ?

hij zei zelf dattem secretaris is :|

benarty 28 september 2006 15:10

Neen, de voorzitter doet dat.
De voorzitter dicteert de functies van de andere zitters dus ook de secrataris.
Als bvb de computer van de voorzitter defect raakt, wordt het stemlokaal gesloten. Te weinig volk, dan benoemt de voorzitter een van de eerste stemgerechtigden die binnenkomt. Vooral gewone bijzitters blijkt een probleem te zijn.

De secretaris dient in weze om de werklast van de voorzitter wat te verlichten.

Rogier 28 september 2006 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 2025790)
Ondertussen heb ik vernomen dat ik blijkbaar zal moeten instaan voor het verschepen van de resultaten van het kiesbureau naar godweetwaar. Het wordt dus een lange dag... :(

En dat met uw rugklachten! :lol: Creatief zijn, creatief zijn! ;-)

Tegendradigaard 28 september 2006 17:27

Zeg dat ge moet optreden als special geust in de cirque de soleil....

djimi 28 september 2006 17:40

N I M B Y

Zegt u dat iets ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be