![]() |
de FRUSTRATIE en HAAT topic
Ik HAAT het
ongelooflijk wat een belachelijke instelling UGent niet is een belediging voor de intelligentie en een versleten schaamlap voor wat moet doorgaan als een instelling met als functie de ontwikkeling van geest en als doel de verhevenheid van moraal en ratio. de verhevenheid van de mens in zijn universaliteit. universitas. geen techniekersschool. Scheisse! de schande! de ondergang van onze cultuur!! de regelnichten! |
het moest even van mijn hart.
|
een peutertuin is onze universiteit geworden
voor mensen die van regels om regels houden geen tijd hebben voor een beslissing ten gronde proffen die denken dat ze zat examens kunnen afnemen en dan maar met de toekomst van hun studenten rammelen de eikels of een prof die u op het mondeling examen vertelt dat ge geen moeite moet doen om uw visie te verdedigen... op wat slaat dat nu. een instelling voor imbeciele gekken lijkt het wel. leve de achteruitgang |
gelukkig ben ik hier anoniem :D
(en voorlopig houd ik dat maar zo) |
In Gent zitten en problemen hebben met het zien van de VRT-media...
Een mens zou voor minder gefrustreerd geraken. ;) |
Pfff, instellingen die geen respect tonen voor de grote Maximus, verdienen het niet te bestaan.
|
Citaat:
|
Ik begin echt serieus de pest te krijgen in dit soort van waardeloze topics.
|
over een paar minuten begint de eucharistie op mijn radio. Ik haat het. Moeten ze echt mijn zondagvoormiddag zo verpesten? Straks stem ik nog VB.
|
:-D Vermoed ik daar een samenwerking tussen VB en de Kerk??? :lol:
Bewust een eucharistieviering op zondagochtend => gedeprimeerde mensen => VBstemmen :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de titel van deze topic was nochtans niet misleidend: u wist op voorhand waar u aan te verwachten. als u het dan toch leest, ook al krijgt u er de pest van (om het met uw woorden te zeggen), dan bent u gewoon debiel. het hersenloze gezever van mensen als u, daar krijg ik schijt van. |
Citaat:
|
ik heb een hekel aan die omhooggevallen studentjes die denken dat ze beter zijn dan de rest
|
Citaat:
:-D waar is die trouwens naartoe?? dien draad eh, niet Lombas, dien is naar Roosendaal |
Citaat:
waar zijn ze?? |
Citaat:
ik mag niet. big brother is everywhere. :magniet: |
Citaat:
|
Ik ben een linkiewinkie, ik voel frustratie noch haat. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be