![]() |
Wat wordt de hoofdstad van vlaanderen
Vermits we het democratisch moeten inkleden dus maar een poll.
|
Brugge. Leverde immers het meeste voetvolk in 1302 en daar mag na 7 eeuwen toch iets tegenover staan. Het heeft ook de beste voetbalploeg van het gewest dus is het de logica zelve dat de hoofdstad volgt. Enfin tot ze naar Oostkamp verhuizen. Antwerpen stel je voor. Het gedacht alleen al. De nek van veel Sinjoren raakt nu al nauwelijks meer door de Kennedytunnel. :-D ;-)
|
Pff, de zoveelse "wat wordt de hoofdstad van Vlaanderen" topic.. *geeuw*
|
Vanuit, West-Vlaams oogpunt is het simpel. Het wordt Brugge of het blijft Luik. Aan u de keuze. ;)
|
Wa voor debiele topic is da nu weeral,pf.
|
De keuze is wel HEEL beperkt hé?
Oilsjt? In elk geval goeie referenties (ook al is er 't beste al af) Daens voor de werkmens....De bakermat van de boekdrukkunst... met onze "Zwerte Maan" op de markt zijn we zelfs al multicul in standbeelden !! |
Die van antwaarpe hunne nek is al groet genoeg !
|
Citaat:
|
Zoals ik al meermaals uitvoerig betoogde is enkel Peizegem geschikt voor de rol van Vlaamse hoofdstad.
|
|
Een steunbetuiging door groene flamingant: http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=20
|
Ik zou zeggen dat iedereen voor zich mag kiezen waar de hoofdstad ligt. Moest er toch een dispuut voorvallen dan wordt dit geregeld middels een spelletje blad-steen-schaar. De verliezer van dit spel moet dan voor een periode van een etmaal erkennen dat de door de winnaar gekozen hoofdstad waarachtig de enige echte werkelijke hoofdstad van vlaanderen is aan iedereen die hem of haar hierover aanspreekt.
|
Weg met hoofdsteden! Foert! Waarom heeft de ene stad meer recht op die titel dan een andere?
|
Brussel natuurlijk.
Antwerpen laat Brussel niet los! |
Citaat:
Ik zie dat vlaanderen eigenlijk al beter zitten (allez toch als antwerps de enige taal is in dat toekomstig vlaanderen) |
Antwerpen 8O
|
Antwerpen is natuurlijk de beste keuze hé !!!! Wij zijn gewoon weg het beste in alles :)
|
Kinshasa
|
Een hoofdstad voor Vlaanderen? Dan lijkt me Mechelen prima, leuk in het midden, en met een imperiaal verleden
|
omg Antwerpen , nee dankje , nog liever brussel dan zoals het nu is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be