![]() |
In welke provincie woont u ?
Nu we al een peiling hebben over de burgerlijke staat, en de leeftijdscategoriën, vraag ik mij af, welke provincies hier het best vertegenwoordigd zijn.
Ik heb ze alle 10 in de peiling gestoken. |
Antwerpen he! :cheer:
|
Ik woon bij wijze van spreken bijna achter uwe hoek hé duupje :lol:
(Antwerpen) |
Citaat:
Nee, dat is niet erg, mor we moeten echt wel eens dringend ene gon pakken (een pint wel te verstaan !! :lol: ) Das veeeeel te lang geleje ! ;-) |
Citaat:
|
Oost-Vlaanderen.
Ik stel ook vast dat Brusselaars niet kunnen stemmen? ;-) |
Citaat:
|
antwerpen
|
Lendelede ligt in West-Vlaanderen. :cheer:
|
Het Limburgs volkslied Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't Nachtegaaltje zingt; Over 't malse korenveld, 't Lied des leeuweriks klinkt; Waar de hoorn des herders schalt, Langs des beekjes boord; refrein: Daar is mijn Vaderland, Limburgs dierbaar oord! Daar is mijn Vaderland, Limburgs dierbaar oord! Waar de brede stroom der Maas, Statig zeewaarts vloeit; Weeldrig sappig veldgewas, Kostlijk groeit en bloeit; Bloemengaard en beemd en bos, Overheerlijk gloort. Waar der vaadren schone taal, Klinkt met heldre kracht; Waar men kloek en fier van aard, Vreemde praal veracht; Eigen zeden, eigen schoon, 't Hart des volks bekoort. Waar aan 't Oud Oranjehuis, 't Volk blijft hou en trouw; Met ons roemrijk Nederland, Eén in vreugd en trouw; Trouw aan plicht en trouw aan God, Heerst van Zuid tot Noord. |
Citaat:
|
Vlaams-Brabant :cheer:
![]() |
Is Assenede ook géén provincie ?
En waarom doen de nederlanders hier ook geen peiling , de 17 provincien ? |
Citaat:
|
Provincie Frans-Brabant?? :-?
|
Vlaams-Brabant, natuurlijk! Pinakel der Nederlandse beschaving.
|
West-Vlaanderen, de zalige kustprovincie van het land waar het zo aangenaam wonen is.
|
Maar waar het accent van de mensen een 'affront to decency' is.
|
Dat valt héél goed mee hoor als je het verstaat :lol: .
of moek ne kji begunnen klapn int plat westvlams? :lol: |
Zolang ge de klinkers maar juist blijft uitspreken. 'Vis' spreekt men NIET uit als 'ves'. :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be