![]() |
Nieuwe baas gevangenissen wil veroordeelde criminelen terugsturen
|
Welk begin? Het eind? En hoeveel gaat dat kosten, zo gevangenisdirecteurkes naar Marokko en Turkije en Bulgarije of Roemenië sturen? :)
|
Sorry die mening deel ik niet met jou.
Ik vind dit echt een goed begin. Criminele in eigen land hun straf laten uitzitten. Ben ervan overtuigd dat wij dan geen gevangenissen hier in Belgie moeten bijzetten. |
Ja, ze zouden ze beter vrij laten.
|
Citaat:
|
En hoeveel moet dat kosten, zo die landen overtuigen om hun crimineel erfgoed te laten overnemen en onderhouden? Hoeveel hebben we daarvoor over? En hoeveel kost het hen eigenlijk om hier terug te raken? :)
|
En als landen onder elkaar een akkoord kunnen maken dat ieder land hun eigen landgenoten die een misdaad plegen eender waar in eigen land hun tijd moeten uitzitten.???
Simpele oplossing peis ik . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie andere landen nog niet meteen een akkoord tekenen met het "rijke" België om zomaar zonder financiële compensatie criminelen op te vangen. |
Citaat:
|
Citaat:
Op txt staat det gevangenis directeur van belgie voorstelt om geld te geven zodat ze nieuwe gevangenissen kunnen bouwen om ze op te sluiten in hun eigen land.Hoe gaan ze dat doen ze hebben nog geen geld om hier nieuwe te bouwen.OF zou het dan toch waar zijn als dat doorgaat dat er voor de belgen plaats genoeg is?;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs diegenen die per boot de Middellandse Zee overvaren hebben een kleinere kans om er te raken dan in de VS. Maar nu en dan eens ergens een lidstaat die 100.000 illegalen laat regulariseren, dat schittert in de ogen natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ze uiteraard die repatriëring zelf zouden moeten betalen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be