![]() |
Zwarte zondag
Wordt het een zwarte zondag vandaag,wat denk jij?
|
:multi: vandaag 0810 wordt het een warme zonnige dag:B-fly:
Een prachtige nazomerdag |
iedere zondag dat men de bevolking verplicht zijn vrije tijd aan overbodige zaken te verpillen is een zwarte zondag. de eerste verkiezingen dat de bevolking vrij zijn stem kan uitbrengen zal de eerste kleurrijke zondag zijn.
|
We zullen straks wel zien... (maar ik hoop eigenlijk dat alle VB'ers die al maanden op voorhand de overwinning opeisen vandaag op hun bek zullen gaan..)
|
Het wordt vooral een zwarte zondag in de Vlaamse Rand, denk ik.
|
Citaat:
Je hebt ook niets opgestoken van de acties omtrent verdraagzaamheid. :lol: |
Indien het een zwarte zondag is, dan is het er een voor de Vlaamse symbolen en het Vlaamse volk.
|
Bwoh, het ziet er zonnig uit. Mooie dag om eens te gaan stemmen (dan moeten we ondertussen niet werken).
|
Prachtig weer hoor.
|
och... dat van die zwarte zondagen...
die hebben eigenlijk nooit bestaan... zolang de 30 �* 40 percent foertstemmers niet bereikt is kunnen de volksverlakkers van het VB teren op een artificiële "hype"... in de grond moet men er niet bang van zijn... want het fenomeen kwam op... speelde een nefaste rol... en verdwijnt dan wel weer... cf Fortuyn... Haider... of verder af de opstootjes van Le Pen... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En voor wie het nog niet door mocht hebben, dit zijn verkiezingen tussen het VB en Groen! En de vraag is, waar zal het VB alleen oppositie voeren en waar zal Groen! het VB versterken. Want na het zien van alle politieke tv debatten en politieke tv-progamma's ben ik tot de vaststelling gekomen de er eigenlijk maar voor 1 ding kan gestemt worden. En dat is WIE VOERT HET PROGRAMMA VAN HET VB UIT EN HOELANG MAG GROEN! HET NOG TEGENHOUDEN. |
Citaat:
Noorman |
Mijn burgerplicht zit er weeral op,tot mij grote verbazing kon ik voor de districtsraad niet voor LSP kiezen :twisted:
|
ik denk niet dat men zal mogen spreken van een zwarte zondag, maar van een overwinning van de democratie
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be