![]() |
Stemrecht voor allochtonen: grote opkomst/ spectaculaire gevolgen?
De eerste gemeenteraadsverkiezingen waarbij allochtonen uit niet-EU-lidstaten kunnen deelnemen, zijn afgelopen.
Maar.... hoe hoog was de opkomst? Is daar eigenlijk al iets over geweten? Een aantal maanden geleden hoorde ik dat er nog maar een paar duizend zich hadden opgegeven?8O En wat denken jullie? Zal het een serieuze invloed hebben op de politiek? |
Geen reactie? Is dit al elders besproken of zo? Indien ja, mijn excuses.
|
Stemrecht voor vreemdelingen zal verwaarloosbaar zijn geweest. Snel-belgwet daarentegen zal wel meer hebben beïnvloed.
|
Zijn er al cijfers? Is het echt waar dat de opkomst gewoon verwaarloosbaar is vanuit de allochtone gemeenschap?(!)
|
Citaat:
|
30.000 snel-wet-belgen zijn er bijgekomen de laatste 6 jaar in Antwerpen.
|
Hier in Sint-Niklaas zie je dat de alochtonen op de lijst van de sp.a zo rond de 6000 stemmen halen als je die er aftrekt dan had Vlaams belang meer stemmen.bij de volgende verkiezingen komen ze mischien zelf met een partij op !!!!!!!!!! en dan zal het ook zijn EIGEN VOLK EERST!!!!!!!!!!
|
Citaat:
Ocharme toch, alsof er alleen allochtonen op allochtonen stemmen. Ah, juist, in jouw wereld wel. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bang van die andere stemmen misschien? |
Je moet er dan ook nog rekening mee houden dat er 15000 Antwerpenaren de stad verlaten hebben
|
Inderdaad;de linkse antwerpenaren zijn er blijkbaar fier op dat er in hun stad een witte vlucht is en er meer en meer moslims daar de macht nemen,ach,laat ze maar doen,ooit komt er een dag dat ze het zich zullen beklagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Sta mij toe u in uw gezicht uit te lachen:lol: |
Citaat:
Deze zou het wel moeten doen: http://www.allrights.be/nld/pdf/Obj....01204%20LR.pdf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be