![]() |
ik heb drie stemmen
Mijn ouders hebben mij volmacht gegeven over hun stem omdat het hen geen bal intresseert en ze niet willen gaan stemmen op hun vrije dag. Nu zit ik met twee extra stemmen.
Voor wie zou ik ze moeten gebruiken + motiveer waarom mss een belangrijk detailtje. Ik woon in een middelgrote gemeente in de provincie Antwerpen, niet ver van Mechelen |
Ken je hun politieke overtuiging niet ?
|
politiek intresseert hen niet.
|
gewoon drie keer voor de goei stemmen.
|
Ge pakt die pen (ast electronisch is toch), ge doe uw ogen dicht en ge doe ne wilde gok ?
Tmaakt toch niet veel uit, ofwel zitte bij het VB ofwel bij iemand van de anderen. Of ge nu ga stemmen of niet, ze hebben daar ook al wel besloten wie verder ga besturen waarschijnlijk. |
Citaat:
|
Geloof dat je maar éénmaal per volmacht kan stemmen. Als je de tweede ook wil gebruiken zal je nog iemand moeten zoeken voor de andere volmacht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg de volmacht van mijn vader, hij is immobiel door een zware operatie. Dat is dus een extra stem voor pvda, normaal stemt hij op sp.a:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan hij nooit zeggen dat wij verkeerd advies hebben gegeven. Maar als we op jou konden stemmen had je zeker al onze stemmen gekregen mss. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar bij deze verkiezingen zijn kleine partijen nuttigere dan de 4 grote, want de kleine partijen moeten de gemeentes gebruiken om te bewijzen dat ze bekwaam zijn. Terwijl de 4 grote al bewezen hebben dat ze zelfs hun eigen partij niet kunnen leiden zonder zich als kleine kinderen te gedragen. |
Citaat:
|
Citaat:
ge ziet maar... |
Kunt ge geen stem op Feremans uitbrengen? Dan heeft die mens toch ook iets om naar uit te kijken.
|
Ik heb ook een volmacht en mijn tweede stem gaat natuurlijk ook naar het Vlaams Belang.
|
Citaat:
op niveau van de provincie weet ik het nog niet, maar ik weet nog niet voor wat. Daarom dit topic. Mensen mogen mij overtuigen. alles buiten het VB natuurlijk e |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be