Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   ongelooflijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=62777)

PAJOT 6 oktober 2006 20:16

ongelooflijk

in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...

En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.

Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !

AVV 6 oktober 2006 21:51

nog even de kiezing afwachten...............en dan U kunnen gelijkgeven!

Voodoo Child 6 oktober 2006 21:56

begeef u boven de markt en het volk, de dingen zien er daar anders uit.

itfails 6 oktober 2006 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV (Bericht 2053652)
nog even de kiezing afwachten...............en dan U kunnen gelijkgeven!

laten we hopen

Marlboro 6 oktober 2006 22:41

Ik heb een aantal jaar geleden ook weesten bv mee helpen in gent en de reacties waren zeer positief,had ik helemaal niet verawacht.

koewachtenaar 6 oktober 2006 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2053764)
Ik heb een aantal jaar geleden ook weesten bv mee helpen in gent en de reacties waren zeer positief,had ik helemaal niet verawacht.

De mensen krijgen idd steeds minder schrik hun voorkeur voor het VB uit te roepen. Een paar weken terug hadden we op de jaarmarkt een stand waar ge onder andere het Vlaams Leeuwke kon drinken. Ons terrasje heeft heel de avond stampvol gezeten , alsook rechtstaand daarrond. Het resultaat overtrof de verwachting , daar alles was uitverkocht.

Ta'azir 6 oktober 2006 23:57

vandaag in Molenbeek gesproken met een 80-jarige franstalige inwoner die nogal met gemeentepolitiek bezig is en die man wist me te vertellen dat hij eens nagegaan had hoe het eigenlijk zat met de verdeling van de kandidaten qua origine..... hetgeen hem effkes aan het schrikken gebracht heeft...
51% van europese origine en 49% andere origine....
toen ik hem vroeg wat hij bedoeld met "andere origine" kreeg hij een knikje in zijn stem en stamelde hij "t'zal al te laat zijn zeker ? binnenkort zijn de islams hier baas en zullen we ons aan hun grillen moeten aanpassen".....
k'heb al een klein vermoeden voor wie deze gepensionneerde zondag gaat stemmen.....

Jo Creten 7 oktober 2006 00:10

we zullen zien...

BitterSweet 7 oktober 2006 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten (Bericht 2053939)
we zullen zien...

Zo kan het niet blijven duren he Jo,ik zeg niet dat het VB het verschil zal maken,maar men verdeelt Vlaanderen in 2 tegengestelden,waar gaat dit eindigen?

waarnemer 7 oktober 2006 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 2053407)
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.

Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !

We krijgen nu al zoveel foldertjes met propaganda in de bus...

fuke 7 oktober 2006 01:12

Citaat:

Raar dat ik in die zelfde straten en pleinen nooit over de linksen hoor praten,vlaanderen is niet verdeeld in rechtsen en linksen.Wij zijn een volk van het midden.Denk dat dit ook wel zo zal blijven.

Internaut 7 oktober 2006 01:48

De kiekens van de linkse kerk hebben een verkeerde strategie gebruikt, het VB kwam meer aan bod op VRT maar nog altijd minder vergeleken met de traditionele partijen. Groen! met Dua en Freya P. kwam ook vaak aan bod.
Beter zo dan totaal te negeren of over hun te leuteren zonder weerwoord zoals vaak in de jaren '90 was.
In de straten merk je inderdaad de polarisatie. Over het onderwerp Vlaams Belang zijn de mensen ofwel voor ofwel tegen en kan het ganse debat een ander inhoud krijgen.
Wij Vlamingen zijn een volk maar er zijn ook nog tal van andere volkeren die hun rechten en plichten opeisen. Een stem voor de traditionele partijen betekent een stem voor de multriculturele samenleving verder uit te breiden met de overlast en problemen van dien.
Mensen aan de rand van de grote steden weten dit maar al te goed dat hun gemeente volgende kan zijn (bv Beveren of Brasschaat)

andev 7 oktober 2006 03:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ta'azir (Bericht 2053923)
vandaag in Molenbeek gesproken met een 80-jarige franstalige inwoner die nogal met gemeentepolitiek bezig is en die man wist me te vertellen dat hij eens nagegaan had hoe het eigenlijk zat met de verdeling van de kandidaten qua origine..... hetgeen hem effkes aan het schrikken gebracht heeft...
51% van europese origine en 49% andere origine....
toen ik hem vroeg wat hij bedoeld met "andere origine" kreeg hij een knikje in zijn stem en stamelde hij "t'zal al te laat zijn zeker ? binnenkort zijn de islams hier baas en zullen we ons aan hun grillen moeten aanpassen".....
k'heb al een klein vermoeden voor wie deze gepensionneerde zondag gaat stemmen.....

Las zojuist een ander artikel dat zo ongeveer over hetzelfde probleempje handelt:

Geert Wilders van de Partij van de Vrijheid ziet het liefst dat de grenzen direct dicht gaan voor alle niet-westerse immigranten. Statistieken tonen volgens hem aan dat er een rechtstreeks verband is tussen islam en criminaliteit. De islam is volgens hem een gewelddadige religie en hij denkt dat de aanwezigheid van steeds meer moslims een tsunami van islamisering in Nederland zal veroorzaken. "Die raakt ons in ons hart, in onze identiteit en in onze cultuur", zegt Wilders.

"Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur", legt Wilders uit. Wilders gelooft niet in een gematigde islam. Nieuwe moskeeën zijn wat hem betreft volstrekt onbespreekbaar. "We hebben er gewoon te veel. Ik word gek van al die moskeeën", vindt hij.

Islamisering is volgens Wilders het grootste probleem van Nederland. Zijn partij zal zich dan ook voornamelijk bezighouden met dat probleem. Daarnaast wil de partij zich inzetten voor een kleinere overheid, lastenverlichting en een hardere aanpak van criminaliteit.

Dat probleempje is natuurlijk pure kwaadsprekerij, wat zeg ik: racisme,volgens sommigen toch...
Alleen is het zo dat er toch zoveel mensen ermee in de maag zitten.
Hoe zal dat aflopen, mettertijd...

waarnemer 9 oktober 2006 22:43

Citaat:

Zou een verschil tussen VB en andere partijen ook niet zijn dat je meer propaganda hebt bij het VB? Zie je in fora's niet meer het nauwkeurig herhalen van de parijstandpunten en de partijstrategie bij aanhangers van die partij? En minder de persoonlijke mening van een aantal mensen?
Of vergis ik mij?

Duvelke 9 oktober 2006 22:45

Citaat:

ongelooflijk was het idd ja :lol:

DenDane 9 oktober 2006 23:01

Citaat:

ongelooflijk was het idd ja
Inderdaad, bijna overal winst, en zetels bij ! ;)

Bazilfunk 10 oktober 2006 00:14

Pajot is nooit een groot visionair geweest :lol:

Patriot! 10 oktober 2006 00:20

Citaat:

Patriot! 10 oktober 2006 13:20

Ongelooflijk, dus...

Zwarte Spion 10 oktober 2006 13:27

Nogmaals: de coalitie verliest, het Vlaams Belang gaat er op vooruit!

(pijnlijk voor de tegenstanders maar wel de waarheid)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be