![]() |
WARD BEYSEN BLOKKEERD HET DENKEN VAN ZIJN ACHTERBAN
![]() |
Goed en nu de motivatie van dit statement?
|
Citaat:
het is de achterban die hun denken laten blokeren door wardje en niet andersom. wardje maakt gewoon gebruik van hun geblokeerd verstand. :wink: |
Er is niets mis met taboes te doorbreken. Wie echter van de weeromstuit van leer trekt tegen het zgn. 'pollitiek correct' denken is extreem-rechts.
Kijk eens uit wat de VB propaganda bestaat: -aanvallen tegen het zgn. establishment -aanvallen tegen het politiek correct denken -aanvallen tegen Belgie -racisme & xenofobie. |
Citaat:
|
Mij valt het vooral op dat er hier ene 'blokkeerd' schrijft als het 'blokkeert' moet zijn terwijl elders een andere 'geblokkeert' schrijft als het 'geblokkeerd' hoort te zijn. :lol:
|
Citaat:
Superstaaf zal het graag horen. :D Zagen jullie de discussie al die bij 'Suggesties en Mededelingen' gaande is? |
Een motivatie van dit statement zou ons misschien de kans geven dit te weerleggen. Want voor zover ik weet en ondervind zijn wij vrij in ons denken en doen (LIBERAAL remember?!).
mvg Tasha |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 't is een hobby! :P |
Het gaat mij dan ook niet om de spellingsfouten op zich, Kabouter maar om degene die dit soort spellingsfouten bij voorkeur maakt.
Wie, wie, wie? Van de drie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be