Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verkiezingen: stemrecht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=6239)

Steenuil 14 oktober 2003 12:28

Stel je voor dat het vandaag verkiezingen zijn. Op wie stem je? Waarom je voor die of die partij stemt laat mij koud. Ben gewoon benieuwd welke partijen hier vertegenwoordigd zijn.

Tegendradigaard 14 oktober 2003 12:33

Ik zou voor mijn eigen stemmen. Moar mijn partij is nog niet opgericht.

Ne naam heb ik al. Tegen Draads. En de lading dekt de vlag. Ik ben tegen alles waar een ander voor is. En ik ben voor alles waar een ander tegen is.

Mijn probleem is dat de mensen die het met mij eens zijn ook tegendraadse mensen zijn en die willen dus uit tegendradigheid geen lid worden van mijn partij. Gewoon om tegendraads te zijn. Zo gaat het dus niet lukken. Maar ik ga voort met mijn eenmansinitiatief.
De toekomst is tegendraads. Wat trouwens de slagzin van mijn partij zal worden.

Distel 14 oktober 2003 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Wat trouwens de slagzin van mijn partij zal worden.

U bedoelt ongetwijfeld de rode draad van uw partij.

Tegendradigaard 14 oktober 2003 12:43

Ik heb het nogal op slaan voorzien vandaag denk ik , in alle mogelijke varianten.

Ge zult zien, mijn slagzin zal trouwens inslaan als een slag van Mohammed Ali in zijn glorierijke dagen. Ik weet alleen niet wie de slag zal opvangen.

Paulus de Boskabouter 14 oktober 2003 12:49

Citaat:

Ne naam heb ik al. Tegen Draads. En de lading dekt de vlag. Ik ben tegen alles waar een ander voor is. En ik ben voor alles waar een ander tegen is.

Mijn probleem is dat de mensen die het met mij eens zijn ook tegendraadse mensen zijn en die willen dus uit tegendradigheid geen lid worden van mijn partij. Gewoon om tegendraads te zijn. Zo gaat het dus niet lukken. Maar ik ga voort met mijn eenmansinitiatief.

Hey!
als niemand lid wil worden van uw partij, is het dan tegendraads om wél lid te worden? écht iets voor mij zie! :P
Maar dan mag je geen tegendraadse mens zijn zeker?

Distel 14 oktober 2003 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:

Hey!
als niemand lid wil worden van uw partij, is het dan tegendraads om wél lid te worden? écht iets voor mij zie! :P

Inderdraad.

Paulus de Boskabouter 14 oktober 2003 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:

Hey!

Inderdraad.

Dat wordt interessant!
Ik wil alvast lidgeld betalen (eigenlijk wil ik dat uit tegendradigheid) aan onze tegendradigaard, maar hij zal dat alvast verwerpen -tegendraads als hij is.
Nu komt het interessante; ik vind dat leden zeker geen geld mogen ontvangen van hun partij :wink:

Tegendradigaard 14 oktober 2003 15:54

Paulus aangezien mijn partij tegendraads is betaalt de partij het lidgeld aan de leden.
Aanvragen voor gratis lidmaatschap kan via mijn persoonlijke berichten. U krijgt gegarandeerd geen antwoord.

Men zal mij nooit kunnen verwijten een populist te zijn.

Enkele van mijn programmapunten :

Afschaffen van gratis openbaar vervoer. De prijs van het openbaar vervoer zal op 10 euro per rit worden gebracht ongeacht de afstand.

Belastingen van 75 % op alle inkomens

Afschaffen van elke vorm van sociale zekerheid.

Afschaffen van pensioenen. Iedereen terug aan het werk.

Algemene verplichting voor alle winkels en bedrijven om 24u/24u open te zijn. Waardoor iedereen aan het werk zal zijn.

Wie dan nog niet werkt wordt in de eerstvolgende space shuttle gestoken en mag voor mijn part ontploffen ergens boven Texas.

Stem Tegen Draads !

Alle gekheid aan de macht !

TD - vroeger uw avondje uit, nu uw politieke partij.

PS : gelieve dit niet al te serieus te nemen. Doe ik ook niet.

Distel 14 oktober 2003 15:57

Citaat:

Paulus aangezien mijn partij tegendraads is betaalt de partij het lidgeld aan de leden.
Aanvragen voor gratis lidmaatschap kan via mijn persoonlijke berichten. U krijgt gegarandeerd geen antwoord.

