![]() |
mooi momenten
Wat zijn tot hiertoe al de mooie happy momenten in je leven?
voor mij 1 van mooie momente: zomer,vroege ochtend buiten een tasje koffie drinken en even genieten van sjierpende vogeltjes en van de blauwe lucht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ja, dat is het mooiste, het mooiste moment..." ![]() |
Ik heb 2 zomers geleden de mooiste tijd van m'n leven meegemaakt met een vriendengroep in de Franse Ardèche. Ik geef geen details wegens privé. ;-)
|
Ik heb al zodanig veel echt mooie momenten gehad, dat ik de tel kwijt ben geraakt. Als ik kon, gaf ik er graag een hoop van weg, zodat er ook anderen zouden kunnen meegenieten.
Ik heb anderzijds ook al heel veel echt lelijke momenten gekend, die ik moeilijk kan vergeten/vergeven, maar ik doe mijn best. Als ik een voorlopige balans opmaak, kom ik toch tot de vaststelling dat ik méér mooie dan lelijke momenten meemaakte. Ik ben dus eigenlijk een gelukzak ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al vele mooie momenten meegemaakt...
- 's avonds met een marghuerita/mohito aan de schelde zitten en naar de lichtjes van de haven kijken... - 's ochtends na een nachtje stappen met vrienden ontbijten. - Een locatie en die doet bij een forumganger zeker een belletje rinkelen: Oostkantons. ;) Alle momenten die je met je vrienden en/of geliefden kan doorbrengen zijn prachtig. |
Wakkerworden met een ochtenderektie en een vakkundige pijpster langs je hebben liggen.
|
Heeft iemand jou ooit verteld dat je een ontzettende attention whore bent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In '97 denk ik, een hele nacht meteorieten liggen observeren, en er dan ook een aantal kunnen horen :)
In '99 naar frankrijk afgereist om daar een volledige zonne eclipse te zien, echt een onbeschrijfelijke ervaring om een heel landschap in zo'n soort onheilspellend licht te zien baden, dieren die allerlei geluiden beginnen te maken... En vorig jaar bij een knappe politica mogen gaan eten :p |
'k Zou 't niet weten. Ik onthoud dat zo niet, té toekomstgericht denk ik. :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Na lekker gegeten te hebben, een strandwandeling in schemerlicht om vervolgens een paar uurtjes op mijn eentje aan de waterkant te liggen. Da's zo ongeloofelijk stil en toch is er zoveel te horen. De rust die en tijd die ik dan voor mezelf had... ongeloofelijk gewoon. Een ganse avond denken, filosoferen, mijmeren en naar de sterrenhemel staren. Ik hou van die momenten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be