Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   't belgikske gaat bergaf: diables rouges niet meer op tv! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=628)

Guderian 12 oktober 2002 19:33

De EK-kwalificatiewedstrijd Andorra-belgique zal niet worden uitgezonden door een belgische tv-zender! De Rode Duivels-pottenstampers zijn het blijkbaar niet weer waard nog bekeken te worden. Begrijpelijk ook, een kunstmatig land kan immers geen geestdrift opwekken bij het publiek. Bij de vorige wedstrijd (de nederlaag tegen de Bulgaren) was er bijzonder weinig publiek naar het Heyzel-stadion afgezakt, wat kritiek oogstte bij bondsvoorzitter Peeters. :lol:

Bondsvoorzitter Jan Peeters uitte vandaag zijn ongenoegen over het afspringen van de onderhandelingen tussen de zenders en de eigenaars van de tv-rechten voor de wedstrijd Andorra-belgique.

"De KBVB stelt zich openlijk vragen over de huidige gang van zaken bij de onderhandelingen rond de tv-rechten en zal zich beraden over de toekomst", aldus de bondsvoorzitter.

Verder benadrukte de KBVB dat ze geen betrokken partij was in de recente onderhandelingen. De tv-rechten werden gekocht door het Zwitserse agentschap SportFive, dat op haar beurt de rechten probeerde te verkopen aan de belgische zenders.

HAHAHAHAhahahaha... :lol: :lol: :lol:

Meer dan tijd voor een eigen Vlaams nationaal elftal en een eigen Vlaamse voetbalbond!

Patriot! 12 oktober 2002 22:19

WAT is dat nu voor zever.
Wat heeft het mislukken van onderhandelingen over tv-rechten in godsnaam te maken met de zogezegde "teloorgang" van België? :roll:

amexx 13 oktober 2002 09:53

Net goed. Die tricolore orgie gaat weer niet door.

Duym 13 oktober 2002 10:10

Ik ken geen bal van voetbal, maar ik deel je leedvermaak.

Groetjes

Supe®Staaf 13 oktober 2002 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Meer dan tijd voor een eigen Vlaams nationaal elftal en een eigen Vlaamse voetbalbond!

Daar gaat dan meer volk komen naar kijken?
In welke afdeling gaan die potten breken?
Wedden dat die cinéma jaarlijks veel meer kost dan onze goede koning met heel zijn familie op een gans leven, verteert?

herr fritz 13 oktober 2002 10:56

De rode duivels hebben met een overweldigende o-1 gewonnen van voetballand Andorra.
:D

Supe®Staaf 13 oktober 2002 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
De rode duivels hebben met een overweldigende o-1 gewonnen van voetballand Andorra.
:D

Op verplaatsing dan nog.
Puike prestatie.
De eerste driepunter is binnen.
Ik stop mijn tricolore banier alvast in de was om te vlaggen tijdens het volgende Europese kampioenschap!

Patriot! 13 oktober 2002 12:03

Proficiat Rode Duivels!

Vive les Diables Rouges!
Vive la Belgique!

Thomas Hx 13 oktober 2002 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Daar gaat dan meer volk komen naar kijken?
In welke afdeling gaan die potten breken?
Wedden dat die cinéma jaarlijks veel meer kost dan onze goede koning met heel zijn familie op een gans leven, verteert?

Misschien moet ik even mijn principes te buiten gaan en Superstaaf dan toch maar gelijk geven! Ik vind juist het omgekeerde, als het Belgische elftal een belangerijke match speelt dan zijn alle Vlamingen Belgen - toch de meeste -! Die hele cinéma kost volgens mij ook meer als het Koningshuis ( alowel dat ook heel veel kost, daarvan kunnen wij heel wat geld uit geven aan gehandicapte zorg ofzo, gelukkig geeft ons Mathilde nog een deel daaraan uit! )

Ik, als gewone leerling, en later als gewone bediende/arbeider ga nooit zoveel verdienen en als die spreken over sponsering dan vragen ze maar 1 miljard!

Thomas

Supe®Staaf 13 oktober 2002 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Misschien moet ik even mijn principes te buiten gaan en Superstaaf dan toch maar gelijk geven!
Thomas

Ik wist niet dat het wederstreven van Superstaaf® een tot princiepskwestie verheven materie was.
Zijn er hier nog aanhangers van dergelijke opinies?

Thomas Hx 13 oktober 2002 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Misschien moet ik even mijn principes te buiten gaan en Superstaaf dan toch maar gelijk geven!
Thomas

Ik wist niet dat het wederstreven van Superstaaf® een tot princiepskwestie verheven materie was.
Zijn er hier nog aanhangers van dergelijke opinies?

µ

Aangezien u een heel veranderlijk karakter hebt ( toch zo op het forum ) en bepaalde dingen zegt die ik niet goed keur, beland U in het bakje: " die geef ik geen gelijk principe :twisted: "

Thomas

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be