![]() |
Vogelen
Wie houdt er hier van vogelen? Neeee, dat bedoel ik niet, maar naar vogeltjes kijken. Fanatici staan zelfs bij het ochtendgloren op om in vochtige, koude hutten te kruipen met een verrekijker en/of fototoestel.
Zelf durf ik op vakantie wel eens een uurtje te vogelen, maar echte fanatici lachen daarmee en liggen uren op de loer om zeldzame vogels zoals de IJsvogel te zien. Wat vindt u van vogels? En welke vogel vindt u het mooiste? 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 |
Hoe meer vogeltjes, hoe beter! :-D
Om het met de woorden van de laatste vogel te zeggen: "tslijp, tsjilp, tsjilp,..." |
Ik vind de IJsvogel ongemeen prachtig, doch ik heb nog niet het genoegen gehad om hem in het echt te zien.
|
Ik haat vogels, en zoals u weet is het daarom een misdaad om nog vogels te posten.
|
Citaat:
|
ah lap ik heb die rare vogel op nr10 niet gezien...
En ik heb gestemd op de laaste optie :s |
Citaat:
Ik "vogel" zelf overgens op reptielen en amphibieen. ![]() |
de kat ja ;)
|
Niet te veel reclame maken hé mensen,kost hier puntjes hoor :lol:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind eigenlijk de kolibri de interessantste vogel.
|
Citaat:
En wat betreft de IJsvogel hier: http://home01.wxs.nl/~annas-hoeve/Na...we_saffier.htm |
:lol:
|
Ik vind de dodo wel een van de mooiste vogels.
|
De VB'ers hebben overigens nog niet gestemd, want de Blauwvoet krijgt voorlopig nog 0 stemmen ;-)
|
Typisch:
Citaat:
Zo is het makkelijk, natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Ik ga voor de zwaan. Zwaantjes zijn altijd leuk als je ze een snelheidsduivel aan de kant ziet zetten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be