![]() |
Schrik voor uw ruiten??
Onlangs werden twee auto's bekrast van mensen die met CD&V posters rondrijden. Hebt u nu ook schrik om CD&V posters op te hangen?
|
Hehe, ludieke topic. :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarbij zo rap zijn CD&V-ers niet bang. Dat zijn geen Vb-ers die overal spoken zien.;-)
|
Citaat:
|
Ocharme;het gebeurt 1 keertje op 20jaar tijd ofzo dat de cd&v zoiets eens meemaalt en ze zitten te janken als kleine kinders.
Ook niet veel gewoon,zoveel is duidelijk.Wij mogen het iedere verkiezing meermaals meemaken. |
Citaat:
Echt Marlboro... :rofl: |
Citaat:
Ik zeg zoals het is en al de rest intresseert mij geen bal. cd&v'ers bendele bleitmuilen. |
Citaat:
Ochja, niets aan te doen, zoveel is duidelijk. |
Citaat:
intelligentere reacties kan ik me niet voorstellen... ...van vb-ers toch niet |
Hmm... die peiling bestaat reeds
http://forum.politics.be/showthread.php?t=61392 Gestart op 17:15 dus ik was je ff voor :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens toch vreemd dat die VB'ers een topic gestart zijn zonder dat er iets gebeurd is. Kwestie van al op voorhand het slachtoffer uit te hangen, terwijl de CD&V hier wel duidelijk wordt aangevallen. :lol: |
Ik vind affiches hangen voorbijgestreefde bullsshit. Wie heeft er nu in godsname behoefte om een allegaartje van lelijke smoelen te zien en op die manier warm gemaakt te worden om op boeresmikkel A of voor de verkiezingen opgekalfaterde tronie B te stemmen.
Verbieden die handel!! Verkiezingen gaan niet over tronies... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be