Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Zwarte zondag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=62973)

duveltje382 8 oktober 2006 07:46

Zwarte zondag

Wordt het een zwarte zondag vandaag,wat denk jij?

colargo 8 oktober 2006 07:50

:multi: vandaag 0810 wordt het een warme zonnige dag:B-fly:

Een prachtige nazomerdag

Jantje 8 oktober 2006 08:04

iedere zondag dat men de bevolking verplicht zijn vrije tijd aan overbodige zaken te verpillen is een zwarte zondag. de eerste verkiezingen dat de bevolking vrij zijn stem kan uitbrengen zal de eerste kleurrijke zondag zijn.

Djiezes 8 oktober 2006 08:12

We zullen straks wel zien... (maar ik hoop eigenlijk dat alle VB'ers die al maanden op voorhand de overwinning opeisen vandaag op hun bek zullen gaan..)

Zwartengeel 8 oktober 2006 08:13

Het wordt vooral een zwarte zondag in de Vlaamse Rand, denk ik.

Geertje 8 oktober 2006 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 2057194)
We zullen straks wel zien... (maar ik hoop eigenlijk dat alle VB'ers die al maanden op voorhand de overwinning opeisen vandaag op hun bek zullen gaan..)

Amai, zo haatdragend. :-o

Je hebt ook niets opgestoken van de acties omtrent verdraagzaamheid. :lol:

Brugge Veilig en Leefbaar 8 oktober 2006 08:15

Indien het een zwarte zondag is, dan is het er een voor de Vlaamse symbolen en het Vlaamse volk.

Karma 8 oktober 2006 08:17

Bwoh, het ziet er zonnig uit. Mooie dag om eens te gaan stemmen (dan moeten we ondertussen niet werken).

Griffin 8 oktober 2006 08:20

Prachtig weer hoor.

Steenbok66 8 oktober 2006 08:21

och... dat van die zwarte zondagen...
die hebben eigenlijk nooit bestaan...
zolang de 30 �* 40 percent foertstemmers niet bereikt is kunnen de volksverlakkers van het VB teren op een artificiële "hype"...
in de grond moet men er niet bang van zijn...
want het fenomeen kwam op... speelde een nefaste rol... en verdwijnt dan wel weer...
cf Fortuyn... Haider... of verder af de opstootjes van Le Pen...

Karma 8 oktober 2006 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 (Bericht 2057219)
zolang de 30 �* 40 percent foertstemmers niet bereikt is kunnen de volksverlakkers van het VB teren op een artificiële "hype"...
In de grond moet men er niet bang van zijn...
want het fenomeen kwam op... speelde een nefaste rol... en verdwijnt dan wel weer...

:-D

Djiezes 8 oktober 2006 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 2057196)
Amai, zo haatdragend. :-o

Heeft niks met haat te maken schatje. Wel alles met dat spreekwoord van de beer en z'n vel dat misschien verkocht wordt...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 2057196)
Je hebt ook niets opgestoken van de acties omtrent verdraagzaamheid. :lol:

Toch wel, ik kan namelijk perfect verdragen dat jij hier onzin verkoopt. Ik mag daar toch mijn mening over kwijt, of niet?

Jantje 8 oktober 2006 08:36

Citaat:

Je hebt ook niets opgestoken van de acties omtrent verdraagzaamheid.
De vraag is of onze politici er iets van hebben opgestoken.

En voor wie het nog niet door mocht hebben, dit zijn verkiezingen tussen het VB en Groen!
En de vraag is, waar zal het VB alleen oppositie voeren en waar zal Groen! het VB versterken.

Want na het zien van alle politieke tv debatten en politieke tv-progamma's ben ik tot de vaststelling gekomen de er eigenlijk maar voor 1 ding kan gestemt worden. En dat is WIE VOERT HET PROGRAMMA VAN HET VB UIT EN HOELANG MAG GROEN! HET NOG TEGENHOUDEN.

Noorman 8 oktober 2006 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 (Bericht 2057219)
in de grond moet men er niet bang van zijn...

Met jezelf is het nog erger :) Je kwam er op een dag, je bent een fenomeen in zagen, zeveren en kotsen, speelt in geen enkele ernstige zaak zelfs maar iets wat op een zweem van een nefaste rol gelijkt en op een dag zul je weer verdwijnen en één dag later zullen de honden gewoon blaffen, de hanen gewoon....................................enz..... ............................... :)

Noorman

duveltje382 8 oktober 2006 09:06

Mijn burgerplicht zit er weeral op,tot mij grote verbazing kon ik voor de districtsraad niet voor LSP kiezen :twisted:

armando 8 oktober 2006 09:13

ik denk niet dat men zal mogen spreken van een zwarte zondag, maar van een overwinning van de democratie

Firestone 8 oktober 2006 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2057321)
Mijn burgerplicht zit er weeral op,tot mij grote verbazing kon ik voor de districtsraad niet voor LSP kiezen :twisted:

Heb je dan hetzelfde als driewerf gedaan?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2057319)
Straks stem ik nog VB.

Toch leuk, contextloze citaten! ;-)

duveltje382 8 oktober 2006 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 2057330)
Heb je dan hetzelfde als driewerf gedaan?Toch leuk, contextloze citaten! ;-)

Ha nee,ik heb gewoon LSP gekozen met de reden dat zij als enige iets deftigs over armoede in Hun programma hadden staan,ik was enkel verwonderd dat ze niet opkwamen in de districten(raden)

cookie@vws 8 oktober 2006 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2057345)
Ha nee,ik heb gewoon LSP gekozen met de reden dat zij als enige iets deftigs over armoede in Hun programma hadden staan,ik was enkel verwonderd dat ze niet opkwamen in de disdricten(raden)

Niemand die je tegenhoudt om zelf op een lijst te staan hé Duveltje ;-)

vl_pieter 8 oktober 2006 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2057161)
Wordt het een zwarte zondag vandaag,wat denk jij?

Wat voor onzin is dit nu weer. Vlamingen bepalen voor wie ze kiezen , dus kunnen we straks niet spreken van een zwarte zondag.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be