Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   B.U.B.''Filip Dewinter is de baas van een knokploeg'' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=6306)

De Ryck Peter 17 oktober 2003 14:21

Vlaams Blok wordt onderwezen door de B.U.B.inzake democratie. :lol:

''Het verwondert ons steeds weer hoe de "grapjassen" van het Vlaams Blok, die 25 jaar geleden besloten hebben een democratische partij op te richten, op zulke verfijnde manier aan politiek doen. Nemen we één voor één de kopstukken, om te beginnen. Filip Dewinter, een baas van een knokploeg met Antwerpse leden. Rolf Annemans (u weet wel, die man met een aardige lach) en Frank Vanhecke die eruit ziet én spreekt als een opgedirkte crimineel.''

Bron: http://www.belgischeunie.be/nederlands/indexnl.htm

Ps.is het niet Gerolf Annemans i.p.v.Rolf Annemans :?:

De B.U.B.die zich verlaagt tot persoonlijke aanvallen,bij gebrek aan inhoudelijke argumenten(zielig) :!: :oops:

Vicky 17 oktober 2003 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Ryck Peter

''Het verwondert ons steeds weer hoe de "grapjassen" van het Vlaams Blok, die 25 jaar geleden besloten hebben een democratische partij op te richten, op zulke verfijnde manier aan politiek doen. Nemen we één voor één de kopstukken, om te beginnen. Filip Dewinter, een baas van een knokploeg met Antwerpse leden. Rolf Annemans (u weet wel, die man met een aardige lach) en Frank Vanhecke die eruit ziet én spreekt als een opgedirkte crimineel.''

Nog altijd nijdig omdat je er vanwege je racistische uitlatingen buitenvloog? :D :D

Max 17 oktober 2003 14:30

:D

Ik pleit voor een Cordon Fancy Fair rond het BUB.

De Ryck Peter 17 oktober 2003 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Citaat:

Nog altijd nijdig omdat je er vanwege je racistische uitlatingen buitenvloog? :D :D

In tegenstelling tot Janice Laureyssens(Vicky) beoordeel en veroordeel ik de mensen niet op basis van hun huidskleur. :wink:

Ik heb persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt binnen het VB.

U kan uw lasterlijke aantijging niet staven.

dejohan 17 oktober 2003 15:00

Hm, ik heb ontdekt dat Vicky, hoewel wat ouder dan ik, echt wel een heel knappe vrouw is, liever haar dan superbimbo Anke VDM. Jammer dat ze bij het Racistisch Blok zit...anders had ik haar in de babeketen gezet. In den SP hebben ze Freia al, maar ik denk dat ze bij den Agalev wel een chronisch tekort hebben aan knappe vrouwen...go for it Vicky!!! :)

De Ryck Peter 17 oktober 2003 15:10

Uiteraard beschikt zij over bepaalde lichamelijke''kwaliteiten''binnen het racistisch Vlaams Blok,anders had zij nooit op de kieslijst mogen staan.

Kempen 17 oktober 2003 15:22

Citaat:

Uiteraard beschikt zij over bepaalde lichamelijke''kwaliteiten''binnen het racistisch Vlaams Blok,anders had zij nooit op de kieslijst mogen staan.

Peter,

kan U uw lasterlijke aantijgingen staven ?

dejohan 17 oktober 2003 15:24

Zeg, mannekes, ge moet er niet direct een politiek spelleke van maken hé, ik heb al spijt dat ik het gezegd heb...

Tegendradigaard 17 oktober 2003 15:35

Ge moet geen spijt hebben kok. als een vrouw de juste dingen op de juste plaats heeft dan mag dat gezegd worden.
Een vrouw hoort dat wel graag.

De Ryck Peter 17 oktober 2003 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ge moet geen spijt hebben kok. als een vrouw de juste dingen op de juste plaats heeft dan mag dat gezegd worden.
Een vrouw hoort dat wel graag.

Behalve wanneer blijkt dat die vrouw,de ''juiste'' dingen(politieke bagage)op de verkeerde plaats heeft zitten(liggen,staan of hangen). :lol:

Tegendradigaard 17 oktober 2003 15:55

Mijn juste dingen hangen ook op zijn juste plaats, allee hangen ook niet altijd
mag dat hier wel zone praat ?

George 17 oktober 2003 15:59

Citaat:

Oooh, is dat zo??

