![]() |
Walen willen sint-genesius rode annexeren!
http://www.zoomin.tv/videoplayer/ind...&ftvplayer=yes#
Hier wordt je dus vb'er van. Het wordt tijd dat wij vlamingen haar op ons tanden krijgen of er blijft van vlaanderen niks meer over. |
In dat filmpje wordt het voorgesteld alsof Leterme ineens het VB zou gaan achterna lopen met zijn communautair discours. Nonsens uiteraard, aangezien het VB (en dan vooral Filip Dewinter) nu al 15 jaar het Vlaams-nationalisme verworpen heeft, en zich enkel nog bezig houdt met migratie en veiligheid.
|
Is dit dan geen facisme? :roll:
|
Citaat:
|
laat Di Rupo eens naar Nederland komen met zijn Waalse Vrienden , kijken hoe lang hij die gedachte nog zal hebben :evil:
|
Citaat:
|
Roode Saint-Genèse is het dus wel eh! :D
|
Wat is dat nu weer voor iets?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we massaal met zo'n 100.000 Vlamingen naar Bergen emigreren.
Dan zijn wij in de meerderheid. En kunnen we ook een Vlaamse Corridor eisen naar bv Kortrijk. Es zien wat de Waalse Ceauscescu te zeggen heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als we even wachten zal er in de Overmaas ook een meerderheid Duits- en Nederlandstalig zijn. Kijken of de Waalse politici bereid zijn om daar dan ook referenda te laten houden over overheveling van die gemeenten naar de Duitstalige Gemeenschap... |
Nog niet. Ik denk dat er nog niet genoeg Vlamingen in die gemeentes aanwezig zijn. Wat niet is kan nog komen eh. :)
|
Ik zie toch wel Nederlandstaligen kandidaat staan. Althans, mensen met een Nederlandse voornaam. Kijk hier bijvoorbeeld eens bij Edingen (Enghien). Bij de PS op plaats 10: Koen Locquet. IC-Gb lijkt me zowaar een tweetalige lijst. Ook in Vloesberg (Flobecq), Elzele (Ellezelles) en Lessen (Lessines) staan hier en daar Jannen, Hildes, Lieven, Peters, Erwins en Johans kandidaat. Maar zo te zien nergens op Nederlandstalige lijsten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be