![]() |
Confederatie Der Nederlanden
zou dit alle Problemen kunnen verhelpen ??
persoonlijk een betere optie voor ons alle , beter dan een Federatie |
Citaat:
Benelux Misschien de banden in deze mini-unie intensifieren? |
Zie ik wel zitten
en dan rondlopen met een passpoort waarop staat "Nederlandse Confederatie" kool ! |
Citaat:
|
Citaat:
Had het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden een federatie geweest zoals in de oude Nederlandse traditie, bestond het nog. |
Wallonie en Luxemburg erbij?
Ik zie dat niet zitten, zelfs Brussel lijkt me onhaalbaar. |
Alles kan tegenwordig
of bent u de Val van de Berlijnse Muur nu al vergeten ?? een Hereniging van Duitsland leek ook niet te komen , het leven is een verrassing , ook een Confederatie der Nederlanden kan gebeuren , ook al zou u dat niet willen |
Citaat:
Flaminganten en wallinganten zijn ook tijdverlies. |
Argumenteren ook, blijkbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard geen BE NE LUX structuur aub. |
Je mag zoveel landen en regio's bij elkaar gooien of onafhankelijk verklaren als je wil, dat is geen garantie voor een goed werkende, efficiente en democratische staat. Ik blijf erbij dat bovenstaande argumenten geen geldige argumenten zijn voor een eventuele Vlaamse onafhankelijk of toenadering tot Nederland.
Mijn voorkeur gaat uit naar een federale staat met een ascending model of power, eerst de gemeente, dan de provincie (exit gewesten en regio's dus), en dan pas het federaal niveau. Een staat naar Zwitsers voorbeeld dus. |
Ik zou het stilaan maar beginnen opgeven, Breda.
Geen link met Olland, nooit! |
*geeuw*
wat een grote politieke strategen en staatsmannen in deze topic. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Waar ligt Olland ?? voorbij de A16 naast de Mac Donalds bij de afrit Rotterdam ?? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geachte Vlaming en Bill , Welkom in Olland , Provincie : Holliboliland :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be