Distel 17 oktober 2003 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door George
Citaat:

Oooh, is dat zo??

Uiteraard. Had Peter twee dikke prammen laten zetten bij de plastieke chirurg, hadden ze hem daar ook niet zomaar laten gaan zenne. :wink:

De Ryck Peter 17 oktober 2003 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door George
Citaat:

Oooh, is dat zo??

Uiteraard. Had Peter twee dikke prammen laten zetten bij de plastieke chirurg, hadden ze hem daar ook niet zomaar laten gaan zenne. :wink:

Dat zegt onze Distel nu wanneer het te laat is. :lol:

Maarten D.P. 17 oktober 2003 16:09

Peter, geloof je dit nu echt zelf? Je vraagt steeds de mensen om hun gelijk te staven. Staaf jij dit alles eens. En neen ik ben geen nationalist. En neen ik ben ook geen links persoon. Ik ben vrij politiek neutraal, maar probeer alles toch met eerlijkheid te bekijken. Natrappen is een slechte reden.

De Ryck Peter 17 oktober 2003 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten D.P.
Peter, geloof je dit nu echt zelf? Je vraagt steeds de mensen om hun gelijk te staven. Staaf jij dit alles eens. En neen ik ben geen nationalist. En neen ik ben ook geen links persoon. Ik ben vrij politiek neutraal, maar probeer alles toch met eerlijkheid te bekijken. Natrappen is een slechte reden.

Ik vraag om hun beschuldigingen te staven(laster).

U moet duidelijk nog heel veel leren Maarten. :roll:

Maarten D.P. 17 oktober 2003 16:15

En ik vraag u uw beschuldigingen te staven.

Haat is een slechte raadgever.

En ik hoef zeker van u niets te leren. Een persoon die eerst naar het Vlaams Blok gaat, dan naar het Liberaal Appel, dan naar de BUB en nu zelf de VN(R)P opricht. Wie is er niet echt consequent en eerlijk met zichzelf?

VN(R)P!

Trouwens geen enkele van deze partijen zullen mij ooit kunnen bekoren.

De Ryck Peter 17 oktober 2003 16:39

Citaat:

En ik vraag u uw beschuldigingen te staven.

Haat is een slechte raadgever.

En ik hoef zeker van u niets te leren. Een persoon die eerst naar het Vlaams Blok gaat, dan naar het Liberaal Appel, dan naar de BUB en nu zelf de VN(R)P opricht. Wie is er niet echt consequent en eerlijk met zichzelf?

VN(R)P!

Trouwens geen enkele van deze partijen zullen mij ooit kunnen bekoren.

Mijn V.N.R.P.bestond reeds toen ik nog actief was binen het Vlaams Blok.

U kan zich hieromtrend altijd informeren bij Filip Dewinter,voor u zich helemaal belachelijk maakt op dit politiek forum.

Deze weet tenminste waarom ik het Vlaams Blok heb verlaten,wat in fel contrast staat met de lasterlijke aantijgingen op dit forum. :wink:

Maarten D.P. 17 oktober 2003 16:51

Waarom zou ik bij een politicus van het Vlaams Blok info moeten vragen als ik helemaal geen band heb met die partij? U daarentegen wel!

Ik vind VNRP verdacht veel weg hebben van VNP.

Ik hoef niet te weten of jij het Vlaams Blok hebt verlaten of omgekeerd. Dus wat de rest daarover zegt, kunnen inderdaad leugens zijn en dus laster.

Maar wat ik ook merk, is dat jij dezelfde taktiek toepast en ook laster en leugens plaatst.

Nogmaals ... haat is een slechte raadgever.

De Ryck Peter 17 oktober 2003 17:04

Citaat:

Waarom zou ik bij een politicus van het Vlaams Blok info moeten vragen als ik helemaal geen band heb met die partij? U daarentegen wel!

Ik vind VNRP verdacht veel weg hebben van VNP.

Ik hoef niet te weten of jij het Vlaams Blok hebt verlaten of omgekeerd. Dus wat de rest daarover zegt, kunnen inderdaad leugens zijn en dus laster.

Maar wat ik ook merk, is dat jij dezelfde taktiek toepast en ook laster en leugens plaatst.

Nogmaals ... haat is een slechte raadgever.

De V.N.P. van onze goede vriend Karel Dillen . :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be