Men zal mij nooit kunnen verwijten een populist te zijn.

Enkele van mijn programmapunten :

Afschaffen van gratis openbaar vervoer. De prijs van het openbaar vervoer zal op 10 euro per rit worden gebracht ongeacht de afstand.

Belastingen van 75 % op alle inkomens

Afschaffen van elke vorm van sociale zekerheid.

Afschaffen van pensioenen. Iedereen terug aan het werk.

Algemene verplichting voor alle winkels en bedrijven om 24u/24u open te zijn. Waardoor iedereen aan het werk zal zijn.

Wie dan nog niet werkt wordt in de eerstvolgende space shuttle gestoken en mag voor mijn part ontploffen ergens boven Texas.

Stem Tegen Draads !

Alle gekheid aan de macht !

TD - vroeger uw avondje uit, nu uw politieke partij.

PS : gelieve dit niet al te serieus te nemen. Doe ik ook niet.

Ik moet zeggen, uw programma staat mij totaal niet aan. Ik wil dan ook graag lid worden. Stuurt u mij zeker geen inschrijvingsformulier op? Ik geef even mijn naam en adres:

:fist:

numarx 14 oktober 2003 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ik moet zeggen, uw programma staat mij totaal niet aan. Ik wil dan ook graag lid worden. Stuurt u mij zeker geen inschrijvingsformulier op? Ik geef even mijn naam en adres:
:fist:

:lol: :lol:

Steenuil 14 oktober 2003 17:13

Vlaams blok en NVA staan aan kop op dit moment. Eens benieuwd hoe het verder gaat want de 20 uitgebrachte stemmen zijn nog niet relevant genoeg.

Tegendradigaard 15 oktober 2003 08:51

Ge had de TD er moeten bijzetten. Ons 1 lid zou ook al gestemd hebben.

Maar als echte tegendradigaard zou hij toch op een andere partij stemmen.

Steenuil 15 oktober 2003 10:55

Ja, sorry voor de TD-ers. En ook de LSP-ers ben ik vergeten. En waarschijnlijk nog wel wat partijtjes. Maar die kunnen zich dan onder 'ander' zeten hé. En de TD-ers passen toch niet in een hokje.

Patriot! 15 oktober 2003 14:40

*domme opmerking* :oops:

Distel 15 oktober 2003 14:42

Citaat:

Ge had de TD er moeten bijzetten. Ons 1 lid zou ook al gestemd hebben.

Maar als echte tegendradigaard zou hij toch op een andere partij stemmen.

Neen toch niet. Ik zou namelijk op een andere partij stemmen.

Knuppel 15 oktober 2003 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot

En waarschijnlijk nog wel wat partijtjes. Maar die kunnen zich dan onder 'ander' zeten hé.

Domme opmerking, inderdaad.
Hoe kun je nu een belangrijke partij zoals de BUB gewoon onder 'andere' klasseren en niet onder haar overbekende naam. :twisted:

Distel 15 oktober 2003 15:00

Patriot kan misschien best de subsidies van Steenuil afpakken. :twisted: :wink:

Patriot! 15 oktober 2003 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot

En waarschijnlijk nog wel wat partijtjes. Maar die kunnen zich dan onder 'ander' zeten hé.

Domme opmerking, inderdaad.
Hoe kun je nu een belangrijke partij zoals de BUB gewoon onder 'andere' klasseren en niet onder haar overbekende naam. :twisted:

:?: Dat is toch nier gebeurd?

Knuppel 15 oktober 2003 15:13

Het was maar een Knuppels grapje, Patriot. :oops:

Juju_La_Terreure 15 oktober 2003 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil
Stel je voor dat het vandaag verkiezingen zijn. Op wie stem je? Waarom je voor die of die partij stemt laat mij koud. Ben gewoon benieuwd welke partijen hier vertegenwoordigd zijn.

kan ik zo zeggen. Veel Vaal Blokkers en Nivea's Het forum puilt uit van Flaminganten. Natuurlijk is het wel interessant om te weten hoeveel mensen er hier stemmen op de fatsoenlijke partijen zoals VLD, CD&V, SP.A e.d.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be