Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   mooi momenten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=61558)

nubian 29 september 2006 16:57

mooi momenten

Wat zijn tot hiertoe al de mooie happy momenten in je leven?
voor mij 1 van mooie momente: zomer,vroege ochtend buiten een tasje koffie drinken en even genieten van sjierpende vogeltjes en van de blauwe lucht

puud 29 september 2006 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2028880)
voor mij 1 van mooie momente: zomer,vroege ochtend buiten een tasje koffie drinken en even genieten van sjierpende vogeltjes en van de blauwe lucht

Ja, ja, ik ken dat. En dan schijten die sjierpende rotvogels in je koffie.

nubian 29 september 2006 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door puud (Bericht 2028978)

bij u ook al?

BigF 29 september 2006 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door puud (Bericht 2028978)

En nu allemaal samen;

"Ja, dat is het mooiste, het mooiste moment..."

Zeno! 29 september 2006 18:31

Ik heb 2 zomers geleden de mooiste tijd van m'n leven meegemaakt met een vriendengroep in de Franse Ardèche. Ik geef geen details wegens privé. ;-)

djimi 29 september 2006 18:42

Ik heb al zodanig veel echt mooie momenten gehad, dat ik de tel kwijt ben geraakt. Als ik kon, gaf ik er graag een hoop van weg, zodat er ook anderen zouden kunnen meegenieten.

Ik heb anderzijds ook al heel veel echt lelijke momenten gekend, die ik moeilijk kan vergeten/vergeven, maar ik doe mijn best.

Als ik een voorlopige balans opmaak, kom ik toch tot de vaststelling dat ik méér mooie dan lelijke momenten meemaakte.

Ik ben dus eigenlijk een gelukzak !

Mitgard 29 september 2006 19:56

Citaat:

zin om samen eens een mooi moment te beleven?

nubian 29 september 2006 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2029416)
zin om samen eens een mooi moment te beleven?

Zoals?

Mitgard 29 september 2006 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2029419)
Zoals?

herfstavond, wandeling in de natuur, dorre bladeren kraken onder elke voetstap als een verend tapijt, de geur van de nakende winter hangt al in de lucht, nevel welt op uit moeder aarde als een trage ademtocht, in de blokhut een haardvuur, een kopje dampende koffie, al deze indrukken gelaten en langzaam in je opnemen...

nubian 29 september 2006 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2029422)
herfstavond, wandeling in de natuur, dorre bladeren kraken onder elke voetstap als een verend tapijt, de geur van de nakende winter hangt al in de lucht, nevel welt op uit moeder aarde als een trage ademtocht, in de blokhut een haardvuur, een kopje dampende koffie, al deze indrukken gelaten en langzaam in je opnemen...

dank u voor deze mooie moment;-)

Kim 29 september 2006 20:47

Ik heb al vele mooie momenten meegemaakt...

- 's avonds met een marghuerita/mohito aan de schelde zitten en naar de lichtjes van de haven kijken...

- 's ochtends na een nachtje stappen met vrienden ontbijten.

- Een locatie en die doet bij een forumganger zeker een belletje rinkelen: Oostkantons. ;)

Alle momenten die je met je vrienden en/of geliefden kan doorbrengen zijn prachtig.

Ke Nan 29 september 2006 20:50

Wakkerworden met een ochtenderektie en een vakkundige pijpster langs je hebben liggen.

Kim 29 september 2006 20:51

Heeft iemand jou ooit verteld dat je een ontzettende attention whore bent?

Ke Nan 29 september 2006 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2029612)
Heeft iemand jou ooit verteld dat je een ontzettende attention whore bent?

Gij zijt de eerste.

satiper 29 september 2006 21:13

Citaat:

idd heel mooi, zeker als er dan bijkomt dat je je voor niets hoeft te haasten, en de tijd kan nemen om hiervan te genieten.

satiper 29 september 2006 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2029422)

Ook mooi, onverwacht

Voodoo Child 29 september 2006 21:33

In '97 denk ik, een hele nacht meteorieten liggen observeren, en er dan ook een aantal kunnen horen :)

In '99 naar frankrijk afgereist om daar een volledige zonne eclipse te zien, echt een onbeschrijfelijke ervaring om een heel landschap in zo'n soort onheilspellend licht te zien baden, dieren die allerlei geluiden beginnen te maken...

En vorig jaar bij een knappe politica mogen gaan eten :p

Heftruck 29 september 2006 21:51

'k Zou 't niet weten. Ik onthoud dat zo niet, té toekomstgericht denk ik. :?

Kim 29 september 2006 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2029844)
'k Zou 't niet weten. Ik onthoud dat zo niet, té toekomstgericht denk ik. :?

Sommige momenten blijven je gewoon bij... :-)

Heftruck 29 september 2006 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2029846)
Sommige momenten blijven je gewoon bij... :-)

Hmm... Een welbepaalde avond in Turkije blijft me erg goed bij.

Na lekker gegeten te hebben, een strandwandeling in schemerlicht om vervolgens een paar uurtjes op mijn eentje aan de waterkant te liggen. Da's zo ongeloofelijk stil en toch is er zoveel te horen. De rust die en tijd die ik dan voor mezelf had... ongeloofelijk gewoon. Een ganse avond denken, filosoferen, mijmeren en naar de sterrenhemel staren.

Ik hou van die momenten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be