![]() |
Binnenkort kan je inschrijven op een dagelijkse nieuwsbrief van Politics.be, met daarin recente politieke actualiteit. Nu zijn we op zoek naar een goede naam voor dat e-zine.
Hebben jullie een idee voor een goede naam? Wij dachten oa aan de volgende namen: politics direct politics asap politiek vier uurtje Polics.be @ tea time Polizine @ tea time PoliDay Inn Suggesties welkom ! groetjes, Maarten Malaise |
Polinaise
Politricks Poliphonics |
En wat dacht je van Politics.be/Nieuwsbrief ?
|
"Poli-zine"
"Metropolitics" "de Boskabouter" :P |
Goed idee Maarten,vandaar mijn bijdrage.
[email protected] [email protected] politics.news@actueel politics.news@online newsletter@online [email protected] |
"Poli-Clicks"
"Poli-News" "Poli-Clinic" :P |
Polizine is de naam van onze huidige nieuwebrief. Poli-zine zou daar dus iets te hard op trekken. Polinaise doet mij denken aan een pak gefrituurde politici met saus op 8) Ofwel is het een samentrekking met mijn familienaam ;-)
Maarten Malaise |
Misschien meoetn we het gewoon 'Portie Politiek' noemen. Dan sturen we dat naar de mensen met als intro. "Uw dagelijkse Portie Politiek"
Maarten |
Die Poliday Inn vind ik wel leuk gevonden :lol:
|
Of helemaal anders noemen: bijvoorbeeld "Rock 'n Roll".
|
Citaat:
Maarten |
"PolImiek"
"Poli-tie" "Polichinel" "Poli-ester" |
Citaat:
:P :P :P |
Citaat:
Of misschien ook gewoonweg "Polemiek" als titel gebruiken. Is idd een woord dat redelijk zeldzaam wordt gebruikt en dat vaak van toepassing is op de politiek. Maarten |
Citaat:
|
Dan stel ik voor
'Pennentwist' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, dan vind ik "Portie Politiek" toch nog een beetje beter |
"Nieuws uit de krabbenmand" ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be