Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Skinheads op jodenjacht in Antwerp (https://forum.politics.be/showthread.php?t=62356)

Bazilfunk 4 oktober 2006 16:00

Skinheads op jodenjacht in Antwerp

Citaat:

ANTWERPEN - 4 okt 2006 - 2 Joodse jongens zijn aangevallen door 4 kerels. Volgens de slachtoffers waren hun belagers skinheads. Het incident is geen geisoleerd geval

De jongens allebei 16 jaar oud, stonden te wachten aan een bushalte in de heistraat in wilrijk. Ze zijn orthodox en dus makkelijk herkenbaar als jood.
Vier jongeren die voorbijkwamen, brachten zonder enige aanleiding de Hitlergroet en gaven hen een pak slaag. Een voorbijganger was getuige van het incident. ...

De Morgen
Hoe zekerder ze zijn van hun overwinning zondag hoe driester ze te werk gaan. 0110 blijkt een maat voor niets te zijn geweest. Extreem rechts heeft het signaal blijkbaar niet begrepen en blijft gewoon zijn jaren 30 strategie verder zetten

Wij zijn het echt beu dat criminaliteit maar aan aan één groep wordt toegedicht en de "eigen criminaliteit" met de mantel der liefde wordt bedekt.

Griffin 4 oktober 2006 16:03

En dan nog beweren dat ze niet in groep aanvallen he, :lol:.

Brecht Laitem 4 oktober 2006 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2045107)
Hoe zekerder ze zijn van hun overwinning zondag hoe driester ze te werk gaan. 0110 blijkt een maat voor niets te zijn geweest. Extreem rechts heeft het signaal blijkbaar niet begrepen en blijft gewoon zijn jaren 30 strategie verder zetten

Wij zijn het echt beu dat criminaliteit maar aan aan één groep wordt toegedicht en de "eigen criminaliteit" met de mantel der liefde wordt bedekt.

Die skinheads hebben niets van doen met het VB. Waarom je er dus de verkiezingen bijroept is me een raadsel.
Verder is dit eveneens een schandalig feit en de daders moeten dan ook de gepaste straf krijgen.

duveltje382 4 oktober 2006 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2045107)

Is een skinhead dan per definitie een VBer?

Raven 4 oktober 2006 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2045138)
Is een skinhead dan per definitie een VBer?

2mm? 6mm?

Griffin 4 oktober 2006 16:11

Dat het VB liever niet hardop hoort zeggen dat die skinheads voor ze stemmen kan ik begrijpen, maar stiekem zijn ze toch wel blij met die stemmen. ;)

duveltje382 4 oktober 2006 16:14

Ik zou dat artikel uit de krant wel eens doorgelink willen krijgen want ik vind dat totaal niet terug Bazilfunk

duveltje382 4 oktober 2006 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2045157)
Dat het VB liever niet hardop hoort zeggen dat die skinheads voor ze stemmen kan ik begrijpen, maar stiekem zijn ze toch wel blij met die stemmen. ;)

Maar is het dan in de naam het VB dat die gasten handelen?

Brecht Laitem 4 oktober 2006 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2045157)

Tjah tuurlijk. Mij kan het ook niet schelen van waar die stemmen komen hoor. Ik ben namelijk verdraagzaam en sluit niemand uit om op mijn partij te stemmen ;-)

Bazilfunk 4 oktober 2006 16:19

Tot voor kort schakelde het VB skinheads als ordediensten dus hou u niet van den domme hé

Hier anders een foto van het congres in 2002 om jullie geheugen op te frissen

circe 4 oktober 2006 16:22

Zijn ze in feite opgepakt? Om mogen ze samen met dat troepje dat een tijd geleden een Joodse jongeman met een mes in de rug gestoken heeft en dat ander troepje dat die ongesluierde vrouw belaagden en met die die dat zwangere meisje in de buik stampten, gewoon los blijven rondlopen?

Bazilfunk 4 oktober 2006 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2045165)
Ik zou dat artikel uit de krant wel eens doorgelink willen krijgen want ik vind dat totaal niet terug Bazilfunk

Pagina 4 van de krant van vandaag.

duveltje382 4 oktober 2006 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2045197)
Tot voor kort schakelde het VB skinheads als ordediensten dus hou u niet van den domme hé

Hier anders een foto van het congres in 2002 om jullie geheugen op te frissen

Ik zie daar toch niet veel VB congres op die foto hoor Ik kan U ook een paar fotokes laten zien van skinheads en zeggen dat voor het stadshuis de burgemeester moesten beschermen,wat een onzin toch

duveltje382 4 oktober 2006 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2045230)
Pagina 4 van de krant van vandaag.

Het zullen dan wel ZWARE nieuws feiten zijn geweest hé

Online 4 oktober 2006 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2045205)
Zijn ze in feite opgepakt? Om mogen ze samen met dat troepje dat een tijd geleden een Joodse jongeman met een mes in de rug gestoken heeft en dat ander troepje dat die ongesluierde vrouw belaagden en met die die dat zwangere meisje in de buik stampten, gewoon los blijven rondlopen?

Goeie vraag Circe.

Bazilfunk 4 oktober 2006 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2045250)

Trek zelf uw conclusies uit het artikel zou ik zeggen.

Bazilfunk 4 oktober 2006 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2045205)

Citaat:

... De politie die snel ter plaatse kwam heeft nog geprobeerd de daders te vinden maar zonder succes ...

Bazilfunk 4 oktober 2006 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2045240)
Ik zie daar toch niet veel VB congres op die foto hoor Ik kan U ook een paar fotokes laten zien van skinheads en zeggen dat voor het stadshuis de burgemeester moesten beschermen,wat een onzin toch

U hebt gelijk ze gingen met zijn allen naar de chippendales gaan zien zoals u op de foto kan vaststellen. :roll:

duveltje382 4 oktober 2006 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2045285)
U hebt gelijk ze gingen met zijn allen naar de chippendales gaan zien zoals u op de foto kan vaststellen. :roll:

Maar waar zie jij in gods naam VB staan op die foto?????????

Griffin 4 oktober 2006 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2045250)

't staat niet in 't Scheldt dus 't is niet waar? :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be