Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   25% van de jongeren allochtoon! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=62514)

Pever 5 oktober 2006 13:50

25% van de jongeren allochtoon!

Wat hoor ik vandaag...
Dat reeds 25% van de "jongeren" van allochtone afkomst zijn?

Wie weet me hier meer over te vertellen!
(was op Radio 1)

Morghodius 5 oktober 2006 13:51

ook geen wonder dat de criminaliteit dan zo hoog is

TheBlackadder 5 oktober 2006 13:52

het was 25% van de jongeren in die gemeente waar ze aan het debateren waren (als ik me niet vergis: ronse)

Anna List 5 oktober 2006 13:55

in de Antwerpse stadsscholen is het percentage jongeren van allochtone afkomst +50% ...

Pever 5 oktober 2006 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2048391)
in de Antwerpse stadsscholen is het percentage jongeren van allochtone afkomst +50% ...

En in de toekomst ziet het er beslist niet "rooskleuriger" uit...

Raven 5 oktober 2006 16:07

Wat scheelt er? :lol:
Vind je dat niet goed ofzo? Krijg je schrik?

Alé, er is dan toch nog hoop dat het ooit eens gedaan zal zijn met de bange blanke man.... want ze zijn er niet meer :-D

ERLICH 5 oktober 2006 16:19

Weet u nu waar de schrik van de zogezegde bewindslieden van komt. Zij weten al veel langer dan gelijk wie vanwaar de wind komt en gaan er vanuit dat deze hun toekomstige kiezers zullen worden. Maar gaan zij bedrogen uitkomen. De nieuwe belgen weten ook dat ze zeer goed aan het aangroeien zijn, vandaar hun sporadische rellen hier en daar. Zoals men zegt vroeger met de eerste generatie had men weinig of geen last. Waren ook niet met zovelen in tegenstelling tot nu en ze groeien rustig verder aan. Wee de toekomstige generatie's die gaan het geweten hebben dankzij de lafheid van het huidig politiek bewind en de symphatisanten van de multicul.

KrisKras 5 oktober 2006 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius (Bericht 2048352)
ook geen wonder dat de criminaliteit dan zo hoog is

Wat wil je zeggen? Ik ben ook van allochtone afkomst, ben ik soms een crimineel?

Deze Belg van Pools-Italiaanse afkomst heeft nog nooit iemand afgestoken voor een mp3 speler hoor.

GaRnaaLBeeR 5 oktober 2006 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 2049027)
Weet u nu waar de schrik van de zogezegde bewindslieden van komt. Zij weten al veel langer dan gelijk wie vanwaar de wind komt en gaan er vanuit dat deze hun toekomstige kiezers zullen worden. Maar gaan zij bedrogen uitkomen. De nieuwe belgen weten ook dat ze zeer goed aan het aangroeien zijn, vandaar hun sporadische rellen hier en daar. Zoals men zegt vroeger met de eerste generatie had men weinig of geen last. Waren ook niet met zovelen in tegenstelling tot nu en ze groeien rustig verder aan. Wee de toekomstige generatie's die gaan het geweten hebben dankzij de lafheid van het huidig politiek bewind en de symphatisanten van de multicul.

Van wat ik denk te weten is 1miljoen mensen in belgie alochtoon waarvan het grootste deel Italiaan.

circe 5 oktober 2006 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 2049128)
Wat wil je zeggen? Ik ben ook van allochtone afkomst, ben ik soms een crimineel?

Deze Belg van Pools-Italiaanse afkomst heeft nog nooit iemand afgestoken voor een mp3 speler hoor.

Iedereen weet dat het niet over Europese inwijkelingen gaat als men "allochtoon" en "crimineel" in één zin plaatst.
Net zoals iedereen weet dat het niet over Nele's en Tijltjes gaat als het woord "jongeren" en "crimineel" in één zin wordt geplaatst. (in voorkomend geval zouden het "rasechte vlamingen" zijn...)

Doe dus niet zo onnozel.

Het is niet omdat wij onze mond niet meer mogen opendoen dat jij je nog van den onnozele moet houden hé.

KrisKras 5 oktober 2006 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2049189)
Iedereen weet dat het niet over Europese inwijkelingen gaat als men "allochtoon" en "crimineel" in één zin plaatst.
Net zoals iedereen weet dat het niet over Nele's en Tijltjes gaat als het woord "jongeren" en "crimineel" in één zin wordt geplaatst. (in voorkomend geval zouden het "rasechte vlamingen" zijn...)

Doe dus niet zo onnozel.

Het is niet omdat wij onze mond niet meer mogen opendoen dat jij je nog van den onnozele moet houden hé.

Iedereen in uw twisted realiteit ja. Ik ken genoeg rasechte vlamingen, die jongeren zijn EN crimineel zijn. Ga maar eens in grote discotheken achter de dikke dealers zoeken, bijvoorbeeld. Doe jij eens niet onnozel!

circe 5 oktober 2006 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 2049220)
Iedereen in uw twisted realiteit ja. Ik ken genoeg rasechte vlamingen, die jongeren zijn EN crimineel zijn. Ga maar eens in grote discotheken achter de dikke dealers zoeken, bijvoorbeeld. Doe jij eens niet onnozel!

Weer iemand met leesgebrek.

Indien het VLAAMSE JONGEREN zijn die CRIMINEEL GEDRAG VERTONEN dan wordt er niet losjesweg over "jongeren" gepraat, maar over RASECHTE VLAMINGEN: liefst met naam en achternaam in de krant.

Zie eens of het lukt als je het wat langzamer probeert begrijpend te lezen.

KrisKras 5 oktober 2006 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2049229)
Weer iemand met leesgebrek.

Indien het VLAAMSE JONGEREN zijn die CRIMINEEL GEDRAG VERTONEN dan wordt er niet losjesweg over "jongeren" gepraat, maar over RASECHTE VLAMINGEN: liefst met naam en achternaam in de krant.

Zie eens of het lukt als je het wat langzamer probeert begrijpend te lezen.

meen je dit nu echt?? :lol:

Bhairav 5 oktober 2006 17:28

Fantastisch! Nu de rest van de geschiedenis nog naar de zak helpen.
En JA ik ben in het zwart gekleed.
Waar lag mijn wietpijp nu ook alweer...?

Mambo 5 oktober 2006 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 2049220)

Maar het komt toch altijd van het buitenland hé? ;-)

Bhairav 5 oktober 2006 17:57

Slecht weer ook.

KrisKras 5 oktober 2006 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 2049374)
Maar het komt toch altijd van het buitenland hé? ;-)

Waren België en Nederland niet de grootste uitvoerders van XTC in de wereld?

Bhairav 5 oktober 2006 18:06

Ja. We mogen er fier op zijn.

Mambo 5 oktober 2006 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 2049412)
Waren België en Nederland niet de grootste uitvoerders van XTC in de wereld?

Ik hoor van alles.
Maar mogen we ook eens iets hebben?

Bazilfunk 5 oktober 2006 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 2049443)
Ik hoor van alles.
Maar mogen we ook eens iets hebben?

't blijkt van eigen bodem en plots zijn ze er nog fier op ook 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be