![]() |
uit al die foldertjes.....
......daar liggen ze dan,al die papiertjes.....een hoop van een centimeter hoog, papier met meestal fotootjes en kreetjes op gedrukt....rechthoekjes,plooiblaadjes,cirkeltjes.. .een sigaar zelfs...
(kelt heeft ei zo na een envelop met een betalings-aanmaning gemist die "verdwaald" raakte in zijn brievenbus ) :oops: En o,kijk,vanuit Groen zit er een blaadje bij met "de stemtest"...na invullen ervan wordt mij gesuggereert dat ik dan liever op een andere partij moet stemmen..... Kijk,uitgerekend vanuit een partij waarop ik beslist NIET zou stemmen komt wel het verkiezingsdrukwerkje waar ik langer dan 5 minuten mee bezig was ;-) Konden de andere partijen dat nu ook maar eens.......simpel....a(ls ze tenminste zo eerlijk zijn hun vragen duidelijk te stellen) |
[quote=kelt;2054449...een sigaar zelfs...
[/quote] Ik heb die ook aangekregen, echt lachen Het enigste wat die verteld is hoe kloten het bestuur van de andere wel niet is. |
De foldertjes leren ons wat de politiek over ons denkt :
ze beloven ons allemaal een bruisende gemeente, met veilige fietspaden, interessante clustuurevenementen, veiligheid, propere straten. Eén (slechts Eén) partij doet daar een schepje boven op : minder vreemdelingen. Hoe gaan ze dat doen ? Wie is er eigenlijk een vreemdeling ? Geen antwoord ... alhoewel dat simpel is : geen lid van hun partij. Want het is gelijktijdig ook die partij die het meest met zichzelf bezig is.. Overigens : valt het jullie ook op dat alle partijen de lat ploteseling zo laag leggen ? Dan kunnen ze op 9 october allemaal zeggen dat ze gewonnen hebben. |
Citaat:
En morgen avond zal er maar 1 verliezer zijn. of 6.000.000 verliezers |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be