![]() |
Voor wie heb je gestemd?
Voor de mensen die het kiesgeheim vrijwillig willen doorbreken, op wie heb je gestemd?8-)
|
Zowel gemeenteraad en provincie Vlaams Belang
Tot voor de 0110 concerten was ik het niet van plan, ze hebben me over de streep getrokken :) |
zou je dat niet in een anonieme poll steken (als dat hier al kan)?
kwestie van meer reacties te krijgen. ik in Gent op Groen! trouwens. Het was een twijfelgeval. Na al mijn hersenpijnigingen de laatste weken ben ik absoluut voor een links kartel; had mij veel kopzorgen gespaard. |
Ik denk dat een poll hier weinig gaat opleveren: situatie is in elke gemeente héél verschillend, bij ons is de grootste partij bv een lokale partij en komen, VB en Groen! niet op...
|
Ik heb op de VLD gestemd voor de gemeente omdat ik liberaal ben, en omdat deze lokale mensen goede Belgen zijn. Ik heb wel enkel voor de mannen gestemd uit protest tegen de man/vrouwpariteit. 8)
Voor de provincie heb ik ook VLD gestemd, bij gebrek aan beter, op alle kandidaten behalve flamingant Van Krunkelsven die op de zevende plaats stond. |
Dat is geheim :lol:
|
Citaat:
|
gemeenteraad: CD&V, als tegenstem voor de VLD (CD&V en VLD zijn de twee grootste partijen hier en ik zie liever CD&V als VLD de meerderheid halen).
provincie: Groen! |
Gemeenteraad: vlaams belang
Provincie: vlaams belang |
allez gij.
|
LSP Voor de gemeenteraad,ook LSP voor de provicieraad,En groen voor de districtsraad omdat LSP daar niet opkwam
|
gemeente Vlaams Belang
provincie Vlaams Belang |
|
Sebiet ongeldig gaan stemmen. :-D
|
Hmmm op welke partij had ik nu ook weer gestemd...
|
Citaat:
Als sommige Vlaanderen de afgrond in willen zingen, doen ze maar. Ik stem niet voor onverdraagzame migranten, die kicken op geweld en onrust stoken. Jij woont misschien in een gemeente waar je er geen last van hebt, maar ik ervaar de multicul leugen anders. |
Gemeenteraad: vlaams belang
Provincie: vlaams belang |
Citaat:
|
BUB....euh ik bedoel Vlaams Belang
|
vld-vld
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be