Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Voor wie heb je gestemd? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=63002)

Patriot! 8 oktober 2006 10:31

Voor wie heb je gestemd?

Voor de mensen die het kiesgeheim vrijwillig willen doorbreken, op wie heb je gestemd?8-)

Den Dolf 8 oktober 2006 10:33

Zowel gemeenteraad en provincie Vlaams Belang
Tot voor de 0110 concerten was ik het niet van plan, ze hebben me over de streep getrokken :)

KeyserH 8 oktober 2006 10:33

zou je dat niet in een anonieme poll steken (als dat hier al kan)?

kwestie van meer reacties te krijgen.

ik in Gent op Groen! trouwens. Het was een twijfelgeval. Na al mijn hersenpijnigingen de laatste weken ben ik absoluut voor een links kartel; had mij veel kopzorgen gespaard.

Patriot! 8 oktober 2006 10:40

Ik denk dat een poll hier weinig gaat opleveren: situatie is in elke gemeente héél verschillend, bij ons is de grootste partij bv een lokale partij en komen, VB en Groen! niet op...

Patriot! 8 oktober 2006 10:41

Ik heb op de VLD gestemd voor de gemeente omdat ik liberaal ben, en omdat deze lokale mensen goede Belgen zijn. Ik heb wel enkel voor de mannen gestemd uit protest tegen de man/vrouwpariteit. 8)

Voor de provincie heb ik ook VLD gestemd, bij gebrek aan beter, op alle kandidaten behalve flamingant Van Krunkelsven die op de zevende plaats stond.

lenca 8 oktober 2006 10:42

Dat is geheim :lol:

Patriot! 8 oktober 2006 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lenca (Bericht 2057587)
Dat is geheim :lol:

Inderdaad. Niemand verplicht u dat geheim te onthullen, maar dit topic is wel bedoeld voor de mensen die dat wel verkiezen.

Nynorsk 8 oktober 2006 10:45

gemeenteraad: CD&V, als tegenstem voor de VLD (CD&V en VLD zijn de twee grootste partijen hier en ik zie liever CD&V als VLD de meerderheid halen).
provincie: Groen!

1880 8 oktober 2006 10:48

Gemeenteraad: vlaams belang
Provincie: vlaams belang

Nynorsk 8 oktober 2006 10:49

allez gij.

duveltje382 8 oktober 2006 10:50

LSP Voor de gemeenteraad,ook LSP voor de provicieraad,En groen voor de districtsraad omdat LSP daar niet opkwam

@BuRnS 8 oktober 2006 10:53

gemeente Vlaams Belang
provincie Vlaams Belang

Nicolas 8 oktober 2006 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Dolf (Bericht 2057551)
Zowel gemeenteraad en provincie Vlaams Belang
Tot voor de 0110 concerten was ik het niet van plan, ze hebben me over de streep getrokken :)

chapeau voor je eerlijkheid
als je bent voor onverdraagzaamheid, rascisme, fascistische ideologie en verloedering van onze maatschappij dan moet je kiezen voor Vlaams Belang
en dan is het logisch dat de 0110 concerten je over de streep hebben getrokken
ze hebben je doen nadenken ( misschien de eerste keer in je leven) en je bent tot de conclusie gekomen dat je vlaanderen naar de afgrond wilt leiden

Heftruck 8 oktober 2006 10:59

Sebiet ongeldig gaan stemmen. :-D

koewachtenaar 8 oktober 2006 11:03

Hmmm op welke partij had ik nu ook weer gestemd...

Boadicea 8 oktober 2006 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas (Bericht 2057658)

chapeau voor je eerlijkheid
als je bent voor onverdraagzaamheid, rascisme, fascistische ideologie en verloedering van onze maatschappij dan moet je kiezen voor Vlaams Belang
en dan is het logisch dat de 0110 concerten je over de streep hebben getrokken
ze hebben je doen nadenken ( misschien de eerste keer in je leven) en je bent tot de conclusie gekomen dat je vlaanderen naar de afgrond wilt leiden

Ik heb die concerten niet nodig om te weten voor wie ik kies. ;-)

Als sommige Vlaanderen de afgrond in willen zingen, doen ze maar. Ik stem niet voor onverdraagzame migranten, die kicken op geweld en onrust stoken. Jij woont misschien in een gemeente waar je er geen last van hebt, maar ik ervaar de multicul leugen anders.

jurgen79 8 oktober 2006 11:07

Gemeenteraad: vlaams belang
Provincie: vlaams belang

lenca 8 oktober 2006 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2057684)
Ik heb die concerten niet nodig om te weten voor wie ik kies. ;-)

Als sommige Vlaanderen de afgrond in willen zingen, doen ze maar. Ik stem niet voor onverdraagzame migranten, die kicken op geweld en onrust stoken. Jij woont misschien in een gemeente waar je er geen last van hebt, maar ik ervaar de multicul leugen anders.

Ook al woon je in een gemeente met weinig imigranten. Toch moet je solidair zijn met de mensen in de steden. Die worden daar overspoeld en vroeg of laat komen die naar de kleinere gemeente.

DenDane 8 oktober 2006 11:12

BUB....euh ik bedoel Vlaams Belang

largo_w 8 oktober 2006 11:12

vld-vld

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be