![]() |
Binnen afzienbare tijd worden meer en meer mensen bewust dat België de beste oplossing is. De maatschappelijke en politieke evoluties zijn duidelijk: België recupereert meer en meer Vlaamse Bevoegdheden.
Woorden van onze goede vriend Geert Bourgeois. We moeten ons dan ook eens de vraag stellen wat er dient te gebeuren met de flaminganten eens de unitaire staat terug een feit is. Moeten personen dieVlaams nationalistische , anti-Belgische acties ondernemen of volkssubersieve praat verkopen, daarvoor gestraft worden wegens landverraad? |
Mooie reactie :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
yeps zo werkt da :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wakker worden, Juju, zelfs de grootste belgicistische politici van het moment zeggen dat Belgie [size=7]nooit [/size]nog een unitaire staat zal worden. Nooit. |
Wat een domme, domme, domme poll!!! Dit komt natuurlijk weer van een Belgicist. Hahahahaha!!! Niet op reageren zou ik zeggen - maar toch kan ik het zelf niet laten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergissen is menselijk troost u. Ik ben blijkbaar toch niet de enige met zo'n idee. :wink: |
Citaat:
In 2003 zei de BUB dat Vlaanderen NOOIT zou onafhankelijk worden... En zei Superstaaf dat een onafhankelijk Vlaanderen SCIENCE FICTION is. |
Citaat:
Zijt gij ontsnapt uit K13 ofwa?? |
Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=6671 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is de N-VA dan? Een geelzwart vriendenclubje? Kan je misschien ook citaten aanhalen van die politici?
|
Citaat:
PolitiCUS niet politiCI. Zij hebben de eenzame Geert. |
Waarom ons het statuut van politieke partij ontkennen? Omdat we niet op TV mogen komen? Omdat we de waarheid zeggen? Omdat we geen miljoenen overheidssteun krijgen? Omdat we maar één verkozene minder hebben dan het over-gemediatiseerde NVA?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be