Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Links en hun visie op de rechtbank (https://forum.politics.be/showthread.php?t=6288)

Klaas 16 oktober 2003 15:45

Anti-Fascistisch Front vervolgd

Maandag moet de webbeheerder van het Anti-Fascistisch Front (AFF, www.aff.be) voor de rechtbank verschijnen in Gent.

...

Deze nieuwe poging om links te vervolgen, mag niet aanvaard worden.

...

Indien de rechtbank beslist dat het artikel van het AFF van hun website moet weggehaald worden, kan het alvast op een aantal andere sites plaatsen, zodat de censuur haar doel mist...

Geert Cool

De NSV moet verboden worden, maar als zij veroordeeld worden, hebben ze lak aan de rechtbank en is het een poging om links te verbieden. :lol:

Klaas 16 oktober 2003 16:02

:lol:

Maarten D.P. 16 oktober 2003 17:20

Dat iedereen is iedereen met rust laat. Dan moeten er geen klachten worden opgemaakt en wordt er niemand veroordeeld. Iedereen heeft zijn recht op privacy.

Als ik morgen wil zeggen dat ik alle rechtse domme mensen vind, is dat mijn recht. En omgekeerd ook. Maar ik zal die rechtse niet proberen hun mening te veranderen of te verbieden. Ik zal ze niet tegenhouden in hun activiteiten en zal niet hun clublokaal aanvallen. Er tegen betogen zonder geweld wel. Er mee in debat gaan ook.

Bobke 16 oktober 2003 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten D.P.
Dat iedereen is iedereen met rust laat. Dan moeten er geen klachten worden opgemaakt en wordt er niemand veroordeeld. Iedereen heeft zijn recht op privacy.

Als ik morgen wil zeggen dat ik alle rechtse domme mensen vind, is dat mijn recht. En omgekeerd ook. Maar ik zal die rechtse niet proberen hun mening te veranderen of te verbieden. Ik zal ze niet tegenhouden in hun activiteiten en zal niet hun clublokaal aanvallen. Er tegen betogen zonder geweld wel. Er mee in debat gaan ook.

Waarom in debat gaan als je hun mening niet wilt veranderen ? :roll:
Geef ze dan gewoon gelijk,of negeer ze.

Maarten D.P. 16 oktober 2003 17:34

Neen dat bedoel ik niet. In debat gaan, kan. Maar je moet op voorhand ook weten dat je daarmee niet iedereen kan overtuigen. En dat moet je aanvaarden. Je moet in debat gaan en als je iemand hebt overtuigd, is dat een meerwaarde van het debat. Maar in debat gaan omdat iedereen MOET overtuigd worden, is fout!

Bobke 16 oktober 2003 17:45

Citaat:

Neen dat bedoel ik niet. In debat gaan, kan. Maar je moet op voorhand ook weten dat je daarmee niet iedereen kan overtuigen. En dat moet je aanvaarden. Je moet in debat gaan en als je iemand hebt overtuigd, is dat een meerwaarde van het debat. Maar in debat gaan omdat iedereen MOET overtuigd worden, is fout!

Dat lijkt er beter op. :wink:

Klaas 17 oktober 2003 09:44

Citaat:

Ik deel deze mening.

Maarten D.P. 17 oktober 2003 16:00

Dan zijn we al met drie. En de rest?

George 28 oktober 2003 20:32

De rest is er ook maar voor mij is dat zo vanzelfsprekend dat ik deze topic zelfs gemist had. Ik denk trouwens dat dat voor velen hier geldt maar dat is natuurlijk maar mijn gedacht.

Strop 29 oktober 2003 12:52

Wel George,
u hebt goed gedacht

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be