![]() |
Artiesten tegen Vlaams Belang
Artiesten met vette tracks tegen het eigenbelang!
check die shit: :arrow: Rijmtechniekers - met een boodschap :arrow: Mellow P - Fuck het Vlaams Blok :arrow: victor horta - vlaams belang oud behang :arrow: MC Pito - Rascisten Om door de boxen van uw auto te pompen en het aan iedereen te laten horen ! |
Citaat:
|
Dus is het toch tegen het Vlaams Belang en niet gewoon voor verdraagzaamheid
poll uit de krant de standaard 0110 Gaat u naar een van de 0110-concerten? Neen 76,96% Ja 23,04% |
Voorbeelden van verdraagzaamheid. :oops:
|
De peiling van de stemmenkampioen gaf al aan welk effect men krijgt...
8-) |
Er staat toch niemand op te kijken als je dat bolleke kleurt.
|
Citaat:
En die jongens kunnen goed in 't Vlaemsch rappen, iets om trots op te zijn als Vlaming. :-) |
Citaat:
2,5 miljoen mensen!! dat zou pas een signaal zijn aan al die extreem rechtse motherfuckers! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
In het MP3-tje van Mellow P is de interventie van E. Vermeersch vrij geslaagd ! 'victor horta' is een eerste poging, vermoed ik. Nog wat studeren, jongens ! Goede moed ! MC Pito : muziek niet slecht, tekst : kan echt wel beter. EINDBALANS : politiek en muziek : een moeilijk huwelijk, maar als het werkt, dan knettert het ! |
Citaat:
Dat zijn zo van die onbekende garagebandjes. Ooit al eens gehoord van Brigade M? |
Citaat:
Die producenten van 'rock' (eigenlijk een oersaaie mengvorm van oi! en tweevingerspunk, met een snufje metal van onbestemd karakter) 'voor volk en vaderland' HAHAHAHAHAHAHA !!! Alleen al die 'titels' : "Eigen Volk Eerst" "50.000 Helden" en als ze het over zichzelf hebben (in 'projectie'-modus weliswaar) : "Lui Laf en Lelijk" of "Pedofielen" :rofl: :rofl: |
Ode aan Anke 'fake playboytrut' Vermeersch:
(met dank aan Marco Borasto ;) ) LELIJK WIJF! Steeds als ik je zie lopen Dan mag de wereld op een wonder hopen. mensen, je laat ze verbleken met al je vieze kwalen! Jij kan ze in hun broek doen schijten enkel door te verschijnen en weer te verdwijnen en als je lacht, poets dan je tanden hé! De meeste wijven check ik nog maar zo’n lelijk wijf als jij is een gedrocht Scheer je haren van je bovenlip Dat is een waardevolle tip Bij je geboorte gleed je uit Er is niks meer te doen aan die vieze snuit! Jij moet me een ding beloven Je mag me nooit van men hart beroven Zelfs niet al ben ik gans blind en bezopen van iedere pint! En als de zon weer gaat schijnen zorg dan dat je snel achter ‘n gordijn kan verdwijnen. Als je zou gaan neem je mijn angsten mee. De meeste wijven check ik nog maar zo’n lelijk wijf als jij is een gedrocht Scheer je haren van je bovenlip Dat is een waardevolle tip Bij je geboorte gleed je uit Er is niks meer te doen aan die vieze snuit! Ooh jij kan ze in hun broek doen schijten enkel door te verschijnen en weer te verdwijnen en als je lacht, poets dan je tanden hé! De meeste wijven check ik nog maar zo’n lelijk wijf als jij is een gedrocht Scheer je haren van je bovenlip Dat is een waardevolle tip Bij je geboorte gleed je uit Er is niks meer te doen aan die vieze snuit! Bij je geboorte gleed je uit Er is niks meer te doen aan die vieze snuit! De meeste wijven check ik nog maar zo’n lelijk wijf als jij is een gedrocht Scheer je haren van je bovenlip Dat is een waardevolle tip Bij je geboorte gleed je uit Er is niks meer te doen aan die vieze snuit! :rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Der zijn echter weinig of geen muzikale talenten onder de eigenbelangerkes.
Ma misschien zijn der getalenteerde vendelzwaaierkes! :rofl: